Визначити пріоритети розвитку освіти Рожищенського району допомагала доктор наук
Наприкінці серпня відбулася щорічна серпнева конференція педагогічних працівників Рожищенського району. У ній взяла участь декан педагогічного факультету СНУ імені Лесі Українки доктор педагогічних наук, професор Анна Лякішева.
На конференції акцент було зроблено на впровадженні освітньої реформи на місцях, викликах і проблемах сучасної освіти. Йшлося про те, як підвищити якість освітніх послуг, як впровадити вимоги центральної влади на місцях, покращення допоміжної інвентарної складової тощо, – повідомляє сайт СНУ.
Під час конференції визначили такі пріоритетні напрями розвитку системи освіти Рожищенського району на 2017/2018 навчальний рік, зокрема:
– у дошкільній освіті на:
1) збереження і розширення мережі дошкільних навчальних закладів, відкриття додаткових груп у тих ДНЗ, де наявні черги у навчальний заклад;
2) зміцнення навчально-методичної та матеріально-технічної бази дошкільних навчальних закладів;
3) поліпшення якості дошкільної освіти через розроблення механізму, що забезпечує її сталий інноваційний розвиток;
4) забезпечення збереження та зміцнення здоров’я дітей з раннього дитинства.
5) пошук нових форм спільної роботи з батьками;
– у загальній середній освіті на:
1) удосконалення мережі загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до потреб населення з урахуванням демографічної ситуації;
2) проведення оптимізації (модернізації) мережі загальноосвітніх навчальних закладів району з урахуванням вимог часу;
3) забезпечення інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній простір шляхом створення умов для їх навчання в інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів;
4) забезпечення системного підвищення якості освіти;
5) створення оптимальних умов для навчання, виховання, фізичного розвитку дітей, збереження та зміцнення здоров’я;
6) формування національно свідомого громадянина України;
7) покращення надання якості освітніх послуг;
8) забезпечення якості та доступності психологічних послуг для всіх учасників навчально-виховного процесу;
9) підвищення якості навчально-виховного процесу, забезпечення його спрямованості на успішну адаптацію дитини в соціумі та застосування на практиці здобутих знань із різних навчальних предметів шляхом впровадження компетентнісного і діяльнісного підходів;
10) розширення партнерських зв’язків з науковими установами, вищими навчальними закладами з метою залучення наукового потенціалу до роботи з обдарованою молоддю;
– в управлінський діяльності та науково-методичній роботі:
1) забезпечення подальшого методичного супроводу та розширення кола суб'єктів інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи в закладах освіти району;
2) створення оптимальних умов для якісного професійного розвитку педагогічних кадрів району в міжатестаційний період;
3) удосконалення організаційно-методичних механізмів пошуку, виявлення та підтримки творчо працюючих педагогів та підготовки їх до участі у фахових конкурсах;
4) забезпечення поширення передового педагогічного досвіду учителів, закладів освіти району через друковані фахові видання, освітні інтернет-портали, збірники та буклети, тиражування дисків.