Продавчиня повернула забутий покупцем товар
Часто-густо доводиться чути нарікання покупців на неуважність, невихованість чи нечесність продавців.
Але є й такі випадки, коли працівник торгівлі є щирим та люб’язним.
Таким, що дбає про своїх клієнтів, підкаже, порадить.
Та що там – поверне забутий в магазині товар!
«Хотів написати про приємне. 31 грудня купував деякі речі в «Новій оселі», що в райцентрі. Разом з іншим, потрібен був для роботи будівельний олівець. Вартував він всього-на-всього 10 грн. Але не в тому справа! Розрахувався, зібрав те, що купив, а про олівця – забув.
Приїхав додому, все обшукав – немає. Подумав, або загубив, або забув в магазині. Махнув рукою - 10 грн не велика втрата. Та й по тому. На днях довелося знову бути в місті. Проходив неподалік «Нової оселі». Так от, продавець, побачила мене через вікно, наздогнала і каже: «Ви минулого разу забули куплений товар. Ходіть заберете». Був приємно здивований! Звичайно, подякував.
Хочу щоб знали всі, є приємні продавці! Не все в нас так погано! Жалкую, що не запитав як її звати, але якщо вона прочитає це – зрозуміє! Ще раз дякую!», - йдеться у листі який надійшов нам на електрону поштову скриньку від пана Олега.
В народі кажуть: «Добре роби – добре й буде». І це дійсно так. Добро повертається до людини сторицею, але лише за умови, якщо сама людина не чекає подяки за послугу чи виконану роботу.
Надіємось, продавчиня з магазину «Нова оселя» прочитає подяку від пана Олега. А її чесність та небайдужість стануть запорукою добробуту в її домі.
Коментарі