Скільки обходиться будівництво кілометра нової дороги в Україні

12 Жовтня 2020, 14:20
2960

Кілометр дороги першої категорії обходиться в 170 мільйонів гривень.

Середня вартість будівництва 1 кілометра нової автодороги першої категорії з асфальтобетонним покриттям у 2020 році становить 170,6 мільйона гривень. Про це повідомили в Державному агентстві автомобільних доріг України.

За даними Держагентства, середня вартість будівництва кілометра асфальтобетонної дороги другої категорії – 77,4 мільйона гривень, третьої – 69,6 мільйона гривень, четвертої – 39,4 мільйона гривень, п’ятої – 11,3 мільйона гривень.

Якщо говорити не про абсолютно нове будівництво, а про ремонти доріг, то, за даними Укравтодору, максимальна вартість капітального ремонту кілометра автодороги першої категорії може досягати 60 мільйонів гривень, а реконструкції – 100 мільйонів гривень.

Структура вартості дорожньо-будівельних робіт залежить як від категорії дороги, так і від ряду інших факторів, але усереднені дані виглядають наступним чином: вартість матеріалів, виробів і конструкцій – 60%, вартість експлуатації будівельних машин і механізмів – 20%, заробітна плата – 10%, інші витрати – 10%.

«Будівництво абсолютно нової дороги не можна абсолютно ні до чого прирівнювати, тому що воно передбачає повністю нове проходження дороги по новій ділянці, по полях, болотах… і саме від рельєфу місцевості залежить вартість одного кілометра. Тому що в новому будівництві дуже велика частка витрат падає на земляні роботи, включаючи, наприклад, заміну грунтів, які не підходять по лабораторних аналізах і так далі», – прокоментував радник в корпорації РДС Олександр Ращупкін.

Говорячи про складові вартості будівництва або ремонту  кілометра дороги, він зазначив, що, наприклад, бар’єрні огорожі можуть скласти до 10-15% від загальної кошторисної вартості об’єкта.

Що стосується частки асфальтобетону у вартості матеріалів, то, за словами фахівця, підрахувати це складно.

«Все залежить від кількості шарів дорожнього покриття. Якщо це поточний ремонт і тільки два шари асфальту, то асфальт складе 80% або 90%. Якщо це регенерація і є інші добавки, то асфальт складе 60%. Якщо додаються кілька нижніх підстилаючих шарів дорожнього одягу і щебенево-пісочних сумішей з додаванням цементу, то там асфальт може половину від вартості матеріалів», – додав він.

Читайте також: В Україні може подорожчати хліб  – прогноз пекарів

Коментарі
12 Жовтня 2020, 17:46
Киданув Рубльов з Поліщуком людей із сокільською дорогою. А скільки було піару)))) Гроші він вибив! Сраку! Тільки абсолютні ідіоти будуть голосувати після цього кидалова за Поліщука. Ото розвели лохів! Хахахахахаха!!!!))))))))))))))))
12 Жовтня 2020, 18:19
Цю дорогу ніколи не зроблять. НІ-КО-ЛИ. Добре, що так співпало<br/>нарешті люди побачать хто є хто. Брехливі бариги палицюківські!!!
12 Жовтня 2020, 19:53
набрехав Рубльов і Поліщук дурним селюкам<br/>може хоч у селюків хватить розуму помститис і не голосувати за цих шулєрів
12 Жовтня 2020, 21:50
А причому до цієї дороги Поліщук? Дорога на балансі Служби автомобільних доріг у Волинській області.тим більше на території сокільської сільської ради.до речі тендер проведено і будувати має луцькавтодор.цього року
12 Жовтня 2020, 21:58
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-09-007267-c<br/>Це для диванних експертів
Коментар
24/04/2024 Середа
24.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром