«Вибірковий пасажир», або, чому водії маршрутних таксі ігнорують дітей та пенсіонерів
На електронну адресу Район.Рожище надійшов лист від мешканця Копачівки.
Чоловік бідкається, що зранку, поспішаючи на роботу, не завжди може скористатися послугами маршрутного таксі. Адже, навіть у випадку, якщо салон автобуса напівпорожній, водії не стають «на вимогу», ігноруючи людей на зупинці.
«Доброго дня. Мене змусила написати вам байдужість наших маршрутних перевізників. Ситуація, яка виникла вже не поодинока. Зранку поспішав на роботу, а маршрутки їдуть наполовину порожні, або, взагалі, з 3-5 пасажирами в салоні, але водії не зупиняються на вимогу.
Я сам проживаю в Копачівці і через день їду на роботу в Рожище на 8:00 год. Тому виходжу на зупинку о 7:30, якраз в цей час їдуть два маршрутні таксі «Луцьк-Берегове ч/з Рожище» (автомобільний номер АС 0666 ВК), і «Луцьк - Рожище» (АС 7671 АВ).
Ти поспішаєш на роботу і розраховуєш, що вчасно туди доїдеш, а водії ігнорують тебе. І це не лише мені вони не зупиняються, така ж ситуація з школярам, які їдуть до школи, матерями з дітьми і людьми похилого віку», - бідкається чоловік.
Що робити в такій ситуації і чи є важелі впливу на таких горе-водіїв, запитуємо у юриста Рожищенського бюро правової допомоги.
«Перш за все у салоні кожного маршрутного таксі повинна бути розміщена інформація про те, кому даний транспортний засіб належить. Вказівка перевізника, номера ліцензії, адреси реєстрації та контактних телефонів обов`язково. Перевізником може бути як організація, так і приватна особа (індивідуальний підприємець).
Якщо ж ви зіткнулися з хамським ставленням водія, постарайтеся знайти можливість зібрати докази. Як правило, достатньо переконливими аргументами для транспортної компанії і безпосереднього начальства водія є диктофонний або відеозапис події з вашого мобільного телефону.
Навіть і у нашому випадку, коли водій не зупиняється на вимогу - зафіксуйте цей факт. Візьміть номери телефонів у інших пасажирів, які були свідками конфлікту, чи ігнорування водія, заручіться їх згодою підтвердити ваші слова. Ідеальним варіантом буде складання колективної скарги.
Запишіть номер і марку транспортного засобу та всю офіційну інформацію, розміщену в салоні. Першою інстанцією, куди слід скаржитися, є фірма або підприємець, який здійснює комерційні транспортні перевезення.
У ряді випадків вистачає особистої бесіди, але якщо керівництво організації не йде вам назустріч, ви маєте право написати заяву, в якій викладіть суть конфлікту, дії, вжиті водієм, вкажіть ваші вимоги.
Так як контроль над діяльністю приватних перевізників здійснює міське та обласне Управління пасажирського транспорту, а також Департамент транспорту, Відповідну заяву Ви можете подати до Рожищенської РДА або у департамент інфраструктури та туризму Волинської облдержадміністрації», - радить юрист Мар'яна Демчук.
А директор департаменту інфраструктури та туризму Волинської ОДА Іван Мирка, радить в такому випадку писати заяву відразу на його ім'я. Для зручності можна надіслати й електронний лист.
Хамство, не виконання службових обов'язків має бути завжди покарано. Тому не зволікайте, ви маєте право отримувати якісні послуги. Водій має забезпечити своєчасне, якісне та безпечне надання послуг транспортного пасажирського перевезення. Як то кажуть, якщо назвався грибом - то лізь у кошик.
Коментарі