У Свято-Михайлівському храмі Рожища працює ревізійна комісія з облдержадміністрації

24 Травня 2022, 09:36
У Свято-Михайлівському храмі Рожища працює ревізійна комісія з облдержадміністрації 9717
У Свято-Михайлівському храмі Рожища працює ревізійна комісія з облдержадміністрації

У Свято-Михайлівському храмі міста Рожище розпочала роботу ревізійна комісія із Волинської обласної державної адміністрації.

Фахівці 24 травня проводять перевірку та опис майна у церкві. Про це повідомляє кореспондентка Район.Рожище.

Комісія почала роботу на підставі протоколу зборів релігійної громади, звернення громади та згідно чинного законодавства.

Нагадаємо, Свято-Михайлівську парафію з Рожища прийняли у клір Волинської єпархії ПЦУ.

Коментарі
24 Травня 2022, 08:04
Шановні 11 855 рожищан крім 855, Сьогодні самооб на чолі з "капеланом" з поруш Конституції провела рейдерський захват Михайлівської церкви нашої релігі громади. Нам всім говорять що Україна демократ держава в якій захищені права і свободи усіх громадян. Як захищені наші права і свободи пересвідчуєм на власні очі. Прошу Вас в любій публічній формі пілтримати громаду УПЦ нашого міста. Не ховайтеся, не трясіться говоріть правду. Де правда там Бог. Бог ніколи не буде поруганий!
24 Травня 2022, 08:23
Тебе вже відпустило? Де був як збори проводились громади, чому не прийшов думку не висловив свою? Тепер тільки в коментарях вкиди робиш.
24 Травня 2022, 08:52
Ми з вами не знайомі, такати можете своєму голові і його компанії з "капеланом", ще не час далі буде, був біля церкви думку висловив і позицію вислови, в коментарях продувжую висловлювати думку і позицію, і не ховаюся і не трясуся як ви лже патріоти
24 Травня 2022, 09:10
Ганьба таким людям. Взломали замок в церкву. А псевдопатріоти і проплачені Дулюк , Дунець , Кучірки знову роблять хаос в громаді. Мер Поліщук ви обіцяли що замок не будуть ламати? Як тепер громада має вам довіряти?
24 Травня 2022, 09:23
МОЛОДЦІ!!! Думав будуть знову соплі жувати, а ні, порадували старого! Молодці!!
24 Травня 2022, 09:30
В Дубровицькому районі при такому самому захоплені храму один із активістів гросився батюшки виколоти чи вибити очі, буквально через кілька днів онуку цього активіста півень виклював око. Ще хочу голові, "капелану" дулюку, дунцю і кучірці нагадати історію народного депутата Василя Червонія після очолювання захоплення храмів УПЦ Рівненщини він загинув в своєму маєтку - з неба зійшла блискавка вдарила тіло розвалилосяі черево вивалилося . Бог ніколи не буде поруганий!
24 Травня 2022, 09:42
Хочу звернутися до людини, що пише під ім'ям "Православний УПЦ", якщо у вас справді така каша в голові, то вам спочатку потрібно звернутися до вузькопрофільного спеціаліста в області психології, а тоді вже пости писати. Те, що ви пишете - це смішно.
24 Травня 2022, 09:44
Чому коли ваша братія в росії освячувала ракету під назвою "Сатана" з ними нічого не сталось?
24 Травня 2022, 10:02
Ваше ім'я під яким ви пишите підтверджує, що ви вже були у психолога, і пройшли курс лікування. У мене братії в Росії не має, якщо це правда що ви пишету думаю хто це робив також понесе за це свою спокуту
24 Травня 2022, 10:16
А ті, що розповідають своїм прихожанам що упц немає ніякого відношення до російської церкви, хоча вона є невід'ємною частиною рпц, ним буде спокута? А ті, які бігають по церкві і проклинають людей, ним буде спокута? А ті, яким віра в отця Петра замінила віру в Бога? Якщо ви так знаєтесь в церковних законах та питаннях, обясніть якось аргументовано, чому ви не підтримуєте перехід до ПЦУ?
24 Травня 2022, 10:37
ПЦУ це релігійна організ створена на базі не визнаної ні однією церквою УПЦ КП, відмічаю що "собор" який був задуманий як обєднання усії прав.церкв. України не відбувся УПЦ набійшла церква урім 2 єпископів участі не брала, митроп.Філарет очільник УПЦ КП відкликав свій підпис і участь в цьому соборі, На момент цього собору ні одна православна церква це дійство не визнавала далі буде
24 Травня 2022, 10:45
Томос - Констан.: 1забрав існуючі приходи і єпархії УПЦ КП і право в ПЦУ мати їх і створювати (число україн закордоном зросло ще на 7 млн.); 2затврджує всі гловні рішення;3виступає остаточ судом по всіх суперечливих питанях; 4варить миро; 5затвердж митроп. Київського
24 Травня 2022, 10:46
Визнання- крім константип визнало лише 3 церкви
24 Травня 2022, 10:51
Розрахунок за Томос: - Відали історичну памятку і святиню України Андрієвську церкву, створили на теріторії ставропіля Константинопольського патрірхату, відали вісі зарубіжні приходи і єпархії, і ще по закритій домовленості для наповнення константи ставропіля маємо відати укр.монастирі і церкви історичні
24 Травня 2022, 10:58
Моє питання до вас і всіх ура патріотів в тилу - Чому оліарх Порошенко і компанія не добився а патріарх Варфоломій не поновив підвердив для України Томос який мала Київська митрополія з часу свого створення ?
24 Травня 2022, 11:11
патріарх.Варфоломій і всі церкви які визнали ПЦУ зараз не визнають патріархом митроп.Філарета і не поминають його а єпископи і священики ПЦУ з УПЦ КП поминують не дивлячись на рішення свого синоду - що це за церква
24 Травня 2022, 11:12
Яка це єдність в цих церквах ?
24 Травня 2022, 11:27
Тільки нечиста сила може зайти в храм з непокритою головаю
24 Травня 2022, 11:41
Давайте по порядку, Україні був наданий Томос, тобто по простому, право створення СВОЄЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЦЕРКВИ, був скликаний собор православних церков України, в цьому соборі духовенство упц, в основнфй своїй масі, взяти участь не відважилось. Але собор відбувся і постала нова Українська Церква, відразу ні одна церква в світі не була визнана іншими церквами, всі отримували Томос від Константинопольського патріарха, а після то відбувався процес визнання.
24 Травня 2022, 11:47
Слідуючий Ваш аргумент з купою пунктів, 1) Так, тимчасово забрав, але там й надалі правлять українською мовою; 2)не маю даних по цьому пункту, почмиаю; 3)він виступає остаточним судом по всіх суперечливих питаннях між церквами; 4) багато церков, яким варить миро, навіть Єрусалимський церкві;
24 Травня 2022, 11:49
Всього за кілька років свого існування ПЦУ визнало аж 4 православних церкви з 14, це попри шалений тиск і погрози зі сторони москви, почитайте історію визнання інших церков і ви зрозумієте, що це дуже швидко і багато.
24 Травня 2022, 11:51
Про закриті домовленості мене розсмішило, такі "закриті", що про них всі прихожани упц з Рожищ знають))
24 Травня 2022, 11:53
Має надію що ви не маніпулятор, всі мої відповідді дані з дотриманям хронології: 15.12.2018р. -собор, 06.01.2019 р. - томос (прочитайте уважно томос) тому що українці його не читали і все що я написав підтвердиться. Як можна рахувати що собор відбувся коли очільник УПЦ КП митрополит Філарет церкви на базі якої створена ПЦУ - відкликав свою участь і підпис від рішень собору. Ви мабуть манипулятор вибачти якщо помиляюся
24 Травня 2022, 11:57
Відповідь на питання: тому, що нам дали Томос і тепер дивлячись чи в на Народ, чи бидло, що вони бачать? Як в нас немає єдності, як в нас ховають хлопців в війні з росіянами, а баби по церквам кричати ми нічого, ми ж за того хлопця тут молилися, в російській церкві, яка платить десятину російській, а російська благословляє автомат і танк з якого того хлопця вбили. Так? Іщо ж в тих головах має бути?
24 Травня 2022, 12:00
І в нас був би свій патріарх, і свої приходи за кордоном, і право варити миро, і право бути присутніми при сходжені благодатного вогню. А так, пів країни обдурених, зазомбованих російських посіпак, яким нелюбе нічого з рідного.
24 Травня 2022, 12:16
Розумію ваші емоції так само завжди був патріотом свої країни, так само підтримую єдність церкви України на канонічній основі і с повними правами незалежності (а не такі які дав цей так званий томос), так само підтримую за територєю чисельністю вірян Україна має мати свого Патрарха, мти свої зарубіжні приходи і єпархії для духовно окормлення українців на сьогодні більше 20 млн.
24 Травня 2022, 12:24
Церква України за своїв становищем, територією числом вірян не має бути куцим філіалом Константинополя
24 Травня 2022, 12:25
Якщо ви так само все підтримуєте, то чому ж ви не можете зрозуміти, що російська церква ніколи цього не дасть, вона ніколи не відпустить від себе, ніколи не надасть незалежності, ніколи не визнає наш народ нарізно від свого "руського мира", тому єдиний вихід - це Томос, на основі якого потрібно будувати свою Церкву, рости, набувати силу, вагу.
24 Травня 2022, 12:29
Ви праві що саме страшне для України це відсутність єдності, продажність влади оліархату, гноблення і манипулювання своїм народом - владую за гроші оліархів
24 Травня 2022, 12:47
З поч війни наші архір і синод і більш священ сховали свої голови як страуси в пісок, землю і не знають що робити у нас вірян не питають. Ісус сказав "пастир добрий голову покладе за своїх овець" нажаль таких не має ні у нас ні у вас всі як зайці трусяться і не знають що робити уже напротязі 2 нед намагаю погов з митОнуфрієм нажаль Але те як це організ як зараз ура патріоти розпин простих україн УПЦ тим самим знищуть єдність про яку говор церкву тому я буду стояти за своїх вірян аж до смерті
24 Травня 2022, 12:58
Відповідаю на всі питання ви на жаль на мої не відповіли ? Тому закінчую дискусію
24 Травня 2022, 13:00
Яка це демократична,та незалежна держава,якщо церкви,рейдерськими захватами забирають.... Мер,якому вірити неможна бо його слова,то тільки брехня! І люди які в очі говорять на зборах,що бажають тобі пуль в лоба запустити,це вони так люблять одні-одного
24 Травня 2022, 13:09
Оцерковленя людина,яка готова вбити,бо потрібно захватити церкву,не заради віри в Господа,а за для приміщення Запам'ятайте: на біді других,любов не побудуєш... Бо Господь все бачить І кожному воздасться за їхні поступки
24 Травня 2022, 16:04
1тимчасово - неправда читайте томом; 3неправда- в томосі записано суперечки між єпископами і священиків - топто внутрішні; Схоже що все-таки ви маніпулятор, хоча дякую за дискусію. Думаю для рожищан це буде цікаво дізнатися, чекаю відповіді на головні свої питання
24 Травня 2022, 17:35
Уявіть,яка ганьба, УПЦ МП навіть в цей час отримує святе миро від гундяя,який тим миром благословляв росіянських ванюшок вбививати українців. Дякувати Богу Томос діє і Українська Церка скоро буде Єдина та Соборна. А невеличка секта о.Петра буде молитись в Рожищах десь по сарайчиках
24 Травня 2022, 17:58
Патріот ви навіть не знаєте для чого миро треба , і взагалі думаю що патріоти мабуть і хреста правильно не вміють класти лише церкви їх влада навчила захоплювати
24 Травня 2022, 18:12
А які питання? Ніде не побачив питань, задайте питання - будуть відповіді.
24 Травня 2022, 18:36
Моє питання до вас і всіх ура патріотів в тилу - Чому оліарх Порошенко і компанія не добився а патріарх Варфоломій не поновив підвердив для України Томос який мала Київська митрополія з часу свого створення ?
24 Травня 2022, 18:40
Розрахунок за Томос: - Відали історичну памятку і святиню України Андрієвську церкву, створили на теріторії ставропіля Константинопольського патрірхату, відали вісі зарубіжні приходи і єпархії, і ще по закритій домовленості для наповнення константи ставропіля маємо відати укр.монастирі і церкви історичні Православний УПЦ. Чи не дорога ціна за такий куций термос як сказав президент?
24 Травня 2022, 20:05
Допоки буде отаке слабе як православний упц на українській землі доти такі як путін матимуть можливість виправдовувати свої військові злочини. Думаю Богу всеодно хто визнав ПЦУ чи не визнав але якщо людина молиться і щиро то він почує
24 Травня 2022, 20:45
Ти історію почитай ,коли почали видавати Томос,а коли була утворена Київська митрополія. Київська митрополія була екзархатом,а не Автокефалією,тому ніхто нічого і не поновлював,а утворили нову Автокефальну Церкву. Щодо другого- це у вас мпшних холуїв розрахунок з москвою чи на москву,а для нас свобода ціни не має. Так,спочатку поки будемо об'єднувати всі православні храми в ойкумені України,а потім вийдемо за чисельністю і на Патріархат.Все тільки починається.
24 Травня 2022, 20:46
Олексексадре на укр. Путіну також всерівно хто не визнав Крим, Донецьк, Луганськ російським, і однією із причин вторгнення в Україну якраз і стало не визнання Криму російським, всі інші ваші висновки нічим не підтверджені говорять що характеристику слабе можете використати як сві нік
24 Травня 2022, 20:55
Тикати можете дома голові і компанії, головне чому в томосі були забрані права нової релігійної організації
24 Травня 2022, 21:11
В тебе клініка, тобі лікуватись треба. Причина вторгнення в тому що от такі полудурки бігали і кричали що їх права "разгаварівать на русками" ущемлюють. Тепер таке от як ти буде бігати і волати що тобі не дають московським попам анус вилизати. Тут ніхто таких приколів не дозволить. А хочеш молитись в кацапській церкві- збирай речі і рулюй туди за поребрик.
24 Травня 2022, 21:12
В доповнення коментарів вище щодо єдності і канонічності створення ПЦУ 23.05.22 синод ПЦУ лишив сану єпископів Іосафа і Петра підписи яких також стоять в протоколі собору про створення ПЦУ
24 Травня 2022, 21:15
Звашого коментаря думаю 11900 рожищан крім 855 зроблять правильний висновок про клініку
24 Травня 2022, 21:22
І ще ви мабуть дивані патріоти маєте акти непридатності куплені зато коментарі пишете дуже патріотичні. Так от хочу вам сказати у мене 2 сини 22 і 24 роки вони не пишуть таких "патріотичних" коментарів а з початку війни пішли самі у військомат. Раджу вам також доказувати патріотизм на передку
24 Травня 2022, 21:26
Як в нової релігійної організації згідно Томоса можуть бути забрані права? Ви хоч розумієте що питаєте? Як в того що ще неутворено можуть бути вже забрані права? Це якась або клініка або реально сектанська православнутість.І які ,на вашу думку, були забрані права?
24 Травня 2022, 21:33
Томос - Констан.: 1забрав існуючі приходи і єпархії УПЦ КП і право в ПЦУ мати їх і створювати (число україн закордоном зросло ще на 7 млн.); 2затврджує всі гловні рішення;3виступає остаточ судом по всіх суперечливих питанях; 4варить миро; 5затвердж митроп. Київського
24 Травня 2022, 21:35
Має надію що ви не маніпулятор, всі мої відповідді дані з дотриманям хронології: 15.12.2018р. -собор, 06.01.2019 р. - томос (прочитайте уважно томос) тому що українці його не читали і все що я написав підтвердиться. Як можна рахувати що собор відбувся коли очільник УПЦ КП митрополит Філарет церкви на базі якої створена ПЦУ - відкликав свою участь і підпис від рішень собору. Ви мабуть манипулятор вибачти якщо помиляюся
24 Травня 2022, 21:37
Прочитайте всі мої коментарі вище
25 Травня 2022, 11:00
У вас досить цікава манера ведення дискусії, ви не просто питаєте, ви ще й намагаєтесь відразу принизити опонента, ви маніпулюєте і провокуєте своїми образами, в той же час принижуючи іншу сторону в спорі, але ці ваші "ура-патріоти в тилу", "куций термос", я розумію, що це ви більше намагаєтесь вплинути на своїх прихильників, свідомо принижуючи всіх хто не з вами, але це грязний прийом, попрошу його не використовувати.
25 Травня 2022, 11:04
Відповіді на ваші питання, перше про митрополію, я не знаю як мислив Варфоломій, можу тільки здогадуватись, моя думка, що просто все має починатися з малого, спочатку так, потім з часом як Церква закріпится і стане сильнішою, в неї будуть зовсім інші права. В мене відразу запитання до вас, а чому рпц не дала томос упц?
25 Травня 2022, 11:10
Друге питання про закриті домовленості, звичайно якісь домовленості були, але про них точно знає обмежена кількість людей і точно не пише в церковних газетах, а те, що ви сказали - це казка від російських попів, щоб очорнити Українську Церкву. Андріївську церкву шкода, але це не велика плата за Томос, це навіть не плата, а подарунок за допомогу, мені більше шкода Святогірську Лавру, яку зараз бомблять російські війська.
25 Травня 2022, 11:46
Слідкуйте в хронології за моїми коментарями уважно. Ніколи якщо мій опонент спілкується вічливо зі мною - не ображаю, подивіться скільки на мене в коментарях вилито бруду і не дивлячись на це я продовжував до містян доносити свою позицію. Все інше це моя оборона.
25 Травня 2022, 12:01
Ціна за томос не тільки Андріївська церква + Ставропігію Констаноп. на Україні, забрали всі зарубіжні приходи і єпархії і прав в ПЦУ такі створювати ні одна Автокифальна церква такої ціни не платила
25 Травня 2022, 12:04
Тому що РПЦ обслуговує імперію РФ
25 Травня 2022, 12:09
Ви помиляєтеся стосовно що з часом коли Церква України зміцниться можна добитися більших прав в томосі записано що він виданий на таких умовах і не підлягає змінам. Вже мабуть в третє кажу вам і всім рожищанам українцям не лінуйтеся почитайте томос уважно, щоб вам не вішали лапшу на вуха . З греками такий варіант не проходить. Через то вони і затримали видачу томос і ще його редагували
25 Травня 2022, 13:05
Про все можна говорити та дискутувати, але одного в ваших словах я не розумію та не сприймаю абсолютно, ви, розуміючи що рпц обслуговує рф можете підтримувати упц, яка по всіх канонах та статутах є невідємною частиною рпц, рпц - гілка віри, яка вражена гнилью, як гнила гілка може дати добрий плід?
25 Травня 2022, 20:21
Багато написано, але шановні по факту: 1. ПЦУ створена на базі трьох церков (відкликав Філарет свій підпис, але інші ні). 2. ПЦУ отримала томос. І її поступово визнають інші православні церкви. Не всі поки що, але тут РПЦ теж має вплив на інших. 3. Статус УПЦ (мп) взагалі не зрозумілий. Томос не дає права створювати свої патріархати за кордоном.
25 Травня 2022, 20:35
4. Отець Петро наразі дав розвинутися конфлікту. Не зважати на думку громади - не по божому. 5. Ми всі віримо і молимось єдиному богу, а всі ці суперечки виникають тому, що приміщення в яких ми молимось стали комерційними, а їх керівники бізнесменами (хтось більше, хтось менше).6. Церква нині така ж політична сила, як і інші. І не вірте тим хто каже, що молитись богу правильніше в ПЦУ чи РПЦ. Молитись можна завжди і вдома.
Коментар
24/04/2024 Вівторок
23.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром