Визначити пріоритети розвитку освіти Рожищенського району допомагала доктор наук

04 Вересня 2017, 15:35
2435

Наприкінці серпня відбулася щорічна серпнева конференція педагогічних працівників Рожищенського району. У ній взяла участь декан педагогічного факультету СНУ імені Лесі Українки доктор педагогічних наук, професор Анна Лякішева.

На конференції акцент було зроблено на впровадженні освітньої реформи на місцях, викликах і проблемах сучасної освіти. Йшлося про те, як підвищити якість освітніх послуг, як впровадити вимоги центральної влади на місцях, покращення допоміжної інвентарної складової тощо, – повідомляє сайт СНУ.

Під час конференції визначили такі пріоритетні напрями розвитку системи освіти Рожищенського району на 2017/2018 навчальний рік, зокрема:

– у дошкільній освіті на:

1) збереження і розширення мережі дошкільних навчальних закладів, відкриття додаткових груп  у тих  ДНЗ, де  наявні черги у навчальний заклад;

2) зміцнення навчально-методичної та матеріально-технічної бази дошкільних навчальних закладів;

3) поліпшення якості дошкільної освіти через розроблення механізму, що забезпечує її сталий інноваційний розвиток;

4) забезпечення збереження та зміцнення здоров’я дітей з раннього дитинства.

5) пошук нових форм спільної роботи з батьками;

– у загальній середній освіті на:

1) удосконалення мережі загальноосвітніх навчальних закладів  відповідно до потреб населення з урахуванням демографічної ситуації; 

2) проведення оптимізації (модернізації) мережі загальноосвітніх навчальних закладів району з урахуванням вимог часу;

3) забезпечення інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній простір шляхом створення умов для їх навчання в інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів;

4) забезпечення системного підвищення якості освіти;

5) створення оптимальних умов для навчання, виховання, фізичного розвитку дітей, збереження та зміцнення здоров’я;

6) формування національно свідомого громадянина України;

7) покращення надання якості освітніх послуг;

8) забезпечення якості та доступності психологічних послуг для всіх учасників навчально-виховного процесу;

9) підвищення якості навчально-виховного процесу, забезпечення його спрямованості на успішну адаптацію дитини в соціумі та застосування на практиці здобутих знань із різних навчальних предметів шляхом впровадження компетентнісного і діяльнісного підходів;

10) розширення партнерських зв’язків з науковими установами, вищими навчальними закладами з метою залучення наукового потенціалу до роботи з обдарованою молоддю;

– в управлінський діяльності та науково-методичній роботі:

1) забезпечення подальшого методичного супроводу та розширення кола суб'єктів інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи в закладах освіти району;

2) створення оптимальних умов для якісного професійного розвитку педагогічних кадрів району в міжатестаційний період;

3) удосконалення організаційно-методичних механізмів пошуку, виявлення та підтримки творчо працюючих педагогів та підготовки їх до участі у фахових конкурсах;

4) забезпечення поширення передового педагогічного досвіду учителів, закладів освіти району через друковані фахові видання, освітні інтернет-портали, збірники та буклети, тиражування дисків.

Коментар
26/04/2024 Четвер
25.04.2024