Кращі фільми про маркетинг і рекламу
Будь-який бізнес потребує реклами, а маркетинг вже давно перетворився в цілу науку, яка знає всі секрети впливу на потенційних споживачів і постійно відкриває нові.
Книги про маркетинг і рекламу відмінно описують більшість сучасних тенденцій просування, а поки маркетологи і PR-фахівці придумують нові стратегії, режисери створюють унікальні кіношедеври, що демонструють на реальних прикладах силу реклами та її можливості.
ТОП 5 фільмів про маркетинг, які варто подивитися кожному
Generation П. Однойменна книга Віктора Пелевіна швидко стала бестселером. Твір докладно описує, як можна адаптувати західні товари та бренди під вітчизняний менталітет, і в цьому випадку кінострічка вийшла нітрохи не гірше книги.
«Покоління П» описує рекламну індустрію Росії 90-х років, доповнюючи історію безліччю прикладів рекламних роликів тих часів. Сюжет фільму побудований на галюцинаціях співробітника одного з перших вітчизняних рекламних агентств, перед яким стоїть завдання продати населенню країни абсолютно нові і незвичні для нього товари з заходу.
Картина доповнена відмінним гумором, спецефектами й інсайтами, а її перегляд змушує глибоко задуматися не тільки про рекламу, але і про навколишній світ.
Джобс: Імперія спокуси. Стів Джобс був і залишається одним з найуспішніших бізнесменів. Він зумів створити продукт, володіти яким бажають люди по всьому світу. Смерть підприємця пригальмувала розвиток бренду Apple, проте історія його підходу до бізнесу і побудови власної імперії буде надихати маркетологів ще довгі роки.
Сюжет картини описує історію Стіва Джобса і демонструє, як сильно його перфекціонізм впливав на становлення бренду. Він ніколи не дивився на конкурентів і не намагався зробити щось краще за них, він просто робив інакше. Виробник найпопулярнішою в світі техніки приділяв увагу не тільки технологічної начинці своїх гаджетів, але і найдрібнішм деталям, таким як упаковка, дизайн, і навіть логотип і його розташування.
Джобс завжди намагався вийти за рамки звичного і перевершити очікування споживачів і, варто сказати, йому це відмінно вдавалося. Перегляд картини доповнять ролики з виступами бізнесмена.
Тут курять. Потрібний і корисний товар продати досить легко, але що робити тим, хто виробляє і продає небезпечний для здоров'я продукт, проти якого борються на державному рівні по всьому світу?
Фільм описує історію людини, що просуває тютюнову продукцію легко і майстерно. Зворотний бік рекламних компаній, кращі PR-технології, стратегії кризового маркетингу, ефектні приклади ведення суперечок і переконання співрозмовників у своїй правоті – далеко не повний перелік цінної інформації, яку можна почерпнути з картини.
Найбільший фільм з усіх коли-небудь проданих. Документальна картина була створена на гроші підприємств, які хотіли показати в ній свої бренди і товари. У ключового персонажа картини лише одна мета – догодити всім спонсорам зйомок, зберігши при цьому основну концепцію картини. Фільм є відмінним практичним посібником з просування продукції на великих екранах і продакт-плейсменту і демонструє безліч прикладів ефективної реклами.
Після перегляду можливий побічний ефект – глядач починає бачити бренди і приховану рекламу повсюдно.
99 франків. Фільм, знятий за мотивами роману відомого письменника Фредеріка Бегбедера, став відмінним практичним посібником для маркетологів.
Головний герой – геніальний маркетолог, що вміє створювати ролики, що впливають на свідомість і бажання споживачів. Втомившись від постійного обману, він вирішує повстати проти маркетингової системи і провалити власну рекламну кампанію. Картина відмінно демонструє всі тонкощі маркетингової індустрії зі зворотного боку і змушує задуматися багато про що, в тому числі і про те, що наше життя копіює рекламу, побачену на екранах.