У Рожищенському районі перевиконали бюджет

26 Жовтня 2017, 19:10
3511

Відбулося засідання колегії райдержадміністрації. На засідання винесли актуальні та важливі для району питання, зокрема підбили підсумки за три квартали та визначили пріоритети до кінця року.

Першим розглянули питання  про підсумки виконання бюджету за 9 місяців 2017 року. Доповідач, начальник управління фінансів райдержадміністрації Лілія Клебанська інформувала присутніх про виконання бюджетів усіх рівнів в районі, - повідомляє сайт РДА.

Зведений бюджет району доходів загального фонду (без врахування субвенцій з державного бюджету) за 9 місяців 2017 року виконано на 107,2 відсотка. Надійшло власних і закріплених доходів 48459,6 тис.грн., або виконання становить 111,6 відсотка за помісячним розписом. Базової та додаткової дотації надійшло 26758,6 тис.грн., або виконано на 100,0 відсотка. Доходи спеціального фонду (без врахування трансфертів) виконані на 378,4 відсотка до помісячного плану на 2017 рік.

Виконання власних і закріплених доходів у цифрах:

міський бюджет виконаний на 105,6 відсотка; селищний – 150,6 відсотка ; районний – 107,9 відсотка.

Всіма сільськими радами забезпечено стовідсоткове виконання за власною дохідною базою на 123,1 відсотка, – повідомила Лілія Клебанська.

Доповідач акцентувала увагу на тому, що основним джерелом наповнення місцевих бюджетів, що складає 57,1 відсотка в структурі надходжень є податок на доходи фізичних осіб, якого надійшло за 9 місяців 2017 року 27651,3 тис. грн., що становить 107,9 відсотка виконання до плану на звітну дату. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надійшло даного податку більше на 10112,4 тис.грн. Таке збільшення пояснюється: збільшенням мінімальної заробітної плати; підвищенням заробітної плати працівників бюджетної сфери та приватного сектору економіки.

Проблемними питаннями місцевих бюджетів є забезпечення своєчасних виплат із заробітної плати працівникам бюджетних установ, здійснення інших соціальних виплат, проведення розрахунків з підприємствами, що надають комунальні послуги та постачають енергоносії. Одночасно належна увага приділялася мобілізації фінансових ресурсів на напрямах, які створюють умови для розвитку галузей бюджетної сфери, удосконалення роботи та поліпшення якості послуг.

Питання виплати заробітної плати доцільно поєднати із заходами з упорядкування штатної чисельності працівників бюджетних установ, що сприятиме у цілому економному витрачанню бюджетних коштів та підвищенню рівня середньої заробітної плати працюючих.

У цілому питання планування видатків на заробітну плату вимагає підвищення рівня відповідальності головних розпорядників бюджетних коштів районного бюджету та органів місцевого самоврядування у частині організації роботи щодо приведення бюджетних витрат до можливостей бюджетів з одночасним переглядом структури фонду оплати праці працівників бюджетних галузей.

Другим розглянули про підсумки виконання Програми економічного і соціального розвитку району за 9 місяців 2017 року. Начальник відділу економіки райдержадміністрації Василь Поторась у подробицях розповів про цю програму. В центрі уваги перебували питання виконання пріоритетних завдань Програми щодо забезпечення першочергових потреб мешканців  району, надання допомоги сім’ям загиблих учасників АТО, учасникам АТО, вимушеним переселенцям, зменшення споживання природного газу,  енергозбереження, децентралізації, об’єднання територіальних громад, розвитку системи надання адміністративних послуг та підвищення їх якості, закріплення позитивних тенденцій розвитку.

За призначенням різних видів державних соціальних допомог і субсидій в управління соціального захисту населення звернулось 5933 громадянина району, яким  призначені соціальні допомоги на загальну суму 5641,3 тис.грн. та субсидій на загальну суму 70181,8 тис. грн. Призначено  субсидії на відшкодування витрат на придбання твердого побутового палива 1084 домогосподарствам на суму 3037,4 тис.грн.

 Виплачено компенсацію витрат для придбання твердого палива 130 учасникам бойових дій на суму 218, 4 тис.грн. та скрапленого газу 107 чол. Виплачено одноразову матеріальну допомогу 9 воїнам ОУН-УПА  на суму 18 тис.грн, та грошову компенсацію на бензин 84 інвалідам загального захворювання  на суму 14,3 тис.грн, - розповів Василь Поторась.

Розвиток підприємницької діяльності є невід’ємною складовою вирішення економічних та соціальних проблем в районі.

Станом на 1 жовтня 2017 року перебуває на обліку в ДПІ  941 фізична особа-підприємець  та 502 – юридичні особи. В цілому, за 9 місяців до зведеного бюджету надійшло 84,1 млн.грн. податків та інших обов’язкових платежів (+29,4 млн.грн. до 2016р.).

Надходження платежів до місцевих бюджетів різних рівнів становлять 53,9 млн.грн. і зросли до відповідного періоду минулого року на 15,8 млн.грн. (приріст – 41,1%). У структурі надходжень 34,6 млн.грн. (64,2%) належить податку з доходів фізичних осіб (далі ПДФО, приріст – 13,0 млн.грн. до минулого року ).

До Державного бюджету надійшло в цілому 30,2 млн.грн. (+13,6 млн.грн. до м.р.),  відшкодовано експортерам 5,7 млн.грн. податку на додану вартість.

Позитивна динаміка залишається у зовнішньоторговельній діяльності району. Обсяги товарного експорту збільшилися на 48,2%  і становлять 25,4 млн.дол.США (за цим показником район посідає 4 місце серед районів та міст обласного значення, 6,1% до загального обсягу області). Програмою на рік передбачено реалізацію 27,5 млн.дол.США. Імпорт за цей період склав 4,9 млн.дол.США, що в 2,3 рази більше до січня-серпня 2016 року.

В товарній структурі зовнішньої торгівлі переважно становить деревина і вироби з деревини, механічні пристрої, готові продукти із зерна, жири та олія.

За дев’ять місяців 2017 році в районі впроваджено 50 енергозберігаючих заходів. З місцевих бюджетів на вирішення проблем енергозбереження в закладах бюджетної сфери спрямовано 1,6 млн.грн.

Зокрема, встановлено додатковий твердопаливний котел в ЗОШ с.Доросині та 2 твердопаливні котли в ФаПАх сіл Тристень та Квітневе марки «Данко-16». Замінено 2 котли на сучасні твердопаливні в стаціонарному відділенні с.Навіз.

Третім розглянули питання про роботу Сокільського сільського голови  та очолюваного ним виконавчого комітету щодо здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади. Сокільський сільський голова Олег Бондарук детально проінформував присутніх про роботу очолюваного ним органу.

Програма соціально-економічного розвитку території Сокілської сільської ради на 2017 рік розроблена, як це передбачено статтею 27 Закону України «Про місцеве самоврядування», затверджена рішенням сесії сільської ради від 30.12. 2016 року № 12/11.

Основними завданнями Програми соціально-економічного розвитку території Сокілської  сільської ради є:

– проведення поточних ремонтів доріг,  вулиць відповідно до наявних коштів;

– вуличне освітлення с.Духче, с.Сокіл;

– реконструкція, ремонт приміщення ФП в с.Духче, амбулаторія сімейної медицини загальної практики с.Сокіл;

– обладнати дитячі майданчики в селах сільської ради.

Бюджет Сокілської сільської ради на 2017 рік затверджено рішенням сесії сільської ради від 30.12.2016 року № 12/5.

Щорічно проводиться інвентаризація майна. Розпорядженням сільського голови від 02.12.2016 року № 42, затверджений склад інвентаризаційної комісії. Бухгалтерією сільської ради здійснюється облік основних засобів відповідно до наказу Державного казначейства від 17.07.2000 № 64, проводиться індексація.

За 9 місяців 2017 році продаж земель несільськогосподарського призначення  не проводився.

Сполучення з населеними пунктами сільської ради здійснюється рейсовими автобусами: Луцьк – Колки, Луцьк – Боровичі, Луцьк – Духче.

Протягом дня кожен маршрут виконує  по 3 рейси  у кожну зі сторін.

Ведеться контроль за енергозбереженням, станом на 01.10.2017 року борги за використану електроенергію відсутні.За кошти місцевого бюджету  в 2017 році ремонт доріг не проводився.Заборгованість  по заробітній платі працівникам сільської ради відсутня, – повідомив Олег Бондарук.

Крім того він в подробицях проінформував присутніх про делеговані повноваження очолюваного ним органу в інших галузях.

Голова райдержадміністрації Інна Гайворонська акцентувала увагу сільського голови взяти на особистий контроль питання забезпечення соціальним житлом осіб з числа дітей-сиріт, які перебувають на соціальному квартирному обліку в Сокільській сільській раді.

Четвертим і останнім питанням розглянули про господарську діяльність ДП СЛАП «Рожищеагроліс» та роботу  щодо охорони лісів району від пожеж та пошкоджень. Доповідач лісничий Стохідського лісництва ДП СЛАП «Рожищеагроліс Ігор Грицюк у подробицях розповів про основні завдання підприємства. В основному, це збільшення насаджень в лісах Рожищенського району, збільшення виходу цінних сортиментів шляхом раціонального розкряжування деревини, запобігання та недопущення випадків лісопорушень, пожеж у лісах, пошкоджень шкідниками та хворобами, оновлення основних засобів, механізація та автоматизація виробничих процесів, соціальний захист працівників – матеріальне стимулювання, створення нормальних санітарно-гігієнічних умов праці, підвищення якості власної продукції, конкурентоспроможності, задоволення потреб місцевого населення лісопродукцією, підвищення обсягів реалізованої продукції.

Підприємство складається з двох лісництв: Стохідське та Стирне. Загальна площа лісового фонду лісгоспу становить 6,4 тис.га.

Протягом лісокультурної кампанії 2016 року та весни 2017 року, лісництвами посаджено лісових культур на площі 58,7 га, при плані 55,0 га, виконання становить 107%.

Доповнення лісових культур проведено на площі 20 га при плані 15 га, виконання становить 133%. План посадки і доповнення лісових культур виконали усі лісництва.

Догляди за лісовими культурами у 2016 році проведено на площі 111 га при плані 90 га та за 9 місяців 2017 року проведено доглядів на площі 127 га при плані 67 га.

Протягом 2016 року та 9 місяців 2017 року проведено рубок догляду за лісом на площі 123га. Та інших видів рубок, формування і оздоровлення лісів на площі 273 га.

Особливо актуальним на сьогодні є питання боротьби зі шкідниками та хворобами лісу. Тому на території лісового фонду систематично проводять лісопатологічні обстеження та здійснюється постійний моніторинг стану лісових насаджень. Окрім проведення санітарних рубань для боротьби із шкідниками у 2017 році, було закуплено та встановлено 10 феромонних пасток та розміщено 200 шпаківень у лісових масивах господарства.

Чимало зусиль докладають працівники лісової охорони і в питаннях охорони лісу від пожеж. Проводиться агітаційно-масова робота з населенням району з запобігання виникнення пожеж в лісах.

Для підвищення ефективності боротьби із лісопорушниками у 2016 році на підприємстві створено мобільну бригаду, та придбано новий автомобіль для патрулювання лісових масивів.

В результаті, тільки за 9 місяців 2017 року працівниками підприємства було виявлено 14 випадків незаконних рубок деревини про що складені протоколи. Сума збитків становить 19,1 тис. грн. накладені 14 штрафів про адміністративні порушення на суму 1,2 тис. грн. Сума накладених штрафів була добровільно відшкодована.

Для людей, які полюбляють проводити своє дозвілля у лісі у 2016 році відкрили два рекреаційних пункти на базі Стирного лісництва «Зелений гай» та на базі Стохідського лісництва «Мар’янівський двір». Працівниками лісгоспу постійно здійснюється контроль за благоустроєм місць відпочинку та підтримується порядок на їх територіях.

За 9 місяців 2017 року  реалізовано 8,8 тис. м3 деревини на суму 5 831,1 тис. грн.

 Середня ціна знеособленого реалізовано метра кубічного круглого лісу за 9 місяців 2017 року у порівнянні з показниками аналогічного періоду 2016 року зросла на 100 гривень та складає  660 грн. за 1 метр кубічний.

Направлено на переробку за  2016 та 9 місяців 2017 року 5,1 тис. м3 круглого лісу. Вихід готової продукції переробки станом на 01 жовтня 2017 року складає 1 054 гривень з 1 метра кубічного.

– Загальний дохід від реалізації продукції по підприємству за 2016 рік склав 8 541 тис. грн. та 8 584 тис. грн. за 9 місяців 2017 рік. Із цих коштів було витрачено на заробітну плату працівників лісового господарства у 2016 році 2 379 тис. грн. та за 9 місяців 2017 року 2 482 тис. грн.. За період 2016 року та 9 місяців 2017 року сплачено податків до бюджетів усіх рівнів на суму 4 294 тис. грн. в тому числі до державного бюджету 1 837 тис. грн., до місцевого бюджету 1 397 тис. грн. та єдиного соціального внеску 1 060 тис. грн., – повідомив Ігор Грицюк.

Підсумовуючи, голова райдержадміністрації Інна Гайворонська зазначила, що потрібно працювати над плануванням бюджету на 2018 рік  з урахуванням того, що в районі буде створена Копачівська об'єднана територіальна громада. Варто попрацювати над тим, щоб мати хорошу можливість співпрацювати з громадою по договору. Надавати якісні послуги ОТГ, чим забезпечити надходження в районний бюджет.

Коментарі
26 Жовтня 2017, 22:30
що вона меле
27 Жовтня 2017, 10:25
про савчуківську громаду - слабо чи що. нарешті вмій читати підтексти.
Коментар
25/04/2024 Четвер
25.04.2024
24.04.2024