Рожищанка запропонувала на День міста відзначити найхамовитіших продавців
Працівник Рожищенського районного дому «Просвіта», рожищанка Наталія Марценюк обурена непривітним ставленням продавців в одному з магазинів райцентру. Вона стверджує, що після останнього дзвоника зайшла з дітьми, щоб вибрати окуляри, а вийшла без покупки і з багажем негативних емоцій.
«Хтось ходить в цей магазин? Якщо так, то як вам обслуговування???? Хотіла купити собі окуляри, забрела на своє безголів'я: нахамили)))) Пропоную до дня міста ввести ще одну номінацію для нагородження - хамло року в сфері обслуговування!!!!», - пише на своїй сторінці у Facebook Наталія Марценюк.
«Все було так добре: і в школі, і потім з дітками в кафе... Ніби я до неї в хату прийшла. І окуляри не так назад вішаю, і дітьми ми тут обставилися...», - бідкається жінка
Підтримала землячку і Оксана Мельник. «Там дійсно не привітні дівчата. Тільки заходиш і одразу дискомфорт, ніби я в них мільйон позичила...», - коментує ситацію дівчина.
Знайшлися у продавчинь і захисники. Пані Катерина, яка працює в КП «Дільниця благоустрою» каже, що у цьому магазині до неї завжди уважні і привітні.
«Мене там нормально і вічливо завжди обслуговують, а також надають необхідну консультацію і характеристику товарів. ХОРОШІ там ПРОДАВЦІ, тому, вибачте, зовсім не погоджуюсь з Вашою думкою», - пише жінка.
Цікаво, як рожищани відгукнуться на пропозицію визначати найнепривітніших працівників сфери послуг?
Коментарі