У Луцьку п’яний священик побив пенсіонера-рожищенця

10 Липня 2017, 21:20
9824

Нетвереза матушка показала людям, які фотографували її з панотцем, фак.

Про це Район.Луцьк повідомили очевидці події.

Постраждалим виявився Володимир Гордійович, 69-річний родом з села Ясенівка Рожищенського району.

Чоловік фотографував на проспекті Волі перехожих. Нетверезий священик Василій, що служить в районі Цукрового заводу, подумав, ніби фотографують його.

Через це він став бити літнього чоловіка. Володимир Гордійович отримав струс мозку.

Поруч із батюшкою була й нетвереза матушка. Коли очевидці події стали їх фотографувати, то та показала їм фак.

Чоловіки, які фотографувалися заламали руки панотцю і викликали поліцію. На місце події також виїхала швидка допомога.

Використання цього матеріалу без дозволу редакції «Район.Луцьк» заборонене. Авторські права захищені українським і міжнародним законодавством. Під «використанням» мається на увазі повна або часткова републікація цього матеріалу на сторінках інших інтернет-видань (окрім соціальних медіа). Щодо використання матеріалу телефонуйте +38 066 413 29 28 або пишіть на редакційну електронну адресу [email protected]








 

Коментарі
11 Липня 2017, 00:26
О нормальні батюшки пішли малолєтні!!! Сподіваюсь він з Московського патріархату. І ше будуть жалітися, шо люди до цервки не ходять...
11 Липня 2017, 00:53
Більше ікон та меньше Св'ятого писання до чого доводить!
11 Липня 2017, 00:59
Думаю, піде в гору по релігійній драбині. Так скоро ''найсв'ятішим'' стане. Аби йому здоров'я вистачило і печінка не відмовила.
11 Липня 2017, 01:58
Якраз цей тип саме із Київського Патріархату,
11 Липня 2017, 02:06
100% путінський.
11 Липня 2017, 02:08
МП
11 Липня 2017, 02:28
Нацики, вам знову не щастить. Попик якраз з псевдопатріархату розстриги Філарета. Це символічно.
11 Липня 2017, 02:32
Ну який же він "попик". Так, самозванець.
11 Липня 2017, 02:35
А цікаво 1+1 покаже цю новину??? Був би батюшка не з КП показав би точно, а так сумніваюсь)))
11 Липня 2017, 11:45
Вам мало зальотних попів з МП? Поназивали себе св'ятими ... чи в православних, якщо в тебе гроші з дупи лізуть - відразу святим стаєш? Відкрийте ютуб - там їх вдосталь можна подивитись. <br/>Зальотні попи, як правило відразу стають звільненими заднім числом і через пів року займають, ще вищу посаду. Доводилось і в Рожищенських барах неодноразово спостерігати як піп відпочиває.
11 Липня 2017, 12:30
Тож так , Багатенько таких ,,панотців,, розвелося... Гнида...
11 Липня 2017, 12:44
це не батюшка це філаретовець
11 Липня 2017, 12:53
Яка різниця між попом та філоретовцем?
11 Липня 2017, 12:56
бєс попутав!)))
11 Липня 2017, 13:09
Піп явно з києвського патріархату, бо якби з упц, то вже у назві новини про це писало б
11 Липня 2017, 13:14
Велика різниця бо філоретовці не попи а самозванці, яких вихрещує самозванець вистрижений і відлучений від церкви, якого не визнає весь релігійний світ.
11 Липня 2017, 13:14
Ось вони &quot;Божі&quot; слуги і вони будуть нас наставляти праведному життю. Дякую, але я і сам вмію відрізнити добро від зла. І за образи чи шкоду, я краще попрошу вибачення в тієї людини яку образив а ніж у священника на сповіді...
11 Липня 2017, 13:38
Піп це священик, філаретівець це самозванець
11 Липня 2017, 13:43
Тобто попи з МП фільтрують молитви до бога? Визначають хто правильно молиться, а хто ні? Яка різниця духовному світі чи визнає когось релігійний світ? <br/><br/>&quot; <br/>Женщина говорит Ему: Господи! вижу, что Ты пророк.<br/>20<br/>Отцы наши поклонялись на этой горе, а вы говорите, что место, где должно поклоняться, находится в Иерусалиме.<br/>21<br/>Иисус говорит ей: поверь Мне, что наступает время, когда и не на горе сей, и не в Иерусалиме будете поклоняться Отцу.<br/>22<br/>Вы не знаете, чему кланяетесь, а мы знаем, чему кланяемся, ибо спасение от Иудеев.<br/>23<br/>Но настанет время и настало уже, когда истинные поклонники будут поклоняться Отцу в духе и истине, ибо таких поклонников Отец ищет Себе.<br/>24<br/>Бог есть дух, и поклоняющиеся Ему должны поклоняться в духе и истине.&quot;<br/><br/>Для упоротих релігійних людей, які вважають, що бог в стінах храму живе.
11 Липня 2017, 13:46
Дякую підняв настрій) Вибач але ти трішки тупуватий... Немає сенсу тобі щось пояснювати
11 Липня 2017, 13:48
Ваша відповідь показує ваш рівень знання Біблії. І як людини впринципі. На ти з образами замість того щоб привести цитату з Біблії де написано, що всім заправляє МП
11 Липня 2017, 14:16
У Волинській єпархії Київського Патріархату вже запевнили, що нападник НЕ є їх священнослужителем<br/><br/>http://lutsk.rayon.in.ua/news/34886-bog-vibachit-poterpilii-pid-chas-intsidentu-v-tsentri-mista-ne-zaiaviv-na-napadnika?utm_source=Group_FB&amp;utm_medium=cpc_FB+&amp;utm_campaign=Facebook_utm
11 Липня 2017, 14:41
Вірити Київському &quot;Патріархату&quot; то себе не поважати
11 Липня 2017, 14:48
Як на мене - вірити попам будь-якого патріархату це себе не поважати. Вони вже скільки разів показали хто вони насправді ... вовки в овечих шкурах.
11 Липня 2017, 14:51
Що нам цитати з Біблії!? Нам простіше відмахати хресне знамення - вся наша віра. Завтра ми знову підемо до них на сповідь цілуючи їм ручку. Занесем їм гроші за хрестини, за вінчання і за мерлини, за освяту машин, дворів і пам'ятників. Щоб їм добре жилося за наш кошт. За наші гроші нас і в Царство небесне відправлять. А чи пожертвуєм дійсно нужденному ? І яка різниця МП чи КП? Це бізнеснесові стосунки сторін.
11 Липня 2017, 15:23
Важко з Вами не погодитись, але є один нюанс. <br/>&quot;За наші гроші нас і в Царство небесне відправлять.&quot;<br/>Скоріше в пекло - Біблія для них менше значить ніж передання їхніх старших. Суцільна обрядовість
11 Липня 2017, 18:01
Нє по вашому краще як сектанти трактувати біблію на свій розсуд?
11 Липня 2017, 18:48
Думаю, краще як сектанти. Сектанти, які ставлять Біблію вище своїх обрядів, забобонів, грошей, ....<br/>Візьміть з віруючих дитину віком 10 років та провославну бабулю (яка відходила в церкву 50років) і почніть задавати питання по Біблії. Як думаєте хто виграє цей турнір? Православні запутались в своїх обрядах та ставлять обряд вище закону Божого.
11 Липня 2017, 19:06
Останні дні посту святкував!!!
11 Липня 2017, 19:38
Оце читаю коментарі про Філарета від так званих прихожан УПЦ МП. Ви взагалі вчили історію? Ви знаєте де взявся той московський патріархат? Як вони за взятку його собі здобули в 16 столітті. А тепер, коли в країні війна, ходити до церкви, де моляться за здоров'я кгбіста кирила, до церкви, яка путіна мало не святим вважає, просто абсурд! Схаменіться! Кожна держава має мати свою церкву!!! А цей п&quot;яний попік з матушкою просто уособлення росії та московського патріархату!
11 Липня 2017, 19:53
Ти що тупий???
11 Липня 2017, 19:58
Православний МП? Вас по мові можна вичисляте (пишете, як бидло та гопота)
11 Липня 2017, 20:00
В сім'ї не без урода, і на жаль такі є не тільки серед священиків, а й серед ЛІКАРІВ, ВЧИТЕЛІВ, СУДДІВ і так далі. Тому не треба по одному судити про всіх і не важливо який патріархат. І серед штундів є любителі випити, багато чоловіків і стають сектантами, бо чогось туди дружині легше затягнути, ніж у церкву))
11 Липня 2017, 20:45
&quot;В сім'ї не без урода&quot; це точно, але коли в сім'ї урод на уроді і уродом поганяє - варто задуматись. <br/>Штунди переважно не вживають не відмінно від православних. Знову пише людина яка не читає Біблію: біля Христа хто був? митники, повії, ... вони приходили каялись і змінювали своє життя. Якщо в православних всі свята з алкоголем та танцями і людина хоче покинути пити - куди їй йти там де наливають чи там де не п'ють?
11 Липня 2017, 21:59
Якого ви віросповідання? Щоб з нати як з вами вести діалог?
11 Липня 2017, 23:00
Ніякого, але імпонують бабтисти
11 Липня 2017, 23:02
Якби сказав, що не трактують, а цитую.
11 Липня 2017, 23:28
Тобто ви схиляєтесь до того що людині достатньо вірити в Бога? Як там у вас говориться &quot;віруючій людині прощаються минулі гріхи теперішні і майбутні&quot;. Достатньо просто вірити в Бога?
11 Липня 2017, 23:48
Ні, там вірять що якщо людина приходить до Бога і просить прощення своїх гріхів і полишає їх - Христос прощає. Про нісенітнецю, що ви пишете не чув в такому контексті. В людини є шанс покаятися поки є дихання і якщо людина має шанс як розбійник, що з Христом був розп'яття визнати свої гріхи - надіюсь ви знаєте, що йому відповів Христос. <br/>Ви думаєте Бог це ікона яку легко обманути? Чи якщо людина щиро не кається - Бог простить? Чи якщо щиро - відразу побіжить робити гріх?<br/><br/>У вас виникає таке питання напевно ви ніколи щиро не каялись. Покаяння це не лише проскорка з вином.
12 Липня 2017, 00:01
Ви взагалі розумієте що пишите? На вашу думку бабтист щиріше кається ніж Православний?
12 Липня 2017, 00:06
ні, я не це мав на увазі. Є відносини людини з Богом і третьму або релігі там не місце. На рахунок каяття в православнтх я бачу дуже багато обрядовості і мало щирості, але це моя думка.
12 Липня 2017, 00:08
Тепер стосовно слів &quot;Біблія для них менше значить ніж передання їхніх старших&quot; Яке ваше ставлення до Мартіна Лютера ?
12 Липня 2017, 00:15
Особистість нерденарна. Не прихильник його дій, як і православних діячів, які не менше людям зла зробили і життів забрали. Віра в Бога не може бути насадженна силою як і Лютер так і поти хрещені Київської Русі ...<br/>Христос нікого насильно не приводив до себе і зброї в руки не брав.
12 Липня 2017, 00:22
Добре якби Ви навели приклад з біблії, що бабтисти реблять не по слову Божому. Мені буде цікаво.
12 Липня 2017, 00:39
Я не збираюсь когось судити хто що робить по біблії чи ні. Я не говорю що всі правослані живуть по біблії а бабтисти ні. Я говорив про те що протестантизм говорить про те людина спасається тільки вірою, що людині достатньо тільки вірити в Бога для того щоб спастися? Що віруючій людині прощаються усі гріхи навіть майбутні?
12 Липня 2017, 00:50
зі слів Лютера &quot;гріхи віруючого не ставиться в провину так як чужа праведність закриває гріхи від Бога&quot;. Яке ваше ставлення до цього?
12 Липня 2017, 00:56
Принесіть достойний плід покаяння - Біблія<br/><br/>Віра без діл мертва - Біблія<br/><br/>що посієш те і людина пожинає<br/><br/>це стосується баптистів і не чув про прощення на перід. Це прости, що завтра піду киасти )))) сміг і гріх<br/>Цу можливо серед православних такі страшилки ходять
12 Липня 2017, 01:02
Лише праведність та жертва Христа очищає від гріха. Не Марії, Петра... <br/>Не розумію що він мав на увазі. Я не прихильник Лютера. Ви хочете, щоб я його захищав? Я не розумію його дій і про це вже писав.
12 Липня 2017, 01:03
Ознайомнесь з протестантизмом і лютеранством блище тоді поговоримо. Дякувати Богу ніколи не був присутній на ваших заходах і не знаю про що ви там говорите. А от деякі книжки читав і взагальному плюс мінус передав про що говорить протеста... і лютеранс...
12 Липня 2017, 01:08
Шановні, перевіряйте і редагуйте свої статті! Слово &quot;священник&quot; пишеться з подвоєнним &quot;Н&quot; !!<br/>Читаєш і жахливо, що, ніби, освічена молодь, журналісти, і пускають в друк неправильно написані банальні слова ...
12 Липня 2017, 01:12
Православні книжечкі читаєте? Краще почитайте Біблію і звірте з тим, що робить православна церква. Щиро та чесно задайте питання собі, попам та Богові.<br/>Нагадало: я в гейропі не був, але там усі гомосексуалісти і добре, що мене там не було. ))) Шукайте Господа поки він блисько
12 Липня 2017, 01:22
в протестантів восновному фундамент це Біблія, а православних хрестики, ікони, ладани...<br/>тому можливо в барах, тюрьмах, бійках ... +- 90% православних. Спілкувався з пяницею, який все виніс з хати від сімї і він мене був готовий бити бо він православний, а я штунда ... ... ... з його слів.<br/>Головне це фундамент. Бажаю православним взяти за основу Біблію.
12 Липня 2017, 01:22
Бабтисти не удостоїлись щоб про них православні писали книжки, це навпаки протест... література була яку навідміно від вас я читав. Взагалі хто такі бабтисти ? Їхня історія? Звідки пішли? Знаєте? Чи знову скажете прочитати в Біблії?
12 Липня 2017, 01:24
Ваш гомосексуалізм мене не цікавить
12 Липня 2017, 01:29
Я вам наводич конкретні приклади та цитати з Біблії. Спочатку я думав, що ви священик, але надіюсь що ні чи священики не цитують Біблію?<br/>На рахунок бабтистів можете погуглити та почитати як православні та католики гонили штунд і що з ними робили<br/>В біблії є Христові і не описона православна, баптистська,.. церква. Якби ви читали Біблію — не писали дурниць
12 Липня 2017, 01:34
Ти що дибіл??? Перш, ніж когось повчати, просвітися сам!!! Слово &quot; священик&quot; ніколи з 2 &quot; н &quot; не писалося!!!
12 Липня 2017, 01:36
у вас я правило коли нема що сказати путнього — стараєтесь перекрутити та образити опонента. Але я не ображаюсь ;)
12 Липня 2017, 01:39
До Церкви Христової ви немаєте ніякого відношення хоч і називаєте себе християнами. А історію і вчення своєї церкви я б радив вам вивчити. Що стосується Біблії я її прочитав від від а до я правда жити і порушувати заповіді мені не вдається.
12 Липня 2017, 01:41
правда жити і НЕ порушувати заповіді мені не вдається*
12 Липня 2017, 01:47
а ви Христос? Вам не здається, що багато на себе берете? Я зрозумів з ваших слів, що ви лише байки чули про бабтистів, а робите такі висновки. Шкода таких людей. Вперті та горді, а Бог гордим противиться. Думав, що знашої розмови і я підчерпну щось корисне і над чимось задумаюсь, але нажаль...
12 Липня 2017, 03:25
Читаючи ваші умовиводи, на думку спадає приказка &quot; І я не я і хата не моя&quot; . Я не вірю, що ви не сектантант, просто чомусь ( а в принципі зрозуміло чому) цього соромитесь.... Я не буду зараз щось доказувати, просто маленьке питання.. От не дай Боже, помер би ваш близький родич ( дай Бог здоров'я всій вашій сім' і, але як відомо всі ми там будемо) яким чином ви б його хоронили? От просто цікаво?? Православні роблять це зі священиком, як і католики, сектанти щось там теж по своєму біля покійника читають, тобто ніхто просто так не закопує зі словами &quot; відпусти Господи йому гріхи&quot;. От ви такий неналежачий ні до якої конфесії, як ви сказали, що б робили?? Що от про це ви особисто вичитали в Біблії?? Яка цитата вами б керувала??
12 Липня 2017, 09:43
Такі кудлаті попи - це точно з московської секти !
12 Липня 2017, 13:32
&quot;59І промовив до другого Він: Іди за Мною. А той відказав: Дозволь мені перше піти, і батька свого поховати<br/>60Він же йому відказав: Зостав мертвим ховати мерців своїх. А ти йди та звіщай Царство Боже.&quot;<br/><br/>Чому православні зациклені на тому як і хто їх поховає? Як людина не покаялась перед смертю - ніякий піп його душу не врятує. В людини є шанс спастись поки є дихання. А після смерті вже всі обряди на яких косять гроші - що мертвому кадило...
12 Липня 2017, 14:51
Ні, я вам задав конкретне питання, а ви ухилилися від відповіді. З неї можна робити висновок, що просто закопаєте і все???
12 Липня 2017, 14:52
Чи може спалите???
12 Липня 2017, 15:31
Мені байдуже, як мій труп поховають чи спалять, ... Мені б душу спасти. Я розумію, що в православного в якому все що стосується віри реалізовано через фізичні речі (ікони, хрестики,,...) це дивно звучить. <br/>Я процитував відношення Христа до похорону. Христос не сказав, що йдемо ховати твого батька з обрядами, ... і він буде спасенний. <br/><br/>Якщо людина перед смертю грішила та нарікала на Бога - церемонії, пафос, самий дорогий Піп спасе його душу? <br/><br/>Якщо людина перед смертю щиро покаялась, визнала Христа як спасителя,... і її просто спалили?<br/><br/>Куди душі після смерті попадуть цих людей?
12 Липня 2017, 15:53
В якій формі каються бабтисти? Просто визнають свої гріхи і все?
12 Липня 2017, 15:59
Чому бабтисти впали в єрість і відділились від апостольської церкви?
12 Липня 2017, 16:00
Яку форму правильною ви вважаєте на основі Біблії і що роблять бабтисти не так - теж на основі біблії? лише так можна продовжувати діалогє Я з вами розмовляю і окрім образ нічого путнього для себе не почув. Ви читаєте Біблію, знаєте все за штунд, Лютера,.. але сказати щось на основі Біблії чи не можете лише казки та вигадки. Це як розмовляти з глухим.
12 Липня 2017, 16:10
&quot;До бабтистів<br/>12:59 12.07.2017<br/>Чому бабтисти впали в єрість і відділились від апостольської церкви?&quot;<br/><br/>Це звучить як: чому Українці розпинають немовлят та їдять снігурів? <br/>ви звинувачуєте не приводячи доказів та прикладів на основі Біблії
12 Липня 2017, 16:25
Господь Ісус Христос, говорячи про свої послідовників, сказав: Прийдуть дні, коли заберуть молодого від них Жених, і тоді будуть постити в ті дні (Мк. 2, 20). Господь Ісус Христос постив сорок днів і ночей (див .: Мф. 4, 2), подаючи приклад своїм учням (див .: Ін. 13, 15). І апостоли, як сказано в Біблії, служили Господеві та постили (Діян. 13, 2). Тому православні християни, крім одноденних постів, мають також багатоденні, з яких головний - Великий піст.<br/>ЧОМУ ВИ НЕ ВИЗНАЄТЕ ПОСТІВ ?
12 Липня 2017, 16:36
Чому не визнаємо? Просто нема посту заради посту (дієтою називаю). Оголошуються великі пости за мир на Україні, ... і основна частина бабтистів постить. Є пости за нужди, вирішення своїх потреб, для очищення душі ... <br/><br/>&quot;16<br/>А як постите, то не будьте сумні, як оті лицеміри: вони бо зміняють обличчя свої, щоб бачили люди, що постять вони. Поправді кажу вам: вони мають уже нагороду свою!<br/>17<br/>А ти, коли постиш, намасти свою голову, і лице своє вмий,&quot;<br/> в віруючіх більш таємний піст, а не календарний.
12 Липня 2017, 16:38
Перед паскою постять. В Біблії я не знаходив чисел з якого по яке постити потрібно постити
12 Липня 2017, 16:48
Коли ви святкуєте Пасху?
12 Липня 2017, 16:51
Тоді коли і православні. Ви мене втомили. %) загуглити не проблема
12 Липня 2017, 17:02
Я розумію чим керуються правослані коли визначають дату Пасхи а от чим керуються бабтисти? коли ви самі сформулювали принцип: «тільки Писання», він означає, що авторитетом для вас є лише за Біблія, а Святе Передання Церкви ви відкидаєте. Чи для вас це не основне ви можете святкувати пасху 10 раз в році?
12 Липня 2017, 17:12
Ви думаєте, Богу принципова дата? число? Чи як святкують?<br/>Наприклад: <br/>1) Святкувати точно в той день з горілкою, бійками, лайкою, ...?<br/>2) Святкувати в інший день згадуючи жертву Христа, кров та Голгофу<br/>Як правильніше на вашу думку перед Богом?
12 Липня 2017, 17:12
8. А ви вчителями не звіться, бо один вам Учитель, а ви всі брати.<br/>9. І не називайте нікого отцем на землі, бо один вам Отець, що на небі.<br/>(Від Матвія 23:8,9) <br/> В православних - отець Петро, отець Василь, і т. д. Ви зрозуміли про що я. Чи правильно чинять вони? Питання до бабтистів
12 Липня 2017, 17:17
Це ви мали на увазі православних? в баптистів я такого не чув. <br/>На мою думку православні називають отцем всіх своїх священиків через пиху - бісяться з жиру ІМХО
12 Липня 2017, 17:18
Вас тут цілий табун пише?) Спеціально зібрали зібрання?) Ви дайте конкретну відповідь чому? Чи ваша відповіть &quot;нам всеодно коли&quot;?)
12 Липня 2017, 17:20
Ви можете нормльно давати відповідь а не добавляти кучу непотрібних слів? Як говорили в школі С чувством, с толком, с расстановкой
12 Липня 2017, 18:30
Шо за срач тут розвели ? не &quot;бабтисти&quot; а &quot;баПтисти&quot; <br/>Бапти́зм (от др.-греч. βάπτισμα: крещение; от βαπτίζω — «погружаю в воду»[1]) — одно из направлений протестантского христианства[2].<br/>https://ru.wikipedia.org/wiki/Баптизм
12 Липня 2017, 18:39
Тут хтось КОНКРЕТНО проповідує!!!! Шановні, але не в тому місці!!))) І не в такий спосіб, чи Ви штунди, чи православні, чи марксисти_леніністи)))) Таки дочитала коменти до кінця і скажу: Люди!! Майте БОГА!!!
12 Липня 2017, 19:12
Для чого видалили комент? Чоловік в ньому нікого не образив просто висловив свою точку зору! Якщо трете подібні коменти то будьте добрі тріть і інші, тут є коменти куда круче цього що ви видалили? Чи можливо ви бабтисти і у вас упереджене ставлення до інших релігій? І щось сказати в адрес бабтистів стало табу на цьому сайті?
12 Липня 2017, 21:35
Я та зрозумів,тут нічого не можна казати про штунд,в редакції мабудь штунда сидить,я вже не одного разу за них писав що вони теж таке витворяють,і б' ються і матюкаються і як вони у родині зраджують один одному,але редактор все видаляе,а в нас у країні свобода слова,виходить про провославних не добре мона писати,а про штунд табу?
12 Липня 2017, 21:52
А ви мало написали? По факту і пред'явити нічого не можете. Вчипились чому штунди в один день Паску святкують. Краще прокоментуйте: &quot;8. А ви вчителями не звіться, бо один вам Учитель, а ви всі брати.<br/>9. І не називайте нікого отцем на землі, бо один вам Отець, що на небі.<br/>(Від Матвія 23:8,9) <br/>В православних - отець Петро, отець Василь, і т. д. Ви зрозуміли про що я. Чи правильно чинять вони?&quot;
12 Липня 2017, 22:21
Тут конкретно ніхто не проповідує, просто кожен свою позицію висловлює. Хто коректно, хто грубо, а згодом хтось редакцію звинувачує.
12 Липня 2017, 22:25
Спочатку дайте лаконічну відповідь та поставлене вам питання, а потім просіть щось прокоментувати ваше
12 Липня 2017, 22:46
Чого ви сваритесь!? Живіть як хочете, робіть як хочете, але знайте, що буде Суд Божий кожному. Від себе можу сказати: в баптистів вчення правильне, але серед них є різні - і неправдиві, і зрадники, і аферисти.По людях вчення не судять. Для того і є для нас Святе Письмо, щоб ми виправлялись, незалежно хто ми і якої конфесії. Ви маєте віру? Віра без діл мертва. Хай вашу віру супроводжують діла, угодні Богу.
12 Липня 2017, 22:57
В Євангелії, звертаючись до апостолів, Христос дійсно вимовляє слова: «... Не звіться, бо один у вас Учитель - Христос, все ж, ви браття, і батьком собі не називайте нікого на землі, бо один у вас Отець, Який на небесах; І не звіться наставниками, бо один у вас Наставник - Христос »(Євангеліє від Матвія, глава 23, вірші 8 - 10). Чудова ця заповідь тим, що вона ... ніколи не виконувалася християнами! З моменту виникнення Церкви священиків прийнято називати «батьками» і «наставниками». За межами храму, наприклад, в школах, ті ж християни, не замислюючись, називали і називають своїх викладачів учителями. І тим більше це стосується звернення до рідного батька.<br/>Уже апостоли, до яких, власне, і були звернені слова Христа, не тільки не забороняли, але перші почали іменувати себе батьками, наставниками і вчителями. Апостол Павло в посланні до коринфским християнам пише: «... Хоча ви мали десять тисяч наставників у Христі, та отців не багато; я вас породив у Христі Ісусі через Євангелію »(1 Кор. 4:15). Тобто він називає себе духовним батьком Коринфской Церкви. Апостол Яків радить: «Не багато-хто ставайте учителями» (Як. 3: 1). І взагалі в своїх посланнях апостоли дуже часто використовували звернення: «діти мої». Так могли звертатися до своїх слухачів тільки ті, кого, в свою чергу, називали «батьками».<br/><br/>Як пояснити цю суперечність між євангельської цитатою і поведінкою апостолів? Або вони пішли проти заповіді свого Учителя, неправильно зрозуміли і спотворили Його вчення - або Ісус, не вирішивши християнам іменуватися «вчителями» і «батьками», все-таки мав на увазі щось інше, ніж формальну заборону використовувати ці слова в зверненні до людей.<br/><br/>Якщо прийняти перший варіант, ми потрапляємо в глухий кут: все Євангелія написані апостолами. Виходить логічне протиріччя: якщо вони самі називалися «вчителями» і «батьками», то навіщо взагалі треба було залишати цю заповідь Христа в Євангелії? Заради викриття самих себе?<br/><br/>Якщо ж ми довіряємо учням Христа і, врешті-решт, просто здоровому глузду, то цю заповідь треба розуміти якось інакше. В такому випадку, що ж все-таки мав на увазі Ісус?<br/><br/>Необхідно прочитати цю фразу в контексті, що не вириваючи її з євангельського оповідання. Адже Біблія - ​​це не набір цитат, а цілісний і зв'язний текст. Слова про батьків і вчителів Христос виголосив в Єрусалимі за кілька днів до розп'яття. Тоді в місті було особливо велелюдно, адже наближався свято Пасхи. Христос, знаючи, що з Ним незабаром станеться, використовує цей час, щоб вимовити Свої останні проповіді.<br/><br/>Однак і тодішні релігійні вчителі народу - фарисеї і книжники - використовують у своїх цілях людей, які прийшли до Ісуса. Вважаючи Христа лжепророком і лжемессию, вони при великій кількості свідків намагалися скомпрометувати Його, вловити на якій-небудь фразі, що в подальшому могло б послужити приводом до звинувачення.<br/><br/>Після чергової невдалої спроби вчителів і батьків ізраїльського народу «вловити Ісуса в слові» Христос звертається до людей з жорсткою викривальною промовою проти їхніх релігійних наставників:<br/><br/>«На сидінні Мойсеєвім стільці сіли книжники та фарисеї. Отже, все, що вони скажуть вам, робіть і виконуйте; та за вчинками їхніми не робіть, бо вони кажуть і не роблять. Вони ж в'яжуть тяжкі тягарі, і кладуть їх на людські рамена, а самі не хочуть і перстом рушити їх. Усі ж учинки свої вони роблять, щоб їх бачили люди; розширюють сховища свої і здовжують одежі своєї; також люблять перші місця на бенкетах і перші лавки в синагогах та привіти на ринках, і щоб звали їх: &quot;Учителю!&quot; А ви не звіться, бо один у вас Учитель - Христос; все ж ви брати. І батьком собі не називайте нікого на землі, бо один у вас Отець, Який на небесах. І не звіться наставниками, бо один у вас Наставник - Христос ». (Євангеліє від Матвія, глава 23, вірші 2 - 10).<br/><br/>З контексту видно, що мова йде про речі більш важливі, ніж словооупотребленіе. Христос викриває тут певний стан людини, яка взяла на себе учительство. По-перше, ізраїльські вчителі самі не дотримуються того, чого навчають, по-друге, хворіють марнославством.<br/><br/>Ці євангельські слова відносяться, звичайно, не тільки до тих, кого безпосередньо викривав Ісус, але і до сучасних християн і їх наставникам. У що ж може вилитися вчительське марнославство, чому Христос так викривав його? Уявіть, наприклад, вчителя історії, який на лекціях заявляє: «Я творець, володар і двигун світової історії. Все, що я вам розповідаю - я створив сам ». Напевно, нічого, крім жалю, така особистість не викличе. Адже всі розуміють, що викладач будь-якої дисципліни всього лише посередник у передачі знань, а його учительство - це служіння. Будь то історія, математика або хімія.<br/><br/>Тим більше це відноситься до релігійних наставників. Їх покликання - служіння Богу. І людина, яка забуває це, на думку християнства, не може називатися вчителем. Саме таке учительство і викрив Христос. І в такому значенні послідовники Христа дійсно не можуть і не повинні називатися вчителями.<br/><br/>Якщо ж священики вчать і проповідують, не претендуючи на винятковість своєї місії, розуміючи, що вчення, яке вони проповідують, не їхня власна назва, і вони тільки ведуть до Христа, то їм, як і апостолам, ніщо не заважає називатися вчителями та батьками.<br/><br/>Але якщо ви раптом почуєте, що хтось, нехай навіть і священик, називає себе «новим Христом», «джерелом одкровення», «засновником третього завіту» - або навіть просто заявляє про винятковість свого духовного досвіду як єдино вірного - до справжнього християнства він не має ніякого відношення. Дуже часто саме такі люди, вириваючи заповідь Христа з контексту, тлумачать її як заборона слововживання і строго-настрого забороняють називати себе батьками, наставниками і вчителями. Зазвичай в сектах все називають один одного «братами». Що ж змінюється від цього? Да нічого! Можна випустити тисячі інструкцій, що забороняють слово «батько», але при це стати самим справжнім ідолом для своїх послідовників. При цьому скромно іменуватися «братом». Але яка різниця, кому ошукані люди віддають свої квартири і рабськи, фанатично підкоряються - батькові Х або братові Y?<br/><br/>Тих, хто зробив найбільший внесок в розвиток християнського віровчення, прийнято називати батьками і вчителями Церкви. Але вони ніколи не привласнювали собі звання рятівників людства. Апостоли порівнювали себе з хліборобами, які працюють на полі, яке належить Богові. Тому священики - духовні отці і вчителі, завжди дуже бояться стати Отців і Вчителів для своїх духовних чад, т. Е. Замість Христового вчення вчити чогось свого, і замість того, щоб вести людину до Христа, привести до себе.
12 Липня 2017, 23:44
&lt;p&gt;Нарешті конкретика по Біблії, а не лише бла-бла-бла штунди, а ми цяця.&lt;br /&gt; Теперішніх священиків прирівняли до учнів Христа? Не знаю. Це як тачку без одного колеса назвати автомобілем.&lt;br /&gt; Учні говорили, що я вас породив, ..., ..., а де цитата що до Петра прийшов хтось і назвав його Отцем,..., або святим, ? Він не назвав себе духовним батьком, а сказав, що він їх породив. Не ставте все з ніг на голову.&lt;br /&gt; Можливо він тому і сказав, що я вас породив! а не я ваш духовний батько?&lt;br /&gt; Титул:&lt;br /&gt; Всесвятейшество[1]&lt;br /&gt; Святейшество&lt;br /&gt; Блаженство[2][3]&lt;br /&gt; Высокопреосвященство&lt;br /&gt; Преосвященство&lt;br /&gt; І чим вищий титул - тим більш дорогі авто, квартири, будинки, яхти,... Скільки коней було в Христа та його учнів? Будинків? ...?&lt;br /&gt; &lt;br /&gt; &lt;br /&gt; Схаменіться!&lt;br /&gt; Кукушка хвалит Петуха? За то, что хвалит он Кукушку. --- це стосовно титулів попів&lt;br /&gt; &lt;br /&gt; На рахунок вчення - вже давно воно переросло в бізнес купи- продай, посвяти, ... в православних попів. І нерухомість на них переписують думаючи, що вони можуть спасти душу,... не лише на сектантів типу харизматів.&lt;/p&gt;
13 Липня 2017, 00:21
до Браво - б р а в о! Особливо за згаданні титули!
13 Липня 2017, 01:38
Скільки будете переливати з пустого в порожнє? Кому ДУХ СВЯТИЙ відкриє- тому відкриється. Хто просить. тому дасться. Скільки будете брати на себе те, що повинен робити ДУХ СВЯТИЙ? &quot; А если закрыто наше благовестие , то закрыто для погибающих, у которых бог века сего ослепил умы , дабы для них не воссиял свет правды&quot;
13 Липня 2017, 02:07
Що ви доказуєте тому штунді?? Це марна праця!!! Ви молодець, втерли йому носа на 12 балів. Але він все одно спригнув із теми, почав за титули, а на ваше питання не відповів. Але нічого дивного. Це ж їхня фішечка - виривати слова з контексту і трактувати іх по своєму. Таки правда хай батька рідного батьком не називають, бо це ж Бог наш батько. Я радий, що у нас є такі освічені і мудрі священики ( а я не сумніваюсь, що ви ним і являєтесь) . Дякую вам, отче!!! Штунди вкусіться)))
13 Липня 2017, 02:38
Це ви кому ?... Я, Галина, я не священник. Православний, вам що, закрито? Не ображайте і заберіть свої останні слова собі.
13 Липня 2017, 02:47
Я думаю ці слова не адресовані вам
13 Липня 2017, 02:58
Та при чому тут ви????)))))) Перед собою коментарі почитайте і зрозумієте)) Кумедія ви, а не Галина))))
13 Липня 2017, 03:04
На цьому наш діалог закінчено. Ви не відповіли ні на одне моє запитання. Все що ви можите це виривати цитати з Біблії і трактувати їх своїм скудним розумом. На цьому і побудована вся ваша віра. Припліьаєте машини, гроші, гейропу і.т.д. коли я ні разу в нашій дискусії не застосував подібного слова до вас (під словом вас я маю на увазі усіх бабтистів). Стійте на площі і роздавайте брошурки у вас це може краще виходить. І як я писав вище я не священик! Допобачення нехай щастить.
13 Липня 2017, 11:08
Я теж від вас не почув жодного місця з Біблії, що на учнів казали святий, батько,Всесвятейшество, Святейшество, Блаженство, Высокопреосвященство, Преосвященство ... що в біблії пише поклонятись іконам, ... можна перераховувати довго та нудно.<br/>На рахунок машини, гроші, ... я розумію що це не зручне питання для православного і ніякий православний не хоче відповідати як так виходить, що релігія стає бізнесом. На рахунок площі напевно ви теж щось напутали, це напевно через вашу необізнаність в різних релігіях,.. але це не важливо головне, що ви читаєте Біблію. Шкода правда що не звіряєте її з православними обрядами,... але не все відразу Нехай і вам щастить.
13 Липня 2017, 11:32
Перехвалив православного. Він напевно не читає біблію, а лише копіює: &quot;http://cerkvacherkasy.info/index.php/entertainment/entertainment-news/apolohetyka/343-2012-09-17-14-25-27&quot;<br/>мда. Еха, а я думав, православні почали читати Біблію. Розчарували вони мене. <br/><br/>&quot;Вже апостоли, до яких, власне, і були звернені слова Христа, не тільки не забороняли, але перші почали іменувати себе Отцями, наставниками і вчителями. Апостол Павло в посланні до християн Коринфу пише: «... Бо хоч би ви мали десять тисяч наставників у Христі, та отців не багато; а я вас породив у Христі Ісусі через Євангелію…» (1Кор. 4:15)&quot; як би Апостол Павло іменував себе Отцями то так і писали б, що не породив, а я ваш Отець в Христі Ісусі. Чому так написав Павло? можливо через слова Христа? &quot;9. І не називайте нікого отцем на землі, бо один вам Отець, що на небі.&quot;<br/><br/>Не знаю, але для мене слово батько та Отець - різні за значенням (можливо це лише для мене). Можливо тому і з великої букви Христос звертається &quot;бо один вам Отець, що на небі&quot; <br/>Коли письмово звертаються до попів то слово отець пишуть з великої літери?
13 Липня 2017, 13:32
Штуди хватить нести ахінєю, користуєтесь тим що редакція самі штунди і труть всі коменти в вашу адресу. Скоро на ньому сайті будуть і заявки в сектанти приймати
13 Липня 2017, 13:55
А ви не говоріть як бидло - і коментарі ваші терти ніхто не буде. Вчіться нормально розмовляти.
13 Липня 2017, 14:27
Я не зрозумів??? Спочатку ви запевняли, що не відноситеся ні до якої конфесії, а потім повністю погоджуєтесь, що ви баптист... То що ви нам брехали??? Обдурили нас??? Грішите шановний, грішите... Чи в Біблії нема про це цитати, то ви спокійні???
13 Липня 2017, 14:56
&quot;Трактовщик<br/>20:00 11.07.2017<br/>Ніякого, але імпонують бабтисти&quot;<br/> Ви дійсно вмієте читати чи ви православний?
13 Липня 2017, 15:16
Штунди ви чо голос зя'вився? Як на війну іти то сидите як миші, ті ж самі православні за вас воюють вмирають що б ти спокіно спав в дома! Постять вони за мир в Україні не позортесь!
13 Липня 2017, 15:25
Ви я бачу вже контужені? Чи не православні МП благословляють цю війну? Православні МП боготворять Путіна, ... Чи можливо я не правий? і коли в верховній раді оголошують хвилину мовчання - весь МП навіть дупи не піднімає. ... Вам їздять по вухах попи, а ви нічого не аналізуєте і не прагнете навіть звірити з Біблію їхню єресь. Продовжувати безполєзно
13 Липня 2017, 15:30
Ви дійсно воювали і не розумієте на чій стороні Московський патріархат? <br/>Роблю висновок, що ви воювали і коли ні то ваші слова стосуються вас самих більше ніж штундів. Іншими словами ви попустили самі себе. Воювали?
13 Липня 2017, 17:22
Ви не зпригуйте з теми а дайте хоч мені конкретну відповідь!!! ЧОМУ ШТУНДИ НЕ ЗАХИЩАЮТЬ СВОЮ КРАЇНУ??? Причому тут Московський патріархат! я прихожанин Київського!
13 Липня 2017, 17:32
Да да мені теж цікаво почути чому бабтисти не хочуть захищати свою батьківщину? Чим ви це обгрунтуєте?
13 Липня 2017, 18:40
Почитай питання про піст 12.07.2017 13:25 і твою відповідь, де ти оговорився 12.07.2017 13:36. Якщо ти не баптист, то як знаєш, що більшість баптистів постять за мир??? Ти шо ходиш, перепитує всіх баптистів і вираховуєш відсотки скільки постять, а скільки ні???))
13 Липня 2017, 18:49
Що ви маєте на увазі під заявою: МП благословляє на війну?? Це як? Чи благословити наших хлопців, які йдуть на війну, у воєнкоматі, щоб вони повернулися живими і здоровими, це по вашому благословити на війну?? А хто іх посилає на цю війну?? Може теж священики МП?? Чи може Порох, який зажрався і боїться за свої заводи і параходи?? Чи може ви скажете, що російські солдати сюди приїздять, щоб їх благословили?? Я саме про Украіну питаю, що ви маєте на увазі?? І які це наші прихожани УПЦ боготворять Путіна?? Та його всі ненавидять і може православні УПЦ ще більше..
13 Липня 2017, 18:52
Шановні бабтисти я ще чекаю відповіді чому ви на сході не захищаєте нашу Україну ? (питання не конкретно до вас а до в загальному до бабтистів)
13 Липня 2017, 20:08
Штунди здулись)
13 Липня 2017, 21:54
Протестанти ставок біля автостанції прибрали, дорогу на Дмитрівку,концерт благодійний організували на допомогудитині. А де православні ? Чого нам нічого не треба? Тільки п'ють по барах матюки летять на всі сторони ,чуть не позабивають один одного( як недавно в Джазі) тільки така слава йде. От вам і різниця!
13 Липня 2017, 23:26
Не переводьте стрілки, хай дадуть відповіді на поставлені питання!!!!
13 Липня 2017, 23:29
Не сплутуйте православних і людей, які себе так називають, але тільки Паску в церкві й святять і воду на Водохреще беруть, бо так всі роблять... Чому якщо не штунда і не католик, то зразу православний??? Це зовсім не так....
14 Липня 2017, 00:00
Заскучали? <br/><br/>&quot;Штунди ви чо голос зя'вився? Як на війну іти то сидите як миші&quot; почитайте Біблію і все вам стане зрозуміло.<br/><br/>&quot;Почитай питання про піст 12.07.2017 13:25 і твою відповідь, де ти оговорився 12.07.2017 13:36. Якщо ти не баптист, то як знаєш, що більшість баптистів постять за мир??? Ти шо ходиш, перепитує всіх баптистів і вираховуєш відсотки скільки постять, а скільки ні???))&quot; --- тому що я спілкуюсь з бабтистами аналізую і думаю. Дамаю, що нема релігії де 100% прихожан серцем вірують в Бога. Є корисливі люди, по обряду ходять, бо батьки сказали. <br/><br/>&quot;15:49 13.07.2017<br/>Що ви маєте на увазі під заявою: МП благословляє на війну?? Це як? Чи благословити наших хлопців, які йдуть на війну, у воєнкоматі, щоб вони повернулися живими і здоровими, це по вашому благословити на війну??&quot; ---- ні, вперше чую що МП благословляє в військоматі АТОшників, якщо так - похвально. Я про московський цирк, який в верховній раді не встав навіть коли була хвилина мовчання за військовослужбовцями, які загинули на війні.<br/><br/>&quot;Шановні бабтисти я ще чекаю відповіді чому ви на сході не захищаєте нашу Україну ? (питання не конкретно до вас а до в загальному до бабтистів)&quot; --- якщо питання не до мене тоді вам варто звернутись до бабтистів. Зайдіть запитайте.<br/><br/>&quot;Штунди здулись)&quot; --- комедіянт? )))<br/><br/>&quot;Не переводьте стрілки, хай дадуть відповіді на поставлені питання!!!!&quot; --- я неодноразово давав відповіді на поставлені питання цитатами з біблії, але натомість не отримав чіткої від православних. <br/>Де написано про ікони і чому поклоняються творінню рук людських, якщо це забороняє Бібілія? <br/>Титул:<br/>Всесвятейшество[1]<br/>Святейшество<br/>Блаженство[2][3]<br/>Высокопреосвященство<br/>Преосвященство????? чому попи себе так величають, якщо в Біблії учнів прямо не називали навіть Отцем?<br/>..., ...., ...,
14 Липня 2017, 00:57
Дайте конкретну відповідь ЧОМУ ВИ НЕ ЗАХИЩАЄТЕ НАШУ БАТЬКІВЩИНУ НА СХОДІ? А не &quot;прочитайте Біблію і все вам стане зрозуміло&quot;. Я хочу як і всі почути КОНКРЕТНЕ ПОЯСНЕННЯ. Із ваших слів ми усі не грамотні ніколи не тримали Біблії в руках то думаю вам варто пояснити. Якщо ні то вам в майбутньому не варто навіть заікатись в сторону православних неважливо чи це МП чи це КП, ви завдяки ним зараз можете щось писати на цьому сайті. ХОЧА Я ДУМАЮ У ВАС ХВАТИТЬ МУДРОСТІ НАМ ПОЯСНИТИ із посиланням на Біблію!
14 Липня 2017, 01:25
Чомусь бабтист веде діалог по людськи , культурно, нікого не ображаючи, чого не скажеш про деяких інших, які себе вважають вищими у своїй вірі . В кожного своя дорога до Бога. Головне вірити в Нього. . Вчіться поважати інших людей! В Біблії не написано яка віра правильніша, кожен може навести цитати і довести , що він правий .Багато є неточностей в усіх. В нашій державі нема однієї головнішої і правильнішої віри, всі мають рівні права і людина сама вибирає свою дорогу
14 Липня 2017, 02:05
Не переводьте стрілки дайте відповідь на поставлене питання! Вас тут ніхто не ображає!
14 Липня 2017, 02:52
Я не з тих, від кого ви вимагаєте відповідь. Даруйте! !!!я так бачу, що всі, хто трошки мислить по іншому, по вашому штунди. А хто вам дав право їх обзивати? Їм робить честь те, що між ними нема алкоголіків, б....дів, в їх сім'ях порядок. Якщо і є то один на тисячу, а в нас серед тисячі один нормальний. Чомусь у них наші, попередньо згадані ,стають нормальними людьми. А в нас сили не вистачає їм змінитися!!
14 Липня 2017, 15:24
Наші в них стають нормальними?? А хто ці наші??? Чому ви вирішили що православні йдуть в секту?? Так, одиничні випадки бувають, але більшість іде туди таких які і не були до того православними, а просто так жили собі. Ще раз кажу не сплутуйте віруючу православну людину і хрещеного в нашій вірі, який після того навіть і в церкву не зайшов і молитви не знає, і Біблію в руках не тримав...
14 Липня 2017, 21:34
Не втримався. <br/>Шановний, що- що???! Ти сліпий чи притворяєшся? &quot;Чому ви вирішили що православні йдуть в секту??&quot; - тому, що це сліпий тільки не бачить! Скільки людей з інших конфесій повертаються до православних? Ви хоч одного знаєте? <br/>&quot;Так, одиничні випадки бувають, але більшість іде туди таких які і не були до того православними, а просто так жили собі.&quot; як ви оприділяєте православний від тих які просто так собі жили. Як на мене - православні так і собі живуть як лицеміри відмічаються в церкві і за церквою п'ють, матюкаються, ..., ..., головне відмітитись в батюшки і розповідати які православні правильні та хвалити батюшок і натомість батюшки хвалять своїх рабів, які величають їх. <br/>В віруючіх за порушення виключають з членів церкви, а православних священиків за п'яні дебоші підвищують по службі. <br/>&quot;Ще раз кажу не сплутуйте віруючу православну людину і хрещеного в нашій вірі&quot; ми всі хрещені в православній вірі. Бездумно, як тваринам дається клеймо. Тому і православні думаю, що якщо вони хрещені тоді їм непотрібно вести Християнський образ життя і вчитись через біблію, а достатньо відмітитись на свята та неділю та поклонитись іконам і зробити декілька обрядів. В свою чергу в віруючіх цей крок більш обдуманий. Людина досягнувши повноліття сама вирішує чи брати на себе обітницю. <br/>&quot;в церкву не зайшов і молитви не знає, і Біблію в руках не тримав...&quot; а ви багато знаєте православних, які читають біблію? аналізують? досліджують? з моїх знайомих таких нема.
14 Липня 2017, 23:58
Той самий штунда обізвався тільки місцевим назвався)))) Ти хочеш сказати що стільки років навіть тисячоліття всі були такими тупими, не читали Біблію і не вірили в Бога, а тут на початку 20 століття з'явився якийсь &quot;прозрівший&quot; умнік і зрозумів, як робити правильно??? Заснував свою секту куди пішли такі ж прозрівші?? Короче, задовбав ти всіх!!! Не буду трогати г....хай не .....
15 Липня 2017, 00:04
Нащо ви спорите з тим штундою це ж безполєзно не давайте йому поводу взагалі щось писати не трогайте його та й все. Хай ходить по хатах і несе своє вчення, не засмічуйте сайт
15 Липня 2017, 00:21
Не знаю як там було тисячоліття тому, але і зараз кривославні біблії не знають та не читають. В Бога вірили, але не з першоісточника. Можливо колись були в православних свящегикі, але нажаль тепер залтишились майже одні попи-бізнесмени, але правослсвні цього ніколи не визнають
15 Липня 2017, 00:28
які ви вузьколобі. Своє вчення несуть православні, а штунди вченя Христа.<br/>На рахунок ходять по хатах - відкрийте хочаб раз біблію і почитайте як Христос Ходив. Не розумно виглядаєте коли суперечите СЛОВУ БОЖОМУ, але вам не привикати
15 Липня 2017, 02:07
Олександр Мень - &quot; Сказать, что 700 млн католиков и 350 млн протестантов находятся в заблуждении, а только мы одни истинная церковь — значит пребывать в безумной гордыне, ничем не оправданной».
15 Липня 2017, 12:21
Ви мене вразили цією цитатою. Напевно вперше чую, щоб православний казав що Бог не мешкає лише в їхній релігії. На рахунок головного &quot;козиря&quot; православних, що нашій релігії ... там років не зовсім розумно звучить як аргумант. Тому, що є море релігій, які мають набагато довшу історію навіть за Християнство. Це ж не означає, що вони мають рацію, а Християни ні.
15 Липня 2017, 15:12
Мы научились:<br/>ставить свечи и делать аборты;освящать вербы и разваливать свои семьи;строить церкви и жить в блуде;прикладываться к иконам и оставаться глухими к чужой беде;ходить в храмы и тиранить своих домашних.Долго ли так будет продолжаться? История показывает, что нет. Есть ли выход? Конечно!<br/>Пора прекращать жить «по совести», надо начинать жить по Евангелию, потому как оказалось, что на совесть нашу положиться совершенно невозможно.Пора прекращать верить «в душе» и «по-своему», потому что кормить своих детей в душе, получать зарплату в душе и быть тепло одетым в душе почему-то никто не хочет.Пора, наконец, вспомнить слова Христа о том, что «не всякий, говорящий Мне: «Господи! Господи!», войдет в Царство Небесное, но исполняющий волю Отца Моего Небесного» (Мф. 7, 21).<br/>Мы слишком рано обрадовались «возрождению веры» и слишком быстро забыли, что иная вера хуже безверия и что Христа распяли отнюдь не атеисты.Смысл веры – во внутреннем преображении человека, а если такой цели не ставится, то вера быстро становится ханжеством и лицемерием, либо просто ритуалом, призванным убедить человека, что он «духовный» и «верующий».Мы должны осознать, что добрых людей в мире подавляющее большинство, но все они слишком заняты собой. Помогают не добрые, а неравнодушные. И именно такими – неравнодушными – нам надо стать.Если ничего не изменится в нашей вере и в нашей жизни, то слишком много горьких библейских пророчеств об израильском народе нам придётся изведать на собственном опыте, от чего да избавит нас Господь Бог.<br/><br/>Схиархимандрит Иона Одесский.<br/><br/>https://www.facebook.com/photo.php?fbid=797662683612516&amp;set=a.531614950217292.118044.100001063742338&amp;type=3&amp;theater
20 Липня 2017, 23:32
Які це на..хрен попи і матушки. Що за бред тут несуть. Я цих БОМЖІВ давно бачу біля свого будинку. І постійно бухі. Такі собі Сіфон і Борода... А ви тут лайно всяке пишете
Коментар
29/03/2024 П'ятниця
29.03.2024
28.03.2024