Освітня реформа: позаурочне навантаження може стати для вчителів обов'язковим

19 Травня 2018, 21:17
2559

Наразі активно обговорюється закон про загальну середню освіту, змінами до якого хочуть зобов'язати вчителів брати участь в урочному та позаурочному навантаженні педагогів. Такий досвід використовує Польща.

Про це 15 травня під час наради з педагогічними працівниками повідомила директор Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти Лариса Середяк – повідомляє Конкурент.

«Якщо минулого року у нас в пунктах тестування у резервному списку було 7 людей, то цього року – 3. Якщо ваші люди є у списку тих, хто має працювати у пункті тестування, то вони не можуть не прийти. Вони можуть не прийти у надзвичайних випадках: щось сталося, хтось захворів. У нас були пункти тестування на пробному тестуванні, де ми робили 70 % заміни в останній день», – розповіла Лариса Середяк.

Траплялося, каже педагог, що один з відповідальних за пункт тестування пояснював відмови тим, що пробне тестування передувало "католицькому" Великодню, а були й заперечення щодо участі в ЗНО через дощ. До слова, оплата праці вчителів, зі слів Лариси Середяк, у день становить 200-300 гривень за чергування з 9 до 14 години.

Якщо ж законодавчо урегулювати питання позаурочного навантаження на вчителя, то ці питання вдасться зняти.

«Коли вчитель буде знати, що йому за рік треба 200 годин мати позаурочного для загальної оплати, то він буде обирати, чи йти на екскурсію, на ЗНО працювати тощо. Ми готуємо ці пропозиції, хоча й не знаємо, чи вони пройдуть. Але чую від хороших досвідчених директорів про те, що молоді вчителі відмовляються йти на педраду, бо це не записано обов'язками», – зазначила Лариса Середяк.

Цю проблему підтвердила і начальник управління освіти Волинської ОДА Людмила Плахотна. Хоча зауважила, що нині весь персонал готовий і проблема з забезпеченням на Волині вирішена.

Заступника голови Волинської облдержадміністрації Світлану Мишковець ця ситуація здивувала.

«Сьогодні чужі діти, завтра – ваші. А взагалі – це усі наші діти», – зазначила вона.

Коментарі
20 Травня 2018, 01:44
А семінари..наради..літні табори...олімпіади по вихідних....відкриті уроки....екскурсії з власної ініціативи..участі у конкурсах..то це відпочинок не навантаження?
20 Травня 2018, 01:52
а вчителів примушувавли..
20 Травня 2018, 02:02
всі рахуються із своїм часом..а вчителі такі люди..що можна над ними глумитись. . Підкинути жару в суспільство,КАЖУЧИ,ЩО ЗАРПЛАТУ ВЧИТЕЛЯМ ПІДНЯЛИ (НА 200ГР). А Кузава , ще у категоріях сумнівається, не розуміє,що то ЙОГО вителі,він ЇХНІЙ ОЧІЛЬНИК,тому повинен всіляко підтримувати вчителя, а не гнобити. Мабуть зарплаті заздрить, То до школи,а не у крісло начальника!!!!А у школі 30 років попрацюєте і зарплата буде 7 тис.Бо молодий вчитель по закінченню ВУЗу отримує мінімалку,а щоб вища була зарплата, то треба пройти мінімум 4 атестації через кожні 5 років.
20 Травня 2018, 16:03
Вчителі!Працюйте добросовісно,давайте дітям знання,щоб вони без репетиторів змогли поступити в ВУЗИ.
20 Травня 2018, 17:33
Знання - це не річ, яку можна дати чи взяти. Оволодіння знаннями передбачає ще один дуже істотний момент - самостійна робота над вивченим в класі матеріалом. Без цього - ніяк! Лише за таких умов і репетиторів не потрібно буде. Бо в багатьох випадках нарікають на школу ті батьки, діти яких ні вдома не працюють, ні в класі не вчаться, лише своїми смартфонами граються. Заберіть в дітей ґаджети - іпобачите, як зміниться мотивація до навчання.
20 Травня 2018, 18:19
Як не сумно,але така якість викладання була ще до гаджетів,а ще сумніше від того,що це все прогресує.Завжди можна знайти собі виправдання.А ,може,взяти і попробувати щось змінити на краще.
20 Травня 2018, 19:51
Навча́ння — це організована, ДВОСТОРОННЯ діяльність, спрямована на максимальне засвоєння та усвідомлення навчального матеріалу і подальшого застосування отриманих знань, умінь та навичок на практиці. Цілеспрямований процес передачі і засвоєння знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини. Можна навчити того, хто хоче отримати знання. І гаджети - лише один із відволікаючих маневрів. Якщо дитина не привчена до наполегливої праці і звикла отримувати все без зусиль, то навіть професор Оксфорду чи Кембріджу безсилий!
20 Травня 2018, 19:55
Якість викладання в школах зростає, бо вчителі мають можливість і доступ до сучасних ІКТ та активно ними користуються при підготовці і під час уроку. А от якість знань бажає бути кращою. Хоча, як мені відомо, в районі цього року є багато переможців обласних олімпіад, в малій академії є призові місця.Такі здобутки даром не даються- це наполеглива праця і учнів, і вчителів при сприянні батьків.
20 Травня 2018, 22:45
Реформа освіти передбачає не процес запамятовування і засвоєння учнями інформації , а навички її пошуку й обробки. Тому змінюється і місія вчителя - не передавати знання учням, а "навчити вчитися" учнів, самостійно орієнтуватися в швидкоплинному потоці інформації, правильно нею користуватися.... А з часом і взагалі професії вчителя як такої може і не бути.
20 Травня 2018, 23:17
дозвольте не погодитись відносно перспектив вчительської професії. зараз навіть люди далекі від педагогіки проводять семінари, читають лекції, організовують бізнес-тренінги. кожен коуч працює спираючись на власний досвід. прикладів можна наводити безліч, коли успішні підприємці, спортсмени, банкіри стають бізнес-тренерами, також свого роду вчителями! можливо я помиляюсь, але вважаю, що жоден штучний інтелект не замінить живого емоційного спілкування. допомогти у розвитку особистості людині допоможе тільки інша людина!
20 Травня 2018, 23:53
Це правда. але інфляція живого спілкування вже сьогодні відчутна, особливо серед дітей. Зовсім мало лишилось тих, хто віддає йому перевагу. А цифрові технології будуть і далі диктувати свої умови, хочемо ми цього чи ні.
Коментар
19/03/2024 Понеділок
18.03.2024
17.03.2024