Інна Гайворонська – кандидатка на голову Рожищенської міськради від «Європейської Солідарності»

23 Жовтня 2020, 10:16
3587

Рожищенська об’єднана територіальна громада об’єднає в собі міську, селищну та тридцять п’ять сільських населених пунктів.

За понад п’ять років роботи в Рожищенському районі на посаді голови райдержадміністрації я добре вивчила місцеві проблеми та потреби місцевих мешканців. Сільська місцевість мені не є чимось невідомим, я народилась та проживаю в невеликому селі. З досвіду існування добровільно створених сільських об’єднаних громад, можу сказати, що не легко живеться малим населеним пунктам. А тому відчуваю, що громадою повинні керувати люди, що знають особливості і систему управління не лише в місті, але й в селі.

Перед тим, як прийняти рішення йти на вибори голови Рожищенської об’єднаної територіальної громади, я провела серйозну роботу по формуванню команди авторитетних та професійних людей з майбутньої громади з якими я можу ефективно працювати надалі на благо громади. Тільки побачивши їх підтримку та розуміння, мною було прийняте таке серйозне рішення.

Я і моя команда йде не у «слуги» новоствореної громади. Наша мета – стати сервісною службою для мешканців громади. Професіоналами, які вміють, знають та спроможні зробити життя громади комфортнішим та простішим.

Як жінка, мати та християнка хочу бачити в міській громаді порядок, комфорт, безпеку, зростання доходів мешканців громади. Саме тому, як державний управлінець із понад десятирічним досвідом в пріоритет своєї роботи ставитиму:

Інфраструктуру

Потрібно прибрати та покосити узбіччя вулиць населених пунктів Рожищенської громади, доглядати кладовища, пам’ятні місця та висаджувати квіти на клумбах, сортувати та вивозити побутове сміття. Ця проста, але важлива, робота повинна проводитись постійно та системно спеціалізованим комунальним підприємством, а не перед черговими виборами. 

Капітального ремонту потребують комунальні заклади громади, а саме садочки, школи, заклади культури та охорони здоров’я.  Потрібно провести їх модернізацію та ремонт з метою ефективного витрачання коштів на їх опалення та подальше утримання. Ми повинні забезпечити нашим дітям комфортні умови навчання та відпочинку, а старшому поколінню доступ до якісних медичних послуг. 

Кожен мешканець громади, особливо сільської місцевості, заслуговую на те, аби ходити по асфальтованій та освітленій дорозі. Цьому питанню буде приділена особлива увага, оскільки ремонт доріг – найбільша фінансова  інвестиція, якої потребуватиме новостворена громада.

Доступність влади

Мерія Рожищ – сервісна служба для мешканців громади. Я і моя команда готові змінити систему доступу звичайних мешканців громади до місцевої влади. Потрібно відкрити сучасний Центр надання адміністративних послуг в якому необхідно запровадити  електронні сервіси та сервіси прямого народовладдя. Працівники ЦНАПу будуть також працювати і у сільських населених пунктах, щоб наблизити адміністративні послуги до людей.

Електронні послуги унеможливлять корупцію. Чиновник має лише виконувати свої функції, обслуговувати інтерактивні програми, а не приймати участь у вирішенні питань. Рішення прийматиме  Громада через новообраних депутатів.

Мною буде ініційовано запровадження Бюджетного Регламенту, який дасть можливість кожному керівнику комунального закладу починаючи із липня місяця формувати та відстоювати свої бюджетні потреби на наступний рік. Однією із основоположних бюджетних програм громади стане програма соціального захисту населення та програма бюджетної участі (можливість ініціативним мешканцям громади отримувати бюджетні кошти на реалізацію громадських проектів).

На посади сільських старост мною буде рекомендовано виключно місцевих мешканців, які є лідерами місцевої громадської думки та мають авторитет у своїх населених пунктах та готові нести відповідальність за результати своєї роботи.  У кожній сільській громаді буде ініційовано створення сільського комітету, який повинен стати голосом громади у визначенні пріоритетності вирішення проблем свого населеного пункту. 

Економіку

Рожищенська міська об’єднана територіальна громада об’єднає одну селищну та тринадцять сільських рад. Дане об’єднання є шансом економічного розвитку громади. Чому це так важливо? Розширення території дає перспективу розвитку та перспективи, якими слід грамотно скористатись. Як депутат та голова райдержадміністрації я ініціювала розроблення Схеми планування території Рожищенського району, яка чітко накреслила можливості місцевих рад по відведенню земельних ділянок під комерційне використання, які потрібно робити та пропонувати їх потенційним інвесторам.

Цьому має допомогти Стратегія розвитку Рожищенської міської громади до 2030 року, пріоритетом якої буде залучення інвестицій та ремонт й розбудова інфраструктури. Ми повинні розуміти, що зможемо потратите лише те, що заробимо.

Вимоги часу такі, що потрібно шукати інвестора та підтримувати розвиток малого та середнього бізнесу в громаді. Готова особисто відстоювати інтереси чесних платників податків перед органами  державної влади в рамках чинного законодавства.

Мої пріоритети після перемоги:

Після перемоги, питанням номер один буде формування оптимального штату працівників об’єднаної громади. Щодо даного питання вирішальним для мене буде професіоналізм. Кумівство та політиканське побратимство для мене є неприпустимими. Формуючи свою команду, я чітко виокремила для себе людей, які будуть відповідати за питання економічного та соціального спрямування.

Несправедливим, на мою думку, є те, що Верховна Рада України позбавила права мешканців сіл на пряму обирати старост. Цю ситуацію потрібно виправляти та вводити прямі вибори сільських старост. Від себе можу пообіцяти те, що у випадку мого обрання, буду пропонувати на посаду старост місцевих мешканців, які мають авторитет серед місцевого населення та відповідні фахові здібності.

Перед тим, як формувати план Стратегічного розвитку Рожищенської об’єднаної територіальної громади, слід буде провести інвентаризацію комунального майна та землі. Результати даного аудиту дадуть змогу сформувати перелік пріоритетності вирішення місцевих проблем та передбачити перспективні вільні земельні ділянки для комерційного призначення, які можна пропонувати потенційним інвесторам.

Важливо реалізовувати інвестиційні проекти для створення нових робочих місць та підвищення рівня життя у громаді.

Об’єднання тридцяти семи населених пунктів дозволить  збільшити можливості формування банку вільних земельних ділянок комерційного призначення, які необхідно забезпечити інфраструктурою та шукати інвестора. Не чекати, а шукати інвестора та пропонувати йому вигідні економічні умови з умовою створення нових робочих місць.

Новоствореній громаді слід шукати свій бренд. Сьогодні на теренах Рожищенського краю динамічно розвивається ягідництво, протікає річка Стир (святкування для Івана Купала), є ряд історичних пам’яток, які слід розвивати.

В галузі розвитку комунального господарства варто було б окрему увагу приділити впровадженню заходів енергозбереження, а саме оптимізації видатків на опалення та освітлення наших шкіл, садочків та адміністративних будівель. Дані капіталовкладення окуплять себе протягом трьох – п’яти років.

Я готова продемонструвати успішні інвестиційні проєкти, якими можу пишатись.

На посаду голови райдержадміністрації я прийшла у 2015 році коли в країні вже була війна, у зв’язку з чим здійснювалася мобілізація населення. Наповнення місцевих бюджетів було проблематичним, коштів не вистачало на захищенні речі – заробітні плати та енергоносії.

Завдяки грамотній державній політиці, нам вдалось покращити ситуацію. Місцеві бюджети почали отримувати достатній фінансовий ресурс і перевиконуватись.

Я особисто можу пишатись тим, що Рожищенський район отримав додаткове фінансування в розмірі двадцять чотири мільйони гривень та реалізував в таких непростих умовах такі проєкти, як:

  • Реконструкція приміщення спортивної школи (утеплення фасаду, налагодження системи опалення) спортивної школи, будівництво універсального спортивного майданчика із штучним покриттям; 
  • Реконструкція дитячого садочка в селі Залісці;
  • Реконструкція дитячого відділення Рожищенської районної центральної лікарні;
  • Відкриття Інклюзивного ресурсного центру;
  • Капітальний ремонт частини дороги від с. Вишеньки до с. Луків.






Вказані проєкти є топовими, менш значущі не буду називати, адже їх чимало, усі вони були спрямовані на енергозбереження. Усі масштабні проєкти реалізовані моєю командою пройшли перевірку державної аудиторської служби та отримали позитивні висновки.

За п’ять років в умовах війни вдалось реалізувати більше проєктів ніж за попередні десять років.

Як політик керуюсь наступними цінностями

Для мене надзвичайно важливим є те, щоб слова політиків збігалися з діями. Особисто я не люблю багато говорити, а якщо я обіцяю, то виконую.
При прийнятті управлінських рішень я керуюсь чинним законодавством та економічним розрахунком. Я, як професійний юрист, поважаю закон і людей. У прийнятті рішень є незалежною, оскільки можу собі це дозволити, на відміну від своїх опонентів.

Із власного досвіду скажу, що жінка може успішно поєднувати управлінську роботу та сім’ю.

Питання гендерної політики в нашому політикумі були вперше підняті саме у 2015 році. Можу із власного досвіду сказати, що проходячи відбір в Адміністрації Президента України я зайняла саме жіночу квоту серед голів адміністрацій області. 

Несприйняття жінки на високій керівній посаді я відчула одразу  при представленні, а саме коли політична опозиція приготувала акцію протесту та шукала жінок, які б були готові вигукувати мені «люлі» натякаючи мені, що моє місце доглядати п’ятирічну доньку, а не очолювати район. Мало кого цікавило питання моєї освіти (магістр права Львівського національного університету ім.. І.Франка), досвіду роботи (начальником юридичного відділу та заступника керівника апарату райдержадміністрації вісім років), наукової роботи (аспірантура, авторство ряду наукових статтей та юридичних книг).

На початку своєї роботи від деяких представників політичних сил я чула закиди, що «жінці місце біля каструлі із борщем», на що із гумором відповідала, що я зранку і борщу зварила і на роботу прийшла де успішно виконую свої завдання.

Щодо своїх організаторських здібностей то скажу те, що колектив мені вдалось сформувати достойний, адже керівник без колективу мало що вартує. Свідченням цього є те, що Адміністрація Президента України довірила мені та колективу адміністрації організувати та провести зустріч Президента України з активом Рожищенського району, чого в історії нашої громади ще не було.

Мені легко працювати через те, що члені моєї сім’ї мене підтримують. Мій чоловік займає активну політичну та громадську позицію, а донька старається рівнятись на мене. 

Враховуючи усі вищевикладені аспекти, як ваш представник у громаді беру на себе зобов’язання працювати в рамках чинного законодавства, об’єднувати усіх для досягнення позитивних результатів, звітувати перед вами, бути доступною  для вас.

Коротко про кандидата на міського голову:

38 років. Випускниця юридичного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка.

У 2006 році працювала юрисконсультом Рожищенської центральної районної лікарні, займалась правовим забезпеченням діяльності комунального закладу охорони здоров`я.

Із 2006 по 2015 роки працювала заступником керівника апарату, начальником юридичного відділу Рожищенської райдержадміністрації. Займалась організацією та здійсненням юридичного супроводу роботи райдержадміністрації з питань землекористування, розпорядження майном, проведенням тендерів, аукціонів, розробкою регуляторних актів.

З 2015 по 2020 рік була призначена та працювала на посаді голови Рожищенської райдержадміністрації. Була відповідальною за організацію роботи по забезпеченню захисту прав і законних інтересів  громадян  і держави, комплексного соціально-економічного розвитку території району та реалізації державної політики на місцевому рівні.

Поряд із основною роботою активно займалась науковою роботою, а саме із 2011 по 2015 рік була директором громадської організації «Інститут аналізу державної та регіональної політики». Реалізовувала соціальні проекти у галузі права, економіки та розвитку місцевого самоврядування. На даний момент є заступником директора «Інституту аналізу державної та регіональної політики».

Є автором та співавтором ряду книг: Громадський контроль – ефективна влада; Правові та економічні основи діяльності сільських органів самоорганізації населення; Регуляторна політика та дозвільна система в бізнесі. Довідник підприємця; Моя земля – моя власність. Інформаційний довідник і т.д.
Отримала свідоцтво на право зайняття адвокатською діяльністю.

06/12/2021 Понеділок
06.12.2021
05.12.2021
04.12.2021
03.12.2021