Близько 7 тис. грн зібрали на благодійному заході в День міста Рожище (ОНОВЛЕННО)

20 Червня 2016, 14:37
8164

Музика, співи, майстер-класи, атракціони, вишиванки та неймовірно гарний настрій. Все це було вчора, 19 червня, в місті Рожище на благодійному заході  «День міста Рожище», яке для жителів міста та його гостей влаштували Рожищенська міська рада та Самооборона.

А все розпочалося із святкової ходи в супроводі «Ковельського муніципального народного естрадно-духового оркестру».

1

 

 А згодом оркестрові майстри розпочали святкову програму і подарували для рожищан гарний концерт.


 

 

Спортивні ігри та змагання. Вчителі-спортсмени із Рожищенського НВК №4 запрошували всіх охочих взяти участь у конкурсах «Жонглювання мʼячем», «Футбольний снайпер» та «Стрибки із скакалкою». Бажаючих було більш, ніж достатньо. Тому і переможців було чимало.


 

А от до справи беруться ті, хто найкраще вміє забавляти, веселити та дарувати радість дітям – працівники та учні Рожищенького Будинку дитячої творчості. Розважальна програма «Веселковий водограй – наше місто звеселяй» та танцювальний марафон «У ритмах нашого міста» - заполонили місто своїми конкурсами та виступами, а серця глядачів любовʼю.






 

Прийшла найурочистіша хвилина – відкриття Дня міста. Ведуча благодійного заходу Наталія Марценюк запросила присутніх спільно виконати Гімн України та хвилиною мовчання вшанувати памʼять померлого в зоні АТО, жителя села Тростянка Олександра Мельничука.

А далі з побажання всього найкращого до  рожищан та гостей міста звернувся міський голова В’ячеслав Поліщук. Згодом на сцену запросили почесного громадянина міста Рожище Анатолія Ліпкана, аби висловити йому щиру вдячність за благодійну допомогу та активну участь у житті громади. Пан Анатолій і цього разу приїхав з подарунками та вручив міському голові картину та книгу про перлину України – Софіївку, що в Умані. І висловив побажання, аби через кілька років Рожище розквітло так само, як і цей знаний дендропарк.



 

Нагороди від міської ради з рук Вʼячеслава Поліщука отримали дітки, які досягли висот у навчанні, найкращі з найкращих колективів БДТ. Також Подяку отримав Леонід Козярчук, автор книги «Сторінки історії містечка Рожище»

1

 

А Валерій Шварцкоп, член ГО «Рожищенська самооборона м. Рожище» вручив ордени  «Народний герой України» для  тих, хто побував в самому пеклі війни - Сергію Марчуку, Володимиру Кривовʼязюку, Олександру Наумику, Миколі Вірному, Миколі Бороді, Олегу Заховайку та Михайлові Пожарському.






 

До смачного куліша припрошували присутніх вже знайомі та любимі рожищанами козаки. Які не тільки вміють вправно готувати традиційні страви, але й хвацько вихоплювати шаблю та вправляти із зброєю. Біля них постійно юрбилися діти та й дорослі чоловіки також.


 

Своїм співочим талантом від Бога, радували присутніх на благодійному заході – Лілія Мартинюк, Людмила Семера, Вікторія Грицюк, Віталій Богомаз, Оксана Брилевська, гурт «Аколада», улюбленці міста – гурт «корінь Мандрагори», та спеціальних гостей свята, учасники шоу «Україна має талант» - гурт «Шпилясті кобзарі». А от посміятися від душі можна було завдяки гуморескам Миколи Репецького.


2


2

 

Окрім цього присутні могли споглядати захоплюючий бій від лицарського клубу «Янтарні вовки», зробити оригінальне фото на згадку та яскраве тату  від майстрів пензля.

Призи отримали і учасники конкурсів «Місто моїми очима» від Рожищенської міської ради та «Лист на небо» від Самооборони.

Рожищани вкотре довели, що вміють не тільки відпочивати, а й робити корисні справи. Благодійна акція  по збору коштів на пам’ятник «БОРЦЯМ ЗА ВОЛЮ ТА НЕЗАЛЕЖНІСТЬ УКРАЇНИ» зібрала близько 5 тис. грн. Проте сьогодні, 20 червня, як нам стало відомо, 2 тис. грн пожертвував ще підприємець, який привозив у місто атракціони.

1

1

 

Словом, щоб передати неймовірне відчуття, яке вирувало вчора на площі незалежності всім тим, кому не вийшло прийти – просто не можливо. А ті, хто святкував разом із нами й так все бачили.

Більше фото у галереї

 

Коментарі
20 Червня 2016, 18:34
Звичайно, добре, що такі свята відбуваються у нашому місті. Але трошки все це недоречно, не в той час. Тільки ввечері оплакували Олександра Мельничука, після чого вночі ще й жахлива аварія сталася на місці, де монтувалися атракціони, де травмувалася, а через декілька годин відійшла у вічність молода людина. І на тому ж місці співати, танцювати і скакати... трішки не в тему... Перепрошую, це моя особиста думка...
20 Червня 2016, 18:40
5 тис грн. А тільки рудер 10 тис. 7 тис -облдепутат В.Столяр .... щось з підра*уями у них поганенько. Ось чому ті концерти робля - звіту про зібрані - витрачені кошти 0 А самооборона поживилась добренько
20 Червня 2016, 18:46
Це тільки кошти зі скриньки!
20 Червня 2016, 19:20
Ця самооброна вже дістала. запрошують тільки прибліжоних а всі хто служив в АТО то не люди бо вони не лізують їм в одне місце без мила. Давно вже закрити цю Рожищенську самооборону. Люди перш ніж нести їм щось вислати нашим захисникам, то візьміть самі адрес тієї люди яка служить і вишліть самі. а то вони на нас наживаються.
20 Червня 2016, 19:20
Перш ніж ср*ти когось стань і зроби щось сам!!!
20 Червня 2016, 19:33
Кожен судить по собі...
20 Червня 2016, 19:38
От добра порада - візьміть і вишліть самі. Може, тоді дойде, скільки зусиль на це витрачається. Думаю, що Самооборона не образиться, якщо ви вже нарешті самі почнете дбати про ближніх, які служать в АТО.
20 Червня 2016, 19:45
візьми та закрий ту самооборону а то тільки мови ))закрити,закрити))на Вас рожищанин тільки й надія!так так і япроти,щоб та самооборона щось висилала!давайте нарешті підірвемо свої сідниці та щось да й зробимо,щось відішлемо!та ще й сторінку заведемо у фейсбуку а то вони самі себе тількі й піарять,що ми гірші від них?ми що,не патріоти?нам що,в падло потратити трішки свого вільного часу та коштів для наших захисників?Всьо,рожищанин,зустрічаємось в середу біля Б.К.о 17й годині,та починаємо мутити процес!покажемо тій самообороні,як ми вміємо!Слава Українцям!Хохлам слава!
20 Червня 2016, 20:00
нагороджували самооборонівці своїх активістів які служили на сході
20 Червня 2016, 20:16
Дулюк , Шварцкоп, мер - буде інформація скільки спонсори дали чи ні..... Дайте хоч скільки потратили та пропили.....
20 Червня 2016, 20:20
Ще одне..... чому зі сцени не закликали МОЛОДЬ ТА БАТЬКІВ про безпеку за кермом.... Басалику по*й головне він знову в темі і в долі. Гидко було дивитись як вони з мером тіскалися. Може Славік забув як листочки на його писав та за туалетний папір на ялинках, базарників і........ Пам"ять коротка - хабарники
20 Червня 2016, 21:05
А я і відсилав в АТО . Я просто так не пишу і відповідаю за свої слова . Мене вже пані братство мера і самооборони дістало!!!!!!!!! Мене цікавить -чи хватить їм мужності при новій мобілізації піти в зону АТО ,а не ляпати язиком сидячи в тилу .І ділити атошників на своїх і не своїх!!!!!!!!!!
20 Червня 2016, 22:15
Що слабо відповісти????????!!!!!!! чи ми тільки на словах герої??????!!!!!! говорити ми всі уміємо , а щось зробити щоб покращити життя сімей наших героїв ,які жертвували і жертвують собою заради нас -ось що потрібно -а не просто не плескати язиком!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
20 Червня 2016, 22:18
створи свою організацію і діставай мера,музику,гайворонську,дулюка,шварцкопа,ще одного дулюка,прокурора,президента та папу римського(((в общем всєх под ряд
20 Червня 2016, 22:21
хабарники-це коли доказано!А так,це звичайні громадяни,мешканці міста Рожище.А за наклеп,пан(і) можна і до буцегарні!
20 Червня 2016, 22:22
Не видаляйте коментарі, хай люди читають іобговорюють
20 Червня 2016, 22:28
Гнати самооборону з рожищ обридла всьому району. ЦІ д ілкі за чийсь кошт всім допомагають день міста влаштовують Робін Гуди що не говори. Бридко хлопці візміться за розум ви ж маєте бізнес і на хліб і на масло маєте.
20 Червня 2016, 23:16
якщо самооборона комусь не вгодила, то не ходіть на заходи, не читайте їхній фб, не говоріть про них. Ато складається враження що то заздрість. Критикувати однозначно потрібно,будь-хто, хто прагне публічності, отримає критику, але краще коли критика по темі з альтернативними варіантами.
21 Червня 2016, 00:26
Підтримую на 100 % !!!!!!!!!!!!!!!!!! Зроби сам(а), а то знову не так, але не знаю як ??? Нити багато хто вміє, а ось щось зробити то зась !!!!
21 Червня 2016, 01:05
А ви спитайтесь Шварцкоп за осбб підводні течії і чи ми з вами не переплатимо в майбутньому за якогось розумаку чи алкаша...
21 Червня 2016, 01:05
А ви спитайтесь Шварцкоп за осбб підводні течії і чи ми з вами не переплатимо в майбутньому за якогось розумаку чи алкаша...
21 Червня 2016, 01:13
переселись до приватного будинку,так точно не переплатиш)))все буде твоє
21 Червня 2016, 01:25
Мер - ти чесний... в що я мало вірю але...<br/>Дай звіт про витрачені кошти міського бюджету,<br/>Якщо ви з &quot;патріотами&quot; боюсь їх не обідити - про гранти та дарунки, спонсорську допомогу та її оприбуткування в міській раді, в т.ч. картини яка чомусь поїхала додому після деівляди<br/>І для усіх рожищан - скільки міськрадою, міськбюджету без субвенції з райбюджету витрачено на ремонт садочків, шкіл на території м.рожищ, Црл в т.ч. первинки, харчування дітей знову без субвенції а прямо з міськбюджету, відпочинок дітей в т.ч АТО дітей на яких Ви рейтинг підіймаєте....<br/>Кузьма покійний про вас все вірно сказав...готуйтесь<br/>Нікчемно премії і інтенсивність Вам - мер отримувати із заступниками коли патріотичні справи закінчуються закриттям шкіл та передачею об'єктів в концесію для майбутнього дерибану і відмивання наших з вами апдатків.<br/>ДО Шановної редакції - вибачте, накипіло... Якщо Ви в силі Оксано та Ірино залишити даний коментар, який надіюсь розбудить свідомість містян я тільки за Вас.<br/>І ще зробіть так як на волинським новинах рейтинг думки, простіше +/- дякую Вам.
21 Червня 2016, 01:35
Ви боягузи і сцикуни можете тільки писати різні гадості в інтернеті. Якщо ви такі сміливі і так багато знаєте маєте докази то вперед в міліцію з заявами . Покажіть своє лице і нагадую вам що коли вас вичислять то розмова буде коротка.
21 Червня 2016, 02:34
Час, місце, дату, організатора з ПІ Б та з<br/> Номером тел. ДлЯ людей дасте..
21 Червня 2016, 02:36
Починайте завжди з себе. Не звертайте уваги на інших. Зробіть, покажіть приклад, будьте кращими. Обговорювати не знаючи суті завжди легше. Той, хто спробував сам щось зробити ніколи не буде безпіставно і не аргументовано критикувати когось. Просто почніть з себе. Навіть, хоча б, займіться саморозвитком. Це вже буде внесок в майбутнє міста)
21 Червня 2016, 03:32
Як проголосили на святі то було 5 тис грн потім коли люди захотіли взнати ТОЧНУ СУМУ то стало 7 тис грн а завтра скільки стане тисяч, от вам і чесність організаторів, вішають людям лапшу.
21 Червня 2016, 12:52
Шановний, а чому ви не берете участь в організації подібних заходів? найлегше сидіти вдома і поливати грязюкою всіх, хто хоч щось робить.
21 Червня 2016, 13:01
А хто сказав що не проводимо? Я думаю що найбільше. Чи ви рахуєте 1 концерт день міста?
21 Червня 2016, 13:52
Свято цікаве,діти задоволені! Проте...кошти потрачені немалі! І дай, Боже, нашим керівникам бути праведними хоч іноді!!!Зазвичай, ми не вникаємо у розподіл коштів,але хотілося б,щоб благодійність ..була дійсністю!..
21 Червня 2016, 13:56
Не варто жартувати зі збором коштів...і наживатися! Адже..всьому є межа! Мудрості нам!!!!!!!БО скрізь,навіть у сім&quot;ї,коли свята, витрачаємо кошти на ніщо! А можна було б життя врятувати, двері<br/>відремонтувати,..просто вчити дітвору...своїм прикладом. А то...,хоч ми і люди, а часто..чинимо..не так....
21 Червня 2016, 16:31
а ви люди ніколи не задумувались,ЩО З ТАКИМИ БЮДЖЕТАМИ як у різних там відділах культури,молоді,спорту та ще різних там інших конторах та конторках в нас з вами не має ні толкових свят,змагань та взагалі нічого не має?Там працює масса людей які повинні булиб зробити всі ці заходи цікавими.Що ж маємо на виході?Радянський ширпотреб ми маємо.Масса людей майже дарма проїдає купу грошей та робить вигляд що щось робить.
21 Червня 2016, 16:59
100% згідний з пр . ви бачили хоч один номер від відділу культури ? де вона та &quot; культура&quot; ?.невже нема обдарованих дітей в музичній, різних там колективів. взагалі лякає така пасивність , чи правилніше бездарність відділу рда. зрештою і всієї рда.
21 Червня 2016, 17:47
Ми ту Тетяну вже давно просили піти але Олег вирішив долю своїх НАРАЗІ 3 -х коханіц в районі залишити. Тут від Підлісок до Рожищ панти
21 Червня 2016, 18:31
Моя думка така - у нас в районі нажаль є родичі загиблих в АТО<br/>Можливо у них є дуже вагомі потреби у фінансовій допомозі? <br/>можна і в парку поставити пам&quot;ятника, а не витрачати купу грошей на реставрацію скверу. <br/>Якщо організатори не бояться - нехай оприлюднять суму, яка потрібна для побудови скверу .<br/>Люди на Майдані стояли за те, щоб ми жили краще, цивілізованіше, по Європейськи..Без цієї анархії..<br/>Я поважаю людей, котрі були в АТО, але не поважаю вискочок місцевих... котрі хочуть показати , що вони щось роблять - а насправді роблять якусь мутню<br/>Від справжніх героїв не почуєш слів самопохвали, якогось понту на публіку.. як це робить наша &quot;самаабарона&quot;. Досить гратися в царів в селі..<br/>Назву лише одину ситуацію з цирку : <br/>Період майдану - на перехрестях, та кругах в різних частинах стояли &quot;блокпости гопніків з самооборони&quot; . НАВІЩО??? тітушок хотіли ловити? чи російських найманців??))) <br/>Ідіть знову до Шкільного причепіться , нехай узаконить прибудову в кафе... і т.д<br/>Ця війна за справедливість вигорає при першій картині - бурий паркується як мудак, на пішоходних переходах, під знаками &quot;стоянка заборонена і т.д&quot; Хіба я не правду кажу? Я міг би написати ще багаааааато факторів, за яких я не сприймаю нашу місцеву Самооборону в серйоз...<br/><br/>Ну напевне після цього комета почнуться &quot;пукани&quot; типу - &quot;а шо ти зробив сам?&quot;, &quot;сцикун - давай скажи хто ти &quot;, &quot;ми патріоти, а ти агент кремля&quot; і т.д<br/><br/>З повагою Бійців за Волю та Незалежність України, до чесних волонтерів, до чесних людей - Свідомий Рожищанин
21 Червня 2016, 18:55
Буде сьома мобілізація, нехай ідуть захищають: Дулюк 2; Швацкоп; Паламар іт.д. і т.п.
21 Червня 2016, 18:58
А &quot;Свідомий Рожищанин&quot; підтримую повністю. Якщо зараз одне з другим буде писати, а ти сам ля-ля-тапаля, то я вже був захищав і не тільки там. З перших днів захищаю.
21 Червня 2016, 19:00
А, то повидягається воно в форму, і тільки ганьбить всіх героїв. Ти в сім&quot;ї наведи порядок, а ти в країні хочеш навести. Залєпок.
21 Червня 2016, 19:12
Якщо маєш знаєш що хтось щось вкрав чи зробив неправильно то оприлюднюй факти. Це буде правильно ніхто тобі цього робити не забороняє. Для чого все це говорити за спинами прийди і скажи це в лице адже ти вважаєш що це правда. Видно що під час майдану ти був десь далеко бо самооборона тоді на перехрестях не стояла а була в столиці а гопніків ти перепу тав з тітушками...А на рахунок вискочок то хочу тобі відповісти що люди які хочуть щось змінити мають мабуть право на помилки бо вони це роблять вперше.Нажаль в нашій країні ініціатива ніколи ніким не підтримувалась. Я особисто горжусь тим що я був на Майдані і тим що я є членом Самооборони . Я нічого не вкрав і не побачив щоб хтось з організації заробив статки на людських грошах якщо ти маєш факти то прийди і розкажи якщо ні то це просто наклеп.
21 Червня 2016, 19:23
А ще пораджу тобі зайти на сторінку Самооборони і подивитись відгуки про свято і на кількість друзів. Я сильно сумніваюсь що така кількість їх є у тебе.
21 Червня 2016, 19:30
Я особисто горжусь тим що я був на Майдані і тим що я є членом Самооборони .&quot;Гординя — найбільший гріх. Вона походить не зі світу плоті, а від диявола. Вона походить з пекла. Вона була першим гріхом диявола, мабуть єдиний гріх можливий для чистого духа… Гординя була теж первинним гріхом Адама, бажання бути подібним до Бога, понад законом, а не скоріш під ним. Це перший і найбільший гріх тому що вона є порушенням першої і найбільшої заповіді, 'Нехай не буде в тебе інших богів переді Мною.' Гординя ставить себе перед Богом.
21 Червня 2016, 19:33
Так, що друже подумай!)))))))))))))))))))
21 Червня 2016, 19:59
1,&quot;Видно що під час майдану ти був десь далеко бо самооборона тоді на перехрестях не стояла а була в столиці а гопніків ти перепу тав з тітушками&quot; - серйозно? а те, як на кругу на Вовнянці стояли забули? Як на репеїзді діжурили машинами також такого не було?? Постійсно їхав на роботу в Луцьк автобусом, і проїжджаючи переїдз постійно там бачив сомоборону на машинах. Переважно вечором там вони тусувались, лиць не роздивлявся , але Паламаря там постійсно бачив. <br/>2, А я і не казав про розкрадання грошей) Так хто про що думає :)<br/>Я просив назвати цифри проекту скверу. Щоб саме ви назвали їх. Я знаю яка це сума, і хочу щоб люди почули цю приголомшливу цифру від самих самаабаронівців. <br/>3. Я не піп*ськами тут міряюсь, про кількість друзів в ФБ, і не про концерти влаштовані. Для цього є відділ культури, який не зрозуміло куди діває бабло.<br/>Їх і потрібно гнати у шию<br/>А ви Самооборона чи Організатори концертів? я щось зрозуміти не можу. Ви якісь митці,чи архітектори?? Робіть щось толкове, а не щось аби сказали &quot;Дивіться які ми молодці! Поставили пам'ятника&quot; - люди і без вас поставлять героям пам'ятника. Без ярлика &quot;Здєлано самаабаронай&quot; <br/><br/>І робити помилки при спробі щось змінити це взагалі не про вас. Ви являєтесь правляцою частиною громади? - НІ. Ви просто ініціативні люди в свою сторону. <br/>Отримавши звання &quot; Я з Самообоони&quot; не значить, що ти царь. Самооборона це голова, який в мальованці стволом розмахував?) не так? <br/>Чи самооборона не знає які з бійців після фронту &quot;ненормальні&quot;? Які ходять по місту з гранатами? І дістають їх в торнадо? Чи самооборона не знає про велику кількість нелегальної зброї з зони АТО ? І про цікаві війсові джипи без номерів у рожищах ? <br/><br/>А більше аргументів немає сенсу називати.
21 Червня 2016, 23:58
Як опублікувала Народна самооборона -&quot; На 2016 рік Рожищенською міською радою було прийнято бюджет в якому закладено 25 000 грн на святкування Дня міста. З них витрачено - 20 228 грн. <br/>Всі кошти були спрямовані на оплату послуг артистів, транспортні витрати, монтаж та демонтаж сцени, витрати на харчування артистів, озвучення та освітлення сцени, подарунки для переможців конкурсів. <br/>Залишок від благодійних внесків спонсорів в сумі – 4293 грн. було вирішено долучити до коштів зібраних під час заходу. Тож разом отримали – 11204 грн.&quot; Витратили 20 228???? Отримали - 11204??? А 9 024 де???
22 Червня 2016, 00:23
В тебе з нею явно проблеми, певно в школі в носі колупався замість вчитись.
22 Червня 2016, 00:25
l навіщо був цей концерт? Хто отримував гроші за монтаж і демонтаж? амбарна книга самаабарони де?
22 Червня 2016, 00:46
витратили 50 з лишнім тисяч.додавати навчись,або протрезвій та додавай і віднімай.А ще краще на другий рік,прояви ініціативу,та долучись до проведення свята.В тебе це получиться краще та дешевше та й по клаві бити не прийдеться.А взагалі проведення такого заходу.при оплаті всім і вся,зазвичай обходиться в 100,150 тис.
22 Червня 2016, 00:52
витратили 50 з лишнім тисяч.додавати навчись,або протрезвій та додавай і віднімай.А ще краще на другий рік,прояви ініціативу,та долучись до проведення свята.В тебе це получиться краще та дешевше та й по клаві бити не прийдеться.А взагалі проведення такого заходу.при оплаті всім і вся,зазвичай обходиться в 100,150 тис.<br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/>в Прокопчука потрібно проконсультуватись,він в свій час багато бюджетних коштів на проведення концертів в Мальованці освоїв,він знає скільки коштує концертну програму організувати.
22 Червня 2016, 01:58
краще б ті кошти, які витратили напроведення благодійного заходу &quot;пустили&quot; на пам'ятник, та й усе
22 Червня 2016, 02:01
Хотіли, напевно, таким бовдурам, які тепер обливають брудом організаторів, зробити свято. Але такого робити ніколи не варто!!! Чуєте організатори????? Бо ті людиська не варті того.
22 Червня 2016, 02:04
Бовдур ти 9024
22 Червня 2016, 02:37
я не знаю хто Ви, але надіюсь на Ваші подальші коментарі у різних статтях, оскільки вони змістовні, розумні та обгрунтовані найбільше за всю гадость написану після Вас.... Поважаю розум у пана(і)
22 Червня 2016, 03:22
Усім доброго часу доби! Прочитав , що витрачено 50 000 грн. От коли ми з знайомими активістами хотіли організувати виступ гурту Карна або аналог гурту всеукраїнського маштабу, та ще багатьох цікавих гуртів - нас запевнили, що суми в 8000(гонорар Карни, зазвичай на усіх фестах гонорар складає більше 20 000 грн) + оренда сцени у закладеному бюджеті не вистачить. Нікого не хочу у чомусь звинувачувати, чи обсирати - просто стало цікаво.<br/>Коли представники влади дізнались суму оренди апаратури в магазині &quot;Кобза&quot; - 17 000 - просто відмовилися від наших пропозицій. Повірте, за 50 000 грн можна було б зробити фестиваль , котрий переплюнув би мальованку. Просто потрібно з розумом тратити гроші. Наскільки знаю то лазерне шоу обійшлось орієнтовно в 8000 грн? Якщо не правий - вибачаюсь.<br/>Впринципі вже давно мали б ми місто назбирати на апаратуру власну, щоб не брати в оренду.<br/>І коли сказали, що таке обходиться в 100 000 - 150 000 грн - чесно, засміявся в голос :)<br/>Брав участь у багатьох фестивалях всеукраїнського рівня і знаю, що скільки коштує.<br/><br/>Сам на дні міста не був присутній в зв'язку з роботою, тому судити як було - погано чи добре не в праві.
22 Червня 2016, 11:08
Ви праві, на оренді є відкати. А ось з клубу чи з райвідділу культури де музики на весіллі калимлять апаратуру чумусь не взяли, а тому що відката не отримуєш. Благородно зробили 11 тис. вони назбирали<br/>РАХУЄМО<br/>ПІД ЧАС ЗАХОДУ ВДАЛОСЯ ЗІБРАТИ 6911 ГРН. <br/>37440 грн – це кошти, які надали нам спонсори.<br/>Рожищенською міською радою було прийнято бюджет, З них витрачено - 20 228 грн. <br/>додаємо 6911+37440+20228=64579 (А В ІТОГЕ 11 З ГАКОМ КУР*А)<br/>ВИТРАТИЛИ<br/>20228 МІСЬКА РАДА<br/>37440 - Залишок від благодійних внесків спонсорів в сумі – 4293 грн. = 33147<br/>ІТОГО 53375 ГРН<br/><br/>Мда з таким підходом вони і закрили котельню, цікавенько а скільки скоро будете платити з міськбюджету на утримання приміщень міської власності я вже мовчу за гуртожитки......
22 Червня 2016, 13:54
Юрек шо очі продер тобі трохи. Де звіт скотиняка?Цей концерт- гроші на вітер!
22 Червня 2016, 14:45
Я лише висловлюю особисту думку і нікому її нікому не нав'язую Проте дякую за Вашу щирість.
22 Червня 2016, 16:21
Будь ласка, оприлюдніть цифри витрат на: сцену, звук, музикантів. <br/>Ще раз наголошую - нікого поки не звинувачую. Просто пробую вияснити ситуацію.<br/>Кому цікаво - в 2015 році допомагав в організації фестивалю Рок-Вибух 2015 у І.Франківську. Зартати на оренду обладнання для звуку та світла становили 12 000 за 2 дні. Повірте, апаратуру зрівнювати просто не реально. Хто хоче зрівняти - фотографії є в альбомі http://vk.com/rockfrankivsk &quot;будете здивовані:)<br/><br/>Далі : цитата з статті звіту Самооборони - &quot;Кошти Рожищенської міської ради. На 2016 рік Рожищенською міською радою було прийнято бюджет в якому закладено 25 000 грн на святкування Дня міста. З них витрачено - 20 228 грн.<br/>Всі ці гроші були спрямовані на оплату послуг артистів, транспортні витрати, доставка та відвезення сцени, витрати на харчування артистів, озвучення та освітлення сцени, подарунки для переможців конкурсів.&quot;<br/>Будь ласка - напишіть конкретні затрати. Я не вимагаю, просто як громадянин думаю, що маю на це право. ВІд міської ради я маю право вимагати, від Самооборони -це по їхньому бажанні. Можете написати тут, або відправити на емейл. ( можу залишити адресу пошти тут ) <br/>Зауважую -1!) Атракціони це власність підприємців (я так розумію) тому, фінансування на них не розповсюджується. 2) доставка та відвезення сцени : сцена маленька, тому компактно пожна розібрати. Думаю великих затрат не було на доставку? (Для цього не потрібно 30 фур ) <br/>3) Гонорари музикантам і т.д : довгі роки я грав у народному ансамблі &quot;Байда&quot;, тому я знаю які гонорари отримують діти (не впевнений за викладачів) котрі беруть участь у концертах. Ця сума є орієнотовно 30-50 грн. Я не обманюю. Це гроші, які платить відділ освіти. <br/>Наскільки мені відомо на рахунок гонорарів артистів :<br/>Корінь Мандрагори - 2000 грн<br/>Вікторія Грицюк - 300 грн<br/>Шпилясті кобзарі - 13 000 грн (точно не знаю)<br/>Лазерне шоу - 10 000<br/><br/>Почувши такі цифри - не розумієш, звідки такі суми для деяких артистів? <br/>За місцевих артистів радий, що хоч такі гроші вони отримали. А от бандуристи зацікавили. Коли &quot; Тінь Сонця&quot; бере 15 здається :) А хто такі ці бандуристи? В нас он повна музична школа талантів. Є і ансамблі цікаві. Не думаю , що наші місцеві ансамблі виступили б гірше<br/><br/>4) За сцену я вже написав<br/>5) Харчування також цікава тема.<br/>6 ) Подарунки. Не &quot;катлєту гривень&quot; роздавали ж переможцям?<br/><br/>Чекаю на вашу відповідь. В міській раді я попрошу звіт письмово. І оприлюдні при необхідності в окремій статті газети.
22 Червня 2016, 16:46
А відповідь мера буде єдина - ненаю.... то долюк то бурий концерт робили, я ж Яйцеслав платіжки вони підписували і бурого течіка то не я то бідове ЖКГ купив - я їм казав но вони мене не послухали...... Чули ми це все вже не один раз, а граблі то ті самі.....
22 Червня 2016, 16:51
Андрій! Я Вас Повністю підтримую! А &quot;ОТ ВІНТА&quot; теж так нічого було в якомусь році. Шановні нормальний звіт в студію ))))))
22 Червня 2016, 16:57
Почувши такі цифри - не розумієш, звідки такі суми для деяких артистів? <br/>За місцевих артистів радий, що хоч такі гроші вони отримали. А от бандуристи зацікавили. Коли &quot; Тінь Сонця&quot; бере 15 здається :) А хто такі ці бандуристи? В нас он повна музична школа талантів. Є і ансамблі цікаві. Не думаю , що наші місцеві ансамблі виступили б гірше
22 Червня 2016, 18:00
Останній комент напевне якийсь глюк. Витягнуто з контексту.
22 Червня 2016, 18:24
синок, займися своєю роботою, бо уволю, розкудахкався! <br/>треба було прийти і допомогти все організувати супер-гарно і супер-дешево. <br/>такі всі розумні!
22 Червня 2016, 18:31
Синок - це ти, а я на відміну від тебе і всяких патріотів в лапках. Ще і не тільки на двох майданах побував, ще й у Криму і в Донбасі та й заробив інвалідність, і все за рідну УКРАЇНУ, і про це ні грама не шкодую і не піарюсь.. А тебе паморока точно &quot;уволять&quot;. Тримайся. А ті нехай ідуть в АТО нехай покажуть, які вони патріоти. На передову!!!!!!!!!!!!!
22 Червня 2016, 18:32
Синок - це ти, а я на відміну від тебе і всяких патріотів в лапках. Ще і не тільки на двох майданах побував, ще й у Криму і в Донбасі та й заробив інвалідність, і все за рідну УКРАЇНУ, і про це ні грама не шкодую і не піарюсь.. А тебе паморока точно &quot;уволять&quot;. Тримайся. А ті нехай ідуть в АТО нехай покажуть, які вони патріоти. На передову!!!!!!!!!!!!!
22 Червня 2016, 19:30
День міста дуже сподобався , особливо бандуристи , дякую організаторам міській раді і самообороні , а незадоволені ті що самі нічого не варті.
22 Червня 2016, 19:45
Благодійні кошти в такій сумі можна було б зібрати і без таких величезних затрат!!! Бачу, рожищани, хто в захваті, хто не дуже... Я, на відміну, від Вас взагалі не прийшов на святкування (як зазначав вище, вважаю недоречним святкування у цей скрутний і сумний час), але це не завадило внести свою частку в грошовому еквіваленті. І ще одне, , хотів би запитати у місцевої влади і самоборни - як Ви думаєте, чи для усіх діток в цей день було свято?? Ті дітки, чиї батьки мають змогу дати кошти і на атракціони, і на солодку вату і на сувеніри - звичайно, святкували, а ті, чиї батьки прокидаються з думкою чим нагодувати цих же діток, у що їх одягнути і яким чином зібрати до школи - повірте, були у розпачі і відчували себе приниженими. Задумайтеся на майбутнє, а чи не зробити так, щоб дітки відчували рівність, незважаючи на статки батьків?? Чи Ви, шановні, за власним піаром і фотосесіями, не бачили нічого навкруги?
22 Червня 2016, 21:00
До чого ці образи , пане шериф? Дозвольте спитати- шеф чого? Раз вже назвались шефом, і дозволяєте собі розмову у такій формі - назвіться. Хоча вже і так догадуюсь хто це.<br/> Я обгрунтовано написав свою точку зору, підкріплену цифрами та досвідом. Чи це вже часткова репресія ? <br/>Якщо маєте відповідати-робіть це чітко.Якщо концерт був публічний, значить і публічно можна говорити про усі його аспекти.<br/><br/>Ще раз наголошую - НІКОГО НЕ ЗВИНУВАЧУЮ У ЧОМУСЬ !!!
22 Червня 2016, 22:54
Та задрав ти своєю Карною! Для всіх з ким говорив - Карна , просто не зрозуміле слово, а не мегапрулярний гурт. Мандрагори виступили феєрично!!!! Молодці хлопці, Вася, Рома, Ігор і всі інші, вірю, що ви ще і Тінь Сонця і ту саму Карну перевершите!!!! Організатори молодці - врахували потреби всіх вікових категорій!!! &quot;Шпилясті Кобзарі&quot; виступили на ура!!! І, щоб ти знав, Андрію ( хоча ти навіть не Андрій ;) в музшколі таких і близько нема.
22 Червня 2016, 23:30
Це як називаєть - хвали мене моя губонько? А хто казав , що саме Карну чи Тінь Сонця?Це були лише відомі групи, котрі фінансово підходили. Заглянь у програми топових українських фестів - майже на кожному є ці не відомі групи ;) <br/>Так, хлопці з Мандрагори класні музиканти! Я про них не казав, що вони погані (чи хтось поганий). Коли планувалось проведення дня міста , мандрагора були фактично перші з запрошених. Так що - навчіться читати і розуміти суть написаного раніше. Ну раз &quot;з ким не говорив&quot; це ви полюбому один з організаторів. Я вірно кажу? Слабо підписатись? <br/>І якраз таки я Андрій ;) і багато хто навіть зрозумів який... Багато недооцінюєте ви навіть у музичній школі. Напевне і ви сам якийсь бог музики, щоб судити чи у місті є такі таланти? чи офісна рослина, яка живе з ідеєю - робити , аби робити?
23 Червня 2016, 00:03
Ще раз повторю для тих, хто ще не зрозумів. Я не маю притендзій на рахунок музикантів, і т.д<br/>Я просто зауважив , цифри які оприлюднили у звіті - викликають сумнів. Сумнів у вартості послуг та гонорарів. Це не пост розборок якихось, просто коментар звичайного жителя міста. Хоча лише наїзди лише тут після мого коментаря, а відповіді адекватної так і ніхто не дав. Чому? Як написати скільки витратили - написали. А як написати на що конкретно, і обгрунтувати ціну - мовчать усі. Повний мороз<br/>Стандартна карнина у нашій країні. Гроші то ідуть, а от куди і по якій ціні?? <br/><br/>Нікого не звинувачую у чомусь, це просто матеріал для роздума кожному, хто прочитав мої коментарі.
23 Червня 2016, 00:06
І якщо хтось мене обсирає тут анонімно, будь то з самооборони , будь то з міської ради - просто підпишіться.
23 Червня 2016, 02:49
Дулюк і К ви супер все зробили, в даній темі нагородт ШИКУЙСЬ<br/><br/>музя гоп за його.... з тебе 15 000 тис за привітання............. кур*а
Коментар
25/04/2024 Середа
24.04.2024