«Вибірковий пасажир», або, чому водії маршрутних таксі ігнорують дітей та пенсіонерів

19 Травня 2017, 14:45
5394

На електронну адресу Район.Рожище надійшов лист від мешканця Копачівки.

Чоловік бідкається, що зранку, поспішаючи на роботу, не завжди може скористатися послугами маршрутного таксі. Адже, навіть у випадку, якщо салон автобуса напівпорожній, водії не стають «на вимогу», ігноруючи людей на зупинці.

«Доброго дня. Мене змусила написати вам байдужість наших маршрутних перевізників. Ситуація, яка виникла вже не поодинока. Зранку поспішав на роботу, а маршрутки їдуть наполовину порожні, або, взагалі, з 3-5 пасажирами в салоні, але водії не зупиняються на вимогу. 

Я сам проживаю в Копачівці і через день їду на роботу в Рожище на 8:00 год. Тому виходжу на зупинку о 7:30, якраз в цей час їдуть два маршрутні таксі «Луцьк-Берегове ч/з Рожище» (автомобільний номер АС 0666 ВК), і «Луцьк - Рожище» (АС 7671 АВ).

Ти поспішаєш на роботу і розраховуєш, що вчасно туди доїдеш, а водії ігнорують тебе. І це не лише мені вони не зупиняються, така ж ситуація з школярам, які їдуть до школи, матерями з дітьми і людьми похилого віку», - бідкається чоловік. 

Що робити в такій ситуації і чи є важелі впливу на таких горе-водіїв, запитуємо у юриста Рожищенського бюро правової допомоги.

«Перш за все у салоні кожного маршрутного таксі повинна бути розміщена інформація про те, кому даний транспортний засіб належить. Вказівка перевізника, номера ліцензії, адреси реєстрації та контактних телефонів обов`язково. Перевізником може бути як організація, так і приватна особа (індивідуальний підприємець). 

Якщо ж ви зіткнулися з хамським ставленням водія, постарайтеся знайти можливість зібрати докази. Як правило, достатньо переконливими аргументами для транспортної компанії і безпосереднього начальства водія є диктофонний або відеозапис події з вашого мобільного телефону.

Навіть і у нашому випадку, коли водій не зупиняється на вимогу - зафіксуйте цей факт. Візьміть номери телефонів у інших пасажирів, які були свідками конфлікту, чи ігнорування водія, заручіться їх згодою підтвердити ваші слова. Ідеальним варіантом буде складання колективної скарги. 

Запишіть номер і марку транспортного засобу та всю офіційну інформацію, розміщену в салоні. Першою інстанцією, куди слід скаржитися, є фірма або підприємець, який здійснює комерційні транспортні перевезення.

У ряді випадків вистачає особистої бесіди, але якщо керівництво організації не йде вам назустріч, ви маєте право написати заяву, в якій викладіть суть конфлікту, дії, вжиті водієм, вкажіть ваші вимоги. 

Так як контроль над діяльністю приватних перевізників здійснює міське та обласне Управління пасажирського транспорту, а також Департамент транспорту, Відповідну заяву Ви можете подати до Рожищенської РДА або у департамент інфраструктури та туризму Волинської облдержадміністрації», - радить юрист Мар'яна Демчук.

А директор департаменту інфраструктури та туризму Волинської ОДА Іван Мирка, радить в такому випадку писати заяву відразу на його ім'я. Для зручності можна надіслати й електронний лист.

Хамство, не виконання службових обов'язків має бути завжди покарано. Тому не зволікайте, ви маєте право отримувати якісні послуги. Водій має забезпечити своєчасне, якісне та безпечне надання послуг транспортного пасажирського перевезення. Як то кажуть, якщо назвався грибом - то лізь у кошик. 

 

Коментарі
19 Травня 2017, 23:29
<p>Луцьк—Берегове взагалі шофері,а це тому,що такий самий і хазяїн.Нічого,ще колись наїдяться,завжди так небуде.</p>
19 Травня 2017, 23:48
Берегове дійсно кошмарна маршрутка, не зупиняються дуже часто.
20 Травня 2017, 15:53
та пробити колеса на перший раз..
20 Травня 2017, 18:16
недавно їхала з луцька цим маршрутом .зайшло 7 пенсіонерів і всі хотіли безкоштовно .і всім уступи місце а я хвора з лікарні стояла бо бачте молода
20 Травня 2017, 18:21
так рожищанські пенсіонери їдуть навіть одну зупинку.і все безкоштовно водії вже їх вивчили і тому не зупиняються
21 Травня 2017, 00:08
Редакція,чому ви підкореговуєте коментарі,янаписав в першому коментані дибільні шофері,а не просто шофері.Захищаєте???Якби мені не довелося,я б не писав.Багатодітних нагло виганяють,інвалідів примушують платити,а як одна мама поіхала в обл раду скаржитися ,то хазяїн нагло обманув,що такого не було.Не видаляйте коментар,я з повною відповідальністю можу сказати,що більшість людей такої думки.Ядуже часто їжджу і все бачу.
21 Травня 2017, 00:15
А я їжджу "зайцем",(користуюсь тим,що багато пасажирів сідають) особливо вранці))
21 Травня 2017, 00:39
ви уточніть що ці категорії їдуть дві зупинки .ще й діток по рожищах привчили їздити з посвідченням
21 Травня 2017, 02:47
Шофері з маршруту Луцьк-Топільне дибіли,кидаються до людей,роблять зупинки де їм зручно,не по правилах,напишу на них скаргу і зафіксую зупинки біля магазинів і стадіон....
21 Травня 2017, 13:15
Шофері цієї маршрутки нормальні! З розумінням ставляця до людей! А вам лиш би когось посрати! Біля стадіона це де? В Топільно? То буде зупинятись лише на зупинках! А їх тільки дві! Люди будуть вам дуже вдячні! Ще і біля церкви незабутьте вказати! <br/><br/>Особисто вам порада! Якщо в вас немає знайомих шоферів які могли б зупинитись вам - НЕ ЗАЗДРІТЬ! Заздрість це зло! Маршрутка і шофери супер! Гарного дня всім!!!!
21 Травня 2017, 20:48
Вийдіть на вечірній рейс і побачите які вони нормальні.......
21 Травня 2017, 21:24
Один з них навіть дітей на зупинці незабрав,робить посадку пасажирів на перехрестях доріг,де заманеться там і робить посадку,Їздить не по графіку у вечірній рейс,потрібно до нього особисто телефонувати і запитати чи пан надумає приїхати у вечірній рейс чи ні і де буде посадка на перехресті чи біля магазину КАСКАД,бо пану шоферу важко вийти з маршрутки і повідомити людей,де їм чекати.Одним словом шофер-егоїст.
22 Травня 2017, 02:19
Взагаліто той рейс про який ви говорите відмінено зовсім. Тому він взагалі не забов'язаний забирати пасажирів. А він бере. І ви говорите про їх ненормальність! Спочатку розберіться у ситуації. З іншого боку у маршрутці є номер перевізника якщо ви стали свідком якоїсь неправомірної події зателефонуйте власнику і повідомте! А не тут пишите образи!
22 Травня 2017, 02:22
Ви ж самі писали про зупинки. Чому він має забирати пасажирів на перехресті чи біля Каскаду? Зупинка на проти стадіона. Треба було туди і йти! І ще раз повторюсь, якщо він не зупиниця то має на це право бо останній рейс відмінено!
23 Травня 2017, 13:18
Біля стадіону можна здійснювати посадку і висадку пасажирів. Правила не забороняють і до зупинки більше ніж 100 м.<br/><br/>148. Водій автобуса має право: <br/>5) відмовити у разі виконання рейсів у режимі маршрутного <br/>таксі у зупинці для посадки та/або висадки у місці, розташованому <br/>на відстані ближче ніж 100 метрів від облаштованої зупинки <br/>громадського транспорту, або на порушення Правил дорожнього руху <br/>( 1306-2001-п, 306а-2001-п );
23 Травня 2017, 13:43
Береш камеру зупиняєш автобус і знімаєш все шо відбувається, якшо не став , скаргу с відео у відповідні структури !!!
Коментар
24/04/2024 Середа
24.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром