Через короткі платформи рожищани наражаються на небезпеку при посадці в потяг
Пасажири просять елементарного комфорту на залізничному вокзалі.
На електронну пошту редакції Район.Рожище надійшов лист від Андрія Ш. Читач озвучив проблему з якою, на його думку, стикаються пасажири на залізничному вокзалі міста Рожища.
Лист подаємо без змін.
«Рожищанам періодично доводиться користуватися послугами Укрзалізниці. Здебільшого студенти їдуть на навчання та з навчання потягом Ковель-Київ та Київ-Ковель. Влітку відпочиваючі подорожують на море потягом Ковель-Одеса та в зворотному напрямку.
Потяг у своєму складі містить близько 10-15 вагонів, а довжина залізничної платформи (перону) вміщає близько 7 вагонів. Решта вагонів зупиняється поза платформою. Тому часто доводиться бачити та переживати болючу картину, коли рожищани, а саме: старші люди, маленькі діти, студентки з великими валізами, вагон яких зупинився поза платформою, докладають великі зусилля («карабкаються» на колінах, стрибають з важкими сумками, забруднюються, хтось подає руку, підсаджує) для того, щоб сісти в вагон чи вийти з нього.
Короткі платформи споруджувалися ще, напевно, за Микити Хрущова. З часом кількість українців та, відповідно, кількість вагонів збільшилась, а довжина платформи залишилась незмінною.
Я телефонував на «гарячу лінію» Укрзалізниці стосовно даної проблеми і обіцяють через два тижні відповісти. Але, на мою думку, реакція Укрзалізниці може бути дієвою лише тоді, коли зателефонують більше небайдужих рожищан, в результаті чого відбудеться вирішення даної проблеми.
Тому, закликаю людей зателефонувати на номер «гарячої лінії» 0800503111 (безкоштовно з мобільних) і озвучити дану проблему.
Створюймо комфорт разом!», - йдеться у листі.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром
Коментарі