Депутат В`ячеслав Рубльов: «У Рожищенських ДНЗ штучно гальмують початок опалювального сезону»

12 Жовтня 2016, 11:30
3716 Джерело: ug.ru

Депутат В`ячеслав Рубльов заявив, що у Рожищенських ДНЗ штучно гальмують початок опалювального сезону. Таку інформацію народний обранець озвучив у середу, 12 жовтня, під час засідання сесії Волинської обласної ради. На його думку, у Рожищі затягують запуск опалення у дитячих садочках.

За його словами, минулого року усі необхідні документи можна було подавати на місці, а тепер потрібно їхати до Луцька. Хто чи що гальмує старт опалювального сезону? Депутат у своєму запиті просив розібратися з ситуацією.

Обранці громади підтримали колегу.

Коментарі
12 Жовтня 2016, 16:48
У запиті до голови Волинської ОДА голова фракції «УКРОП» Вячеслав Рубльов повідомив, що до нього звернулися батьки дітей ДНЗ міста Рожища, які повідомляють, що торік рішення про пуск газу та початку опалювального сезону ухвалювала місцева дільниця ПАТ «Волиньгаз». Тепер таке рішення ухвалюють у ПАТ «Волиньгаз» у Луцьку, тож батьки просять розібратися, чому відбувається штучне затягування процесу опалення в дитячих садках.
12 Жовтня 2016, 16:49
"шановна" редакція! А чому ви не пишите нічого про волиньгаз?
12 Жовтня 2016, 16:55
Люди добрі, як вже осточортіли ці садочки, безлад повний, гроші дай, все купи, забезпеч свою дитину, а сьогодні коли йдеш на роботу куди хоч подінь свою дитину, і уявіть собі, що ще і не скоро там стануть палити!!!!!!!!!!! Я думаю про опалюваний сезон потрібно думати зазделегіть, а не вирішувати проблему по мірі її настання!!! Владо куди Ви диветесь, і чому не контролюєте керівників ДНЗ???????????? Скільки це все може продовжуватися???????????????
12 Жовтня 2016, 17:33
Так, так, проблема з садочками дуже актуальна, підтримую, і повірте, що дійсно все штучно створюється! Про зиму потрібно думати влітку, а не як зима прийшла( Ганьба таким завідувачам!!! Звільняти їх! Повірте є за що, і крім опалення!
12 Жовтня 2016, 17:35
Перший садочок уже закрили, там дубар такий..., а дітей куди подіти? Гроші йдуть не зрозуміло куди і за що. З початку навчального року (з вересня) у нашій сім'ї пішло вже більше 1000 грн. на садочок, значно більше. Завідувача Л.Т.Ю. негайно потрібно звільнити, ще й строк впаяти. Щомісячні "добровільні внески" зросли більш ніж у двічі, та й здати усю суму на перед. Щотижневі вистави дорожчі ніж у Драмтеатрі.... Щотижня додатково ще на щось скидайся...., а потім ще близько 200 грн. офіційно заплати в банк за місяць...... ПРОКУРАТУРА!!!!!!!!!! агов, те ви???? Самооборона ХЕЛП!!!!!!!
12 Жовтня 2016, 17:55
А через офіційні заяви не пробували? Чи кишка тонкаа, ви ж навіть тут прізвище через абривіатуру пишете.
12 Жовтня 2016, 19:37
Так, ви праві, мабуть кишка тонка. З однієї сторони вже терпець урвався, а з іншої, доводиться терпіти, бо зачепи і понесеться, а дитину треба кудись подіти, не факт що приймуть дитину у інші садочки.
12 Жовтня 2016, 20:04
Підтримую! Як люди кажуть вона психологічний вампір, то краще не зачіпати, бо потім дитини точно не буде де подіти! А дістало вже в тому садочку все до ручки! Там і дітей всього нічого вже ходить.
12 Жовтня 2016, 20:44
На зборах у першому садочку розпинаються що садочок працює до 18:00, а в реальності змушують вихователі, або як вони кажуть "ми рекосендуємо забрати раніше", і в результаті максимум в 16:30-16:45 дві- три дитини з усіх груп. Або як вони взяли за моду, ще з пів вересня забирати дітей в обід, а заробітню плату вони теж отримують за пів дня?????? І дитину невідомо куди подінь з 12:30! А оплата за садочок теж за цілий день. Це і стосується батькі, навіщо здавати дитину в садочок якщо ви ніде не працюєте, і в 15:30 біжите в садок , це ж абсурд. У всіх інш х садочках в 17: 45 тільки починають забирати дітей. Гнати таке керівництво в шию з садочка!
12 Жовтня 2016, 20:54
Нарешті підняли тему болючого садочка( Але толку з цього нуль, так як і звернення до депутата, що він поміг у роз'язанні даного питання про опалення? Як то кажуть аркуш паперу витримає все, а в реальеості ніхто нічого не робить. Кажуть у міській раді що у першому садочку навіть кочегарів нема, вони напевно вже бояться туди йти на роботу. А кочегар чи то оператор газовоі котельні має мати дозвіл на те щоб працювати, а наскільки мені відомо то ще треба іхати на навчання щоб його отримати (дозвіл), і уявіть люди добрі коли це буде? Чому до цього не готуються зазделегіль?
12 Жовтня 2016, 21:10
А до чого тут, чи працюють батьки, чи ні. Ви вважаєте, що садочки лише для того, щоб десь подіти дитину? А як же розвиток, адаптація до колективу і таке інше? А якщо є змога, то чому б у таких випадках не забрати дитину раніше, навіть і в 15-30? Другий садочок працює до 18-00, хоч значна частина батьків забирає дітей ще до 17-00. Як кому виходить
12 Жовтня 2016, 23:31
В Гойманихи в садочку все по закону. Недавно приїжджала перевірка, нічого не знайшла. Зате кожному працівникові садочка треба було скинутись по 500 гривень на обід для перевіряючих.
13 Жовтня 2016, 00:22
До садочка можуть ходити усі, але заняття є і після обіду, а тут понімаєш в хаті прибрала, їсти наварила і біжу забираю....................
13 Жовтня 2016, 00:22
До садочка можуть ходити усі, але заняття є і після обіду, а тут понімаєш в хаті прибрала, їсти наварила і біжу забираю....................
13 Жовтня 2016, 00:24
Повірте вже її закони в печінках людям сидять, хай ще законно починає опалюваний сезон! І законно нехай отримують заробітню плату за пів дня, так як вони рекомендують забирати дітей!
13 Жовтня 2016, 00:27
Підв'язки має завідувачка лТЮ. Хвалиться що всі в неї куплені і прокурор, і міліція, а особливо відділ освіти.
13 Жовтня 2016, 00:57
Дайте спокій, які підвязки..........Має вона там курячу петельку і ту не всеньку)
13 Жовтня 2016, 01:02
зА гОЙМАНИХОЮ УЖЕ ДАВНО ВОДЯТЬСЯ НЕЧИСТІ ДІЛА АЛЕ НЕМА КОМУ ЗА РУКУ СХОПИТИ КАЖУТЬ МАЕ КОГОСЬ У КИЕВІ...гРОШІ ВОНА ДЕРЕ БЕЗБОЖНО.тА НІЧОГО ЩЕ НАТРАПИТЬ НА СВОГО ДОВГО ТАК НЕ БУДЕ Е ТАКЕ ПРАВИЛО ЖИТТЯ.
13 Жовтня 2016, 01:19
Це в якому такому садочку заняття після обіду? Поспали, поїли і граються, всі заняття вранці. Ознайомтеся із режимом дня своєї дитини, у роздівалці, як правило, висить. А при можливості забрати дитину раніше, чому б це і не робити, а то сидять вдома до останнього, щоб менше шуму і клопоту було. Здали і до 18-00, ні- ні раніше, бо ж ще вихователі зарплату не відроблять
13 Жовтня 2016, 01:24
Оце читаю, і дивуюсь!!! Ця завідувачка хоч щось робить!!! Так коштом батьків частково, але ви завели дитину і впевнені в тому, що її там чомусь навчать, вихователі займаються з дитиною, не сплять і не п'ють, бо та сама завідуюча не дасть їм цього зробити! Як не подобається, будь ласка ведіть туди де завідувачка у віці, нічого робити не хоче,роботу вихователів не перевіряє,а бере до себе на роботу таких підстаркуватих як сама! В гойманихи дисципліна! А тут казна що!!! Кожна людина має вибір!!! От вибирайте так щоб не скаржитись, а якщо щось не подобається нарікайте на себе...
13 Жовтня 2016, 01:35
Не смiшіть людей. Ваша дитина в ясельках? У другому садочку заняття з англійськоі мови після обіднього сну. А навесні, випускні групи майже не гуляють після обіду. Бо займаються. До речі, про садок. Зрозуміло і коню, який найкращий в районі.
13 Жовтня 2016, 02:45
Да, в ясельках, а що не можна? В нас нема після обіду ніяких занять, про що й говорю, а далі підем, то будем знати і відповідно поступати. А що до найкращого садка, то це вони вже зависоко ніс задирають. З дисципліною там не дуже, гуляти з дітьми лінуються навіть, коли й погода гарна, буває, що попівгодини діти сидять і нічого не роблять, короче, нічого особливо визначного на ту славу, що ходить про садок.
13 Жовтня 2016, 02:50
Хоч до Гойманихи прибацаноі все одно не повела б дитину, вже краще в другий хай ходить, але той садочок, що біля Стиру теж непоганий. Там просто завідувачка не піариться
13 Жовтня 2016, 14:20
найкраще це в БДТ!
13 Жовтня 2016, 16:24
Ей "самаабарона"! Чому мовчите? Розруліть ситуацію. Шановна редакція! А чому не пишите, що друга школа не опалюється, а пироганичка неясно чим займається. Впринципі вчора, то зігрілися, коли в козаки посвячували.
13 Жовтня 2016, 18:06
Самий кращий 2 садік дитина ходить в 2 яслі з задоволенням любить вихователів відношення як до свого дитяти ніколи не чула крику
13 Жовтня 2016, 18:10
От таких вихователів як Ю.М таЛ.Г усім бажаю суперрррррр.
13 Жовтня 2016, 19:30
Шановні,а скажіть, куди сьогодні не просять здавати кошти,,,??? Так можливо не все ідеально у вищезгаданому садочку,то чому ВИ мовчите,,, Переводьте дитину в інший садочок,наймайте няню і нічого нікому не здавайте...Харчуйте і займайтеся з с воєю дитиною самі,,.Вибір ДНЗ у Рожищі великий,Коли віддавали дитя у цей садочок чули відгуки?,,,,,Тому зараз не нарікайте !!! Яка ситуація у колективі і тому подібне не ваша справа,головне щоб ваша дитина була доглянута,накормлена.
13 Жовтня 2016, 21:46
Чого такі всі перелякані!!! На гойманихи кришу з Києва знайдеться в Кожного (в більшості) своя криша з Києва!!! Так що не лякайтеся, а звертайтеся в контролюючі органи, а не тільки бла-бла-бла..... і на цьому кінець. А дитину будуть гнобити то можна всіх працівників звільнити і набрати нових - в центрі зайнятості є достатньо!!!
13 Жовтня 2016, 22:59
Четверта дитина з нашої родити відвідує садок 1. Усі, хто пішов до школи від садочка Лесіної Т.Ю., були повністю підготовлені до школи і це оцінили вчителі. Діти завжди доглянуті, навчені. Особливо дітям подобалася фізкультура і проведення занять з Валерієм Ю. Усі гроші, які здавали, ішли на садок. Зайдіть особисто до Юрівни і спитайте, де Ваші кошти. Ви отримаєте відповідь. І підіть в Міську Раду і спитайте розпис кошторису на дитсадки. Питання котла ведеться вже другий рік. Ми, батьки, пропонували на зборах особисто полагодити котел за власні кошти. Але вона сказала, що далі буде боротися за державні кошти, які гарантовані владою місцевого бюджету. Тому думайте, чи ви самі будете робити комфорт для своїх дітей, чи чекати подачки з держави!!! Якби не її бойовий характер, наші діти не мали б куди ходити. Не кожен буде так боротися за садок, як Вона.
14 Жовтня 2016, 12:59
Все воно може і так, але її закони і устави вже людям поперек горла, чому на даний момент коли садок не працює (думаю це тільки для діток), вихователі не на роботі, а розгулюють по місту в робочий час? Чому вона такий славнозвісний керівник не турбувалась про те щоб у садочку затопили вчасно? Якщо мені не зраджує пам'ять чула з міської ради, то котел був придбаний у перші дні жовтня, а може і в останні дні вересня, і то до цієї пори колотити воду, і хай хто ще скаже що усе не штучно створено?
17 Жовтня 2016, 15:21
Ось як спрацювало обласне керівництво! І опалення запустили! І перевірили хто ж це крайній! А всетаки _-голова міської ради - невчасно подав документи.
17 Жовтня 2016, 19:28
Для початку не треба всіх лякати, що всі працівники повтікають від цього Гітлєра. Там у неї вже й так і сестра працює, і племінник, і син працював (зараз не знаю). Можливо і ще якісь родичі. Так що поки є люди у власній сім'ї боятися немає чого. Понабирає тьоток-дядьків, невісток і т.д. і т.п і все в неї буде ОК.<br/>P.S. А цими діями керівника як посадової особи мали б зацікавитися відповідні органи - чи бува там немає спецобмежень яких чи конфлікту інтересів.
17 Жовтня 2016, 20:09
Шановні батьки ось вам щоб ви бачили і знали стан котельні на сьогоднішній день http://rgho.st/6C5ZF7vZ8 (фото додается, скачати розархівувати і ознайомитись) Хоч би один поцікавився і зайшов подивився , ходити тількі по заспинами а в лице &quot;увы&quot; <br/>Таку котельню обов*язково потрібно запустити це ж вашим дітям щоб було тепло. <br/>Котельня - це ще пів біди. Ще не працює 70% батарей які міська рада і люди які відповідальні за це не підготували до опалювачого сезону.
17 Жовтня 2016, 20:11
Згідний з вище сказеним. Бачів на власні очі. Прийдіть і подевіться. Бородьба за опалення іде 2 роки. Дякую
17 Жовтня 2016, 22:04
Юріївна! Не звертайте увагу на цей весь нікому не потрібний бруд. Думка 10 невдячних батьків яких дітей ви глядете , витираєте дупці і миїте їх. Не змінить думки усіх вдячних батьків садка. Дякуємо за вашу роботу та старання. Так тримати! <br/>З.Ы, Шоковані побачиним на фото. Повністю вас підтримуємо в цій ситуації. Життя та безпеки їхніх дітей та колективу залежить від вас і васших принципів. <br/>З повагою Вдячні батьки.
17 Жовтня 2016, 23:23
На рахунок вибору садочків між Першим та тим, де &quot;завідуюча у віці&quot;:<br/>не завжди молодість має перевагу над досвідом і мудрістю.<br/>Мені набагато спокійніше на роботі, коли я знаю, що з моєю дитиною людина, яка виростила своїх дітей та винянчила внуків. <br/>Можливо я говорю з певною долею емоцій, але кожен сам судить по своїх мірках.<br/>Але звинувачувати людей у пияцтві може тільки той, хто сам частенько любить &quot;закласти за комірець&quot;<br/>А взагалі думка була вірна: у нас в місті є 4 дитсадки, так що вибирати є з чого )))
17 Жовтня 2016, 23:24
Все це рожищенське болото знаэ, що гойманиха перша взяточницф ы алкоголычка а влада з мером не бачить , напевно вона їм за слліпоту відстьогує?
17 Жовтня 2016, 23:31
Валерій зможите сказати це їй в очі??? Чі замість яєць пусте місце ???
18 Жовтня 2016, 00:11
Читач. Він вже не мужик якщо позволив сказати в адресу жінки такі слова. І ім*я йому Валерія а не Валера. <br/>1000% що не скаже в очі... Боже які ви нізькі. Я більше як впевнений що ви ходити і з посмішкою на лиці вітаєтесь з Юріївною. Нижче падати вже немає куди.
18 Жовтня 2016, 17:04
Ось всім миром і запалили в хаті. &quot;Заказуху&quot; на людину виконали. Всі сміються , всі задоволені. Переходимо на інший об'єкт бо смердить бачити і читати. Невже у рожищах такі наші люди?<br/>А тепер пора запросит на сцену пані Гайворонську , а можливо пана Музику. Скільки ще часу керівники освітянських закладів будуть &quot;Козлами відпущення&quot; ? Скільки ще часу їх будуть принижувати , обзивати , обливати брудом? Сьогодні рожищенська освіта тримається на ентузіазмі , відповідальності та професіоналізму їх керівників. А де ж районний відділ освіти? Що робить т.в.о начальника В.С. Масюк? Шановні пани підніміть питання чому ваше розпорядження &quot;Про початок опалювального сезону&quot; не виконав ні В.С. Масюк ні міський голова. Жоден заклад не опалювався з 10.10.16р. Де новий начальник &quot;Менеджер&quot; райво якого ви так обіцяли ще 2 роки тому? <br/>Клімчук Антоніну Степанівну виваляли в бруді , Ціося Ігора Степановича вигнали , а далі ? <br/>Спустіться на землю , викиньте свої амбіції та призирство до директорів шкіл , завідувачів ДНЗ , зніміть шапку перед ними і подякуйте що ті школи та садки взагалі існують , бо Вам на них чхати. Собі то ви поставили &quot;Круті&quot; Німеькі котли і давно вже плите. Ганьба!!!!
19 Жовтня 2016, 01:20
Ганьба Вам, якщо плетете незнаєте що, що за керівник ДНЗ (тобто Гойман), яка під час такого відповідального моменту коли потрібно думати про опалення, то вона не вирішує ситуацію, а пішла у відпустку, і яка скотина у райно підписала їй цю відпустку????? Вигнати обох!!!!!
19 Жовтня 2016, 02:26
&lt;p&gt;Якщо ви не знаєте законодавства то даже не пишіть тут. Остається ВО (з правом підпису і печяті) По закону Людина має право на щорічну відпустку. Гойманиха як и виразилась за котельню і опалення не відповідає. Це власність Міської ради. Тобто міська рада (Міський голова) райво (т.в.о Масюк) зобов&amp;#39;язані це зробити а саме підготувати документи до опальовального сезону (які не були зроблені до 17.10.2016р) А опальовальний сезон почався з 10.10.16р. І запалити. А не так як ви говорите думати за опалення Гойманиха не зобов&amp;#39;язана і в посадові обов&amp;#39;язки це не входить. (Вона лише вчителька а не газовік чі кочегар) Отож шановний інкогніто (бод ви в відкриту не напишите) перш ніж вибачте на слові щось ... Ознайомтесь з законодавством і хто за що відповідає , хто і що зобов&amp;#39;язаний. Є документи в вихідній документації (це все є зареєстровано в вхідній документації в райво , міській раді , адміністрації) з 2014 року іду бородьба (дискусія по цьому питанню). Удачі вам в підвищені свого інтелекту.&lt;br /&gt; Ознайомтесь з Посадовими обв&amp;#39;язками керівника ДНЗ (Де ненаписано ні слова про газову котельню чі опалення)&lt;br /&gt; http://www.dnz-sonechko.net.ua/wp-content/uploads/2015/02/01.-Посадові-обов&amp;rsquo;язки-завідуючої-дошкільного-навчального-закладу-&amp;laquo;Сонечко&amp;raquo;.pdf&lt;/p&gt;
19 Жовтня 2016, 10:17
Дурні.. вчора запускали котельню Юрівна була хоч і в отпуску. Була разом з Римарчуком. Отпуск тільки на бумазі.
19 Жовтня 2016, 23:07
Ну то грійтесь напару зі своєю Юріївною((((((((((((((((
19 Жовтня 2016, 23:22
Ура!!!!! Сьогодні грілось багато дітей. ))))))))))))))))))
23 Жовтня 2016, 16:00
Ну так, хто гріється - а хто і нагрівся.
25 Жовтня 2016, 19:32
Гуд. Да покупкі всі робила міська рада (котла), помойму вони власникі садка)))
25 Жовтня 2016, 20:52
Це дуже добре, що міська рада щось робить для садків. Не &quot;власникі&quot;- по Вашому. Засновниками дошкільних закладів міста є Рожищенська міська рада. А ДНЗ міста (допоки не змінилось законодавство) перебувають у комунальній ВЛАСНОСТІ територіальної громади міста Рожище. Засновник здійснює: функціонування дошкільних закладів,матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей, що відвідують садки та багато ще чого. Ось тепер і дивимось - як працює МЕР міста. Ці завідувачі з батьками самі шукають усе, самі думають, як зробити, де знайти дешевше та багато ще чого. Одна велика радість - коли хоть щось фінансується з міської ради. А певне, батьки дітей дошкільних закладів знають більше проблем а ніж міський голова.
28 Жовтня 2016, 12:18
Ви просто не хочете глядіти своіх дітей,хочете хочете щоб ваша дитина була дрглянута і була здорова і ще притензіі до всіх. А та держава що вам дала за дармо за все треба платити.
Коментар
29/03/2024 П'ятниця
29.03.2024
28.03.2024