Верніть все назад: портрет українця, який жалкує за Радянським Союзом

15 Жовтня 2016, 12:35
2617 Джерело: imagecdn1.luxnet.ua

Згідно з результатами дослідження, яке нещодавно провела соціологічна група "Рейтинг", третина (35 %) опитаних жалкують про розпад у 1991 році Радянського Союзу, водночас половина – ні. Інформує 24 канал. 

Дані, які навели соціологи, досить цікаві – як і очікувалось, найнижчий відсоток прихильників СРСР на заході нашої країни, в той час як в інших регіонах співвідношення більш-менш однакове.

Серед політичних симпатій тих, хто жалкує за Союзом – лідер Опозиційного блоку Юрій Бойко та Вадим Рабінович, а прихильники Надії Савченко поділились порівну – по 44% тих, хто відчуває ностальгію за СРСР та тих, хто не жалкує за розпадом країни, яка займала 1/6 частину суші.

Віковий розподіл прихильників Союзу, як і географічний, не дивує – жаліють за розпадом переважно люди старшого віку.

А як до цього ставитеся ви?


 

Коментарі
15 Жовтня 2016, 15:46
В нас в Рожищі теж повно жалкуючих за радянським союзом. Чого варта продавчиня хліба з ларочка біля БДТ.
15 Жовтня 2016, 17:52
https://www.youtube.com/watch?v=bxgHEJ9AN1I<br/>Дуже гарна пісня під назвою &quot;Ностальгия по совку&quot;. РЕКОМЕНДУЮ ПОСЛУХАТИ ВСІМ!
15 Жовтня 2016, 19:00
Згоден. Данилівна регіоналка. Типова комуністка. Закликаю в неї хлібо-булочних виробів не Купувати!
15 Жовтня 2016, 20:07
Так Данилівна ще жалкуе зп Януковичем і без перебільшення- перетворила ларьок на агітаційний пункт...Ось клого брати в агітатори та піар-менеджери...А хліб купуйте.при чому тут хліб?
15 Жовтня 2016, 20:10
Майже всі люди категорії 65 і старші жалкують за СРСР.
15 Жовтня 2016, 21:42
Ці люди жалкують не так за СРСР, як за власною молодістю. А її не повернеш. Як і СРСР ;)
15 Жовтня 2016, 22:16
Ціпу тобі на ЯЗИК................................................................................................
16 Жовтня 2016, 00:09
Жалкувати ні за чим не варто - сталося те, що сталося, історія не передбачає умовної складової - лишень фактаж! Але є речі, очевидну перевагу яких за часів Союзу важко переоцінити і гріх недооцінити. Після Великої вітчизняної війни практично уся Україна була суцільна руїна. За період з 1945 по 1991 Республіка набула найбільшої могутності в соціально-економічному плані на цілому уже пострадянському просторі. Усе те, що ми маємо, в тому числі і у Рожищах - це ті совіти побудували: чотири загальноосвітні школи, музичну, спортивну, геть начисто усі п&quot;ятиповерхівки окрім афганського, хоча його при Союзі заклали, дороги, лікарню - геть начисто усе те, чим ми зараз користуємось - усе та бандитська влада побудувала. Район був аграрний і усе - геть начисто усе засівалось-оралось, але разом з тим і промисловості було тьма-тьмуща: фермаш працював у три зміни, меблева, сирзавод, консервний, асфальтних заводів було три штуки, чотири підрядні організації будували дороги в районі і т.д. і т.п. і багато різних маленьких підприємств, установ і організацій, які давали робочі місця УСЬОМУ НАСЕЛЕННЮ РАЙОНУ!!! Переваг в порівнянні із днем сьогоднішнім багато. Але, звичайно, були мінуси - така облюбована тепер злиднюками і горлопанами-лжепатріотами свобода слова була відсутня, усі ходили в однакових шкільних формах, дефіцит товарів, але, разом з тим чи менше з тим - кому як більше до вподоби ніхто з голоду не вмер, ніхто дірявими трусами не висвічував вимиту в громадській лазні сраку, кожна сімя раз в рік їздила чи то в Ялту чи то в Євпаторію, &quot;відкладала на книжку&quot; і т.д. і т.п. За 25 років Незалежності України МИ РАЗОМ УСІ ВЗЯТІ ПРОСРАЛИ УСЕ, ЩО МАЛИ вже не кажучи про те, що втратили найкращий потенціал - та гляньте на сябрів - аж дух захоплює від їхнього бацькі! Не варто жалкувати, не варто прагнути змінити чи повернути минуле, але без минулого у нас немає МАЙБУТНЬОГО - коли вже дійде до усіх цих посіпак безробітних у вишиванках і з прапорами і до горе-кєровніків, яких би за часів Союзу одних би відправили &quot;в места не столь отдаленные, где даже летом холодно в пальто&quot; за туніядство та &quot;инакомыслие&quot; - що, в принципі, погано, хоча знову ж таки як з якого боку глянути, а інших за їхню бездарність, бозтолковість і обмеженість хіба в колгосп &quot;Нове життя&quot; відправили б пастухами... Треба вміти з минулого брати найкраще для будівництва світлого мабйтнього, а у нас навпаки - з минулого згадуємо лише погане, а майбутнього взагалі ніякого не бачимо, немає стратегії, немає ідеї, яка б усіх об&quot;єднала - УСІХ ОБ&quot;ЄДНАЛА, натомість є бажання САМОМУ верховодити - гетьманщина на гетьманщині і гетьманщиною поганяє. Нас навіть не об&quot;єднує війна в державі - люди, ми хто??? Ми НЕЛЮДИ, НЕЛЮДИ, НЕЛЮДИ! Схаменіться усі, осмисліть-переосмисліть і примиріться, ПРИМИРІТЬСЯ, інакше не буде скоро нікого.......
16 Жовтня 2016, 01:37
Так комуняки побудували школи і так далі,але ціною міліонів людських життів згноєних в Сибіру, які безплатно добували надра і рубати тайгу. Давай поглянемо під україно-білоруський кордон у нас на Волині, в село Заболоття. Скільки тисяч білорусів щоденно закуповують українські дешеві товари. Може досить розказувати про Білорусь казки і різну маячню. Там як стояв завод при комуні з калошами, так він їх і до цього часу виробляє. Проблема в тому що 10млн. пар калошів нікому непотрібні. Ні ним ні нам. Хватить втирати цю комі маячню про світле майбутнє. Покажи на карті країну де воно побудоване? Де побудований комунізм?
16 Жовтня 2016, 02:14
ще нам до Білорусі далеко поїдь в любий райцентр подивися і порівняй з Рожищами,дороги,медицину,кількість вакансій по району,кількість барів,міліцію і порядок там бутилочка з під пива в асфальт битись не буде як біля Люкса бо дядя міліціонер впірить дубіночкою по срачині недивлячись чий ти синочок!!!
16 Жовтня 2016, 03:25
До Білорусі далеко, бо там совок совком. Нам ще є куди скочуватись. А в інших районах те саме що в нас.
16 Жовтня 2016, 12:32
Потрібно читати геть усе написане і вміти пов&quot;язати одне з другим: я не нахвалював Союз, але навів позитивні моменти. Ти, руховець-свободівець, кажеш за згноєні мільйонні людські життя... Так, це злочин, це СТРАШНИЙ злочин, за який уже ніхто на цій грішній землі не понесе покарання, а чи буде він горіти пекельним вогнем - нам не відомо і відомо ніколи не буде. Станом на 1 січня 1991 року в Україні було 54 млн. чол. населення - зараз ми маємо реально проживаючих в Україні в межах до 40 млн. чол. Це якась нікому не зрозуміла і невідома програма геноциду приготована для українців ззовні і впроваджувана самими ж українцями - знищувати людей і нищити усе те, що було побудоване/зроблене знову ж таки ціною життів наших предків. Невже це не зрозуміло???? Це не очевидно??? Щодо Білорусі... пройдись біля Колібріса, навкруг парку імені Богдана - там побачиш білоруського товару стільки, скільки не уявляєш, але навіть не це основне. Є один критерій, який показує усю ПЛАЧЕВНІСТЬ ситуації: не білоруси їдуть до нас на заробітки, а навпаки, наші брати-українці їдуть до сябрів заробляти... Розумієш???? Ти бачив дороги в Білорусі? Де у нас такі є? Там скрізь і всюди є уже навіть... велосипедні доріжки... Де у нас є доріжки для велосипедів? Одну Мирка Ванічка побудував в полі - так, тупо бабло вимив, зате він у вишиванці!.. Не можна ганьбити своє минуле, бо таке й майбутнє буде - зганьблене. Треба вміти взяти з того найкраще щоб будувати день завтрашній, а вам усе давай історію трактувати - історію пишуть переможці, а ми поки в програші, В ТОТАЛЬНОМУ ПРОГРАШІ - то хто писатиме про нас історію? Ми? З такими коментаторами як Ви, мої злісні опоненти з правою рукою покладеною на серце навряд чи ми будемо писати історію, бо треба думати і треба працювати, а СРАТИ ОДНЕ ОДНОГО - оце поки що наше... Та перестаньте уже, ОДУМАЙТЕСЬ! Чи усі завойовники лишили по собі у наших жилах лиш погану кров?.. Нам треба вірити і просити прощення один в одного задля примирення і майбутнього наших дітей, бо наше майбутнє уже приблизно відоме.... на жаль...
16 Жовтня 2016, 13:12
Тяжко визнавати свої помилки, навіть очевидні Білорусь живе краще не продавши ні одного свого заводу ,не зробивши не однієї революції і притримуючись радянських принципів ,але капіталістичного підходу .А чьому так, та просто вони пантів не ганяють ,з прапорами не бігають ,прибиральниця не вчить директора заводу ,вони просто кожен на свому місці працюють і трішки розвиваються.
16 Жовтня 2016, 15:07
Я постійно ходжу біля колібріса і окрім молочних продуктів з Білорусі товарів незнаходжу. Щоб писати про продані заводи то потрібно якраз елементарно бути обізнаний з політ.і екогомічним життям сябрів. Якраз ЛУкаш і почав дивним давно Продавати всі заводи як не китайцям то швейцарцям. А дороги в них рівні тому що Путін кожен рік їм давав, за лояльність10млрд. доларів. А зараз обрізав фінансування. <br/>P. S. білоруська молочка лайно!
16 Жовтня 2016, 15:07
Я там буду безплатно вчитися лікуватися.куплю машину.відкладу грошей.не буду бачити бляд....их барів.не буду давати подачки лікарям чиновникам вчителям.суддям і т.і т.п. Буду жити з вірою і надіею.А щен і це-найголовніше- ТАМ НЕ БУДЕ ВІЙНИ!!!!!!!!!!
16 Жовтня 2016, 15:14
Тебе вивезуть Сибіру і тупо згноять!!! Безплатно!!!!
16 Жовтня 2016, 15:22
Що машина проблема? Це навіть в нас те саме що ровера купити. Ну й совок в голові.
16 Жовтня 2016, 15:28
А де наша &quot;молочка&quot;, ДЕ? Щодо того, що сябрівська - лайно - отож і саме тут треба бути обізнаним з елементарними засадами економіки: везуть сюди наші люди те, що наші ж люди і спроможні купити. Щодо того, що Путін давав мільярди... Ти, очевидно казначей або у бацьки або у Путіна, якщо такими даними впевнено оперуєш. Але навіть якщо давав - то те бабло не розікрали, а вклали з користю для людей, у нас цього чомусь немає, нам по факту і Путін і МВФ і ще купа начебто добрих людей давали ще й не стільки, але окрім боргів ми нічого не маємо. Чи тобі цього не видно, ти цього не бачиш? Щодо продажу заводів... не знаю, судити не буду, АЛЕ ТЕ, ЩО БІЛОРУСИ ДО НАС НЕ ЇДУТЬ НА РОБОТУ - ЦЕ ФАКТ. Більше мені доказів не потрібно, як і не потрібно будь-кому тверезомислячому. І суть моїх дописів не у тому щоб позмагатись у кого довший, грубіший, твердіший і довшестоячий - ми відкидаємо минуле, а цього не варто робити. Хоча, кому я тут щось хочу пояснити? Риторичне запитання...
16 Жовтня 2016, 16:00
Але це загальнодоступна інформація. А білоруську молочка везуть бо тільки вона на декілька гривень дешевша. На ній можна заробити. Так їдуть в Білорусь на заробітки, але жити там чомусь не лишаються, може тому що дорого жити навіть при їхній зарплаті? Де українці не їдуть на заробітки? <br/>Можливо не треба було голосувати за гречку і обирати злодіїв, тоді б і дороги були і все інше?
16 Жовтня 2016, 18:32
Так, де тільки українці не їдуть на заробітки - то то хіба не таме для роздумів? При совку сильно шабашили маючи роботу на &quot;оцинковці&quot; і отримуючи 450 - 500 крб./місяць? Так, не все можна було купити у вільному доступі, але зараз ситуація в нашому житті - криве дзеркальне відображення того часу: купити можна багато чого, причому не найкращої якості, але чи всі спроможні купляти? А щодо того, що жити не лишаються за кордоном - то це ще як сказати... Я повторюсь: з 54 млн. чол. наслення в Україні лишилось менше 40 і це зовсім не означає, що всі вимерли - багато, ДУЖЕ БАГАТО в пошуках кращого ГІДНОГО життя поїхали на зарібки і левова частка з них уже в Україну НА ЖАЛЬ ніколи не повернеться, чи ти цього теж не знаєш? Чи ти, можливо, вважаєш, що ті жіночки і молоді люди, які уже &quot;за бугром&quot; більше дести років, то вони мріють повернутися назад у жебрацтво, розбиті дороги і ненависть одне до одного? Є як мінімум на рахунок цього великі сумніви. А щодо голосування за гречку... навіть не знаю, що сказати - мала б бути країна-цукерочка, а є повна срака і Майдан тому трохи допоміг привівши на місце одних хапуг інших хапуг, але уже в рази із більшими апетитами... Чи це теж не так? Не варто копирсатись у лайні - шукаймо із усього користь для держави, а ми натомість стрілочниками тут забацались...
16 Жовтня 2016, 19:19
Бубочка, про Білорусію ви оперуєте уже давно застарілими фактами, там усе дуже змінилось за останні кілька років і на заробітки туди уже ніхто не їде, ну може одиниці. Про совок, ви тут пишете як добре було при союзі, а в союзі людям було добре при польші, а при польші в царській росії, це ж про нас приказка, що добре де нас немає. Ви оперуєте поняттям &quot;Гідного життя&quot;, але чомусь більшість людей, що виїхали, переїхали не в білорусь де зберігся совок, не в росію де теж частково совок, а в європу, канаду, америку, чому так? І тут виникає питання, а куди ми хочемо прийти? Повернутись у союз? Чи стати хоча б як польша? Ви особисто, що хочете?
16 Жовтня 2016, 21:49
Для тебе, Жога Андрій Леонідович (СИНЬО-ЖОВТИЙ БУРЯК), розяснюю: <br/>1. Я ніде на згадав, що хочу в Союз і ніде не сказав, що його варто вертати.<br/>2. Щодо більшості людей хто де живе - такої статистики просто НЕ ІСНУЄ в природі і не усі можуть прижитись в Канаді чи Європі - комусь і у Білорусії добре живеться.<br/>Ну і особисто що я хочу - процитую свої ж висновки із дописів:<br/>1. Та перестаньте уже, ОДУМАЙТЕСЬ! Чи усі завойовники лишили по собі у наших жилах лиш погану кров?.. Нам треба вірити і просити прощення один в одного задля примирення і майбутнього наших дітей, бо наше майбутнє уже приблизно відоме.... на жаль...<br/>2. І суть моїх дописів не у тому щоб позмагатись у кого довший, грубіший, твердіший і довшестоячий - ми відкидаємо минуле, а цього не варто робити. <br/>3. Не варто копирсатись у лайні - шукаймо із усього користь для держави, а ми натомість стрілочниками тут забацались...<br/>Ну і ще одне... до Білорусії їздять масово на роботу: хтось пасе там корови і отримує в сезон в межах 10 тисяч гривень за місяць, хтось вяже арматуру на &quot;атомці&quot; і за це отримує 600 - 800 - 1000 долларів за місяць. Причому робота за принципом вахтового методу. Покажіть хоча б одного простого білоруса, який приїхав до нас на роботу.)))
16 Жовтня 2016, 23:06
Навіщо мені твої висновки, у тебе всі пости будуються за принципом, от там було добре в нас все паршиво, але давайте жити дружньо, от там все зараз добре а у нас так паршиво ну але все одно жити дружньо.. Тобто іде конкретний негатив на державу, а потім в кінці позитивна-правдива репліка, щоб все те, що було написане до того видавалось теж правдивим. Це все муйня. Ми маємо те що маємо і всі розуміємо чому ми таке маємо, і кожен з нас не може нічого зробити щоб було інакше, а ти свою демагогію не розводь. Моя особиста думка, що при порошенко ми йдемо вірним шляхом і все буде добре, потрібен тільки час. І навіть не тому, що президент у нас типу такий &quot;чесний&quot;, а тому, що наших тих, що при владі будуть заставляти зробити щоб було все добре. Будуть крутити в ріг але зроблять нарешті державу, державу в якій можна нормально працювати і тим хто нормально працює достатньо заробляти.
16 Жовтня 2016, 23:52
А хто тобі не дає виїхати в Білорусь, якщо там все так добре? Я вже раніше писав, що кожен день приїжджають сябри і закуповують дешеві товари. Це що вони не заробляють, а виживають?
17 Жовтня 2016, 00:40
Я за бубу .Він просто наводить факти що Україна стала найбіднішою країною європи населення якої зменшується мільйонами .Що наші сусіди живуть набагато краще , вже навіть малдавани багатьші за нас.А у нас люди живуть по принципу ми будем жити добре бо будем хоч немає для цього жодних економічних підстав.Це все брехня як би не останній транш мвф ми побіднішали ще б . Але за кожен мільярд прийдеться розраховуватись .Українці з одного боку воюють за незалежність в окопах а з другого боку її здають .
17 Жовтня 2016, 01:29
1, всі знають факти які є, але чомусь не розкладають в своїй голові по полочках. Ти пишеш в одному реченні про те, що ми найгірше живемо, порівнюєш з молдаванами відносно яких ми ще нещодавно жили краще, а потім згадуєш війну, чи не здається тобі, що це й є першопричина чому настільки гірше стало жити. <br/>Війна в країні. Ти навіть говорячи про подію не розумієш, що коли війна люди не можуть жити краще, що навіть те, що ми живемо так як зараз це вже досягнення.<br/>А про зменшення населення, то чинник еміграції не основний, а основний - це старіння населення, в нас дуже багато старших за віком людей, дуже мало дітей народжувалось у 90-их, дуже високий рівень смертності онко, туберкульоз, сердце. Чорнобиль дуже дає про себе знати.
17 Жовтня 2016, 02:12
Був Союз з 15 республіками і Україна була в плані майже всіх показиків чи не найкраща з них а тепер в нас війна високий рівень смертності онко туберкульоз і тд Ми мали бути кращими а стали гіршими . І стали не тоді коли почалась війна а набагато раніше . І ніхто не робить і навіть недумає щось робити щоб це змінити . Революціями економіку не піднімеш нажаль .
17 Жовтня 2016, 03:05
Ми дуже довго вагались куди нам йти чи на захід чи насхід . Одна влада вела на схід інша вела на захід і тд а в результаті стояли на місці і втратили час . А від цього багато що залежало . Польща вибрала захід Білорусія схід і ці країни заслуговують на повагу .Україна говорить що вибирає захід але насправді знову кортежі нечесні суди зволікання з деклараціями безкарність олігархів вічні сварки на поржньому місці тут на Рожище поглянь чого варте це схід . Так хто ми де ми куди нам ?
Коментар
23/04/2024 Вівторок
23.04.2024
09:50
22.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром