У Рожищі відкрили Клієнтський простір для споживачів природного газу

28 Грудня 2020, 18:40
3302

У місті Рожище гостинно відчинив двері новий клієнтський простір 104.ua, який знаходиться в приміщенні Рожищенської дільниці АТ «Волиньгаз».

Зручне розташування, транспортне сполучення та новий формат обслуговування – переваги сучасного центру для клієнтів, які споживають природний газ, – інформують у пресслужбі АТ «Волиньгаз». 

Понад 9 тисяч рожищан зможуть одержати в новенькому клієнтському просторі весь спектр послуг із розподілу газу та газопостачання. Клієнтів обслуговує двоє менеджерок Дарина Пуршак та Інна Шепелюк. До спеціалістів завітала перша клієнтка Тетяна Андріївна, щоб оцінити сервіс і вирішити своє газове питання.

«Я вже більше року зареєстрована в Особистому кабінеті. Мені зручно ним користуватись, майже всі питання вирішую там. Сьогодні прийшла оцінити й новеньке приміщення клієнтського простору, а ще уточнити інформацію щодо квитанції, яку днями одержала. Роз’яснили все дівчата. Привітні тут фахівці», – розповіла мешканка м. Рожище Тетяна Андріївна. 

Як свідчить статистика, близько 100 тисяч волинян активно користуються онлайн-сервісами.

«Під час новорічно-різдвяних свят нашим клієнтам рекомендуємо вирішувати всі газові питання онлайн, адже це зручно, оперативно і головне, що безпечно для здоров’я. Зокрема, в Особистому кабінеті на сайті 104.ua, чат-ботах Viber 7104 і Telegram 7104, наших мобільних додатках 104 Mobile Android та 104 Mobile Light, – зазначив голова правління АТ «Волиньгаз» Мирослав Коротя. - Ми відкриваємо центри обслуговування для споживачів і надіємося, що пандемія закінчиться, люди будуть приходити особисто вирішувати газові питання».

Читайте також: Професори волинського університету ознайомилися з роботою АТ «Волиньгаз»


Зі слів спеціалістів, у Клієнтському просторі люди можуть замовити та отримати технічні умови на приєднання до мереж, необхідні довідки, проєктну документацію. А також перевірити стан рахунку, звірити показання лічильника газу та замовити повірку лічильників, тощо. 

«Онлайн-сервіси є дуже зручними та важливими в цей непростий час світової пандемії. Найпопулярніший канал комунікації між компанією та клієнтом - платформа 104.ua. Там споживачі природного газу можуть не лише сплачувати за газ і його доставку, а й передавати показання газового лічильника, переглядати історію платежів, завантажувати платіжки швидко та зручно, - каже начальниця волинського управління клієнтського простору 104.ua Ольга Тимощук. – Новенький клієнтський простір у Рожищі – це чудова можливість роз’яснити ширшому колу споживачів, а особливо поважного віку, про сучасні канали комунікації – онлайн-сервіси».  

Читайте також: Клієнти АТ «Волиньгаз» можуть оцінити переваги оновленої платформи 104.ua



 

Комфортні сучасні умови центру відзначили міський голова Рожище В’ячеслав Поліщук та голова Рожищенської районної державної адміністрації Сергій Шкода. Послугами центру будуть користуватись і жителі м. Рожище, і мешканці найближчих сіл, тож їм простіше буде отримувати необхідну інформацію, довідки та вирішувати газові питання.

Під час пандемії фахівці все ж радять берегти здоров’я та більшість питань вирішувати дистанційно – за допомогою онлайн-сервісів компанії та Контакт - центру за номером телефону: 067 33 39 104, який працює без вихідних щодня з 8:00 до 20:00.

Клієнтський простір у м. Рожище працюватиме з понеділка по п’ятницю, з 8:00 до 17: 00, за адресою: вул. Мазепи, 34. 

На Волині відтепер функціонує 8 Клієнтських просторів 104.ua для споживачів природного газу в таких містах: Луцьку, Ковелі, Володимирі-Волинському, Горохові, Ківерцях, Камені-Каширському та смт. Ратне.

Читайте також: Регіональна газова кампанія запустила нову онлайн-платформу 104.ua





Коментар
26/04/2024 П'ятниця
26.04.2024
25.04.2024