Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

Оголосили конкурс на посаду головного лікаря Рожищенського центру ПМСД

16:17 20.03.2019
4547

Конкурсна комісія оголосила добір на посаду головного лікаря комунального некомерційного підприємства «Рожищенський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Рожищенської районної ради.

Про це йдеться на сайті районної ради.

Нагадаємо, попередній очільник закладу пішов з посади.

Для участі у конкурсі, особи, які бажають взяти участь у ньому, особисто подають або надсилають поштою конкурсній комісії такі документи:

  • копію паспорта громадянина України
  • письмову заяву про участь у конкурсі за формою, згідно з додатком 1 до рішення Рожищенської районної ради від 21.06.2018 № 32/12 (зі змінами);
  • резюме у довільній формі;
  • автобіографію;
  • копію (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;
  • згоду на обробку персональних даних, згідно з додатком 2 до рішення Рожищенської районної ради від 21.06.2018 № 32/12 (зі змінами);
  • конкурсну пропозицію обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій формі. Конкурсна пропозиція може містити проект плану розвитку закладу на середньострокову перспективу (один – п’ять років), в якому передбачаються:
  • план реформування закладу протягом одного року;
  • заходи з виконання завдань закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;
  • пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу;
  • пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу;
  • довідку МВС про відсутність судимості;
  • медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами затвердженими МОЗ;
  • попередження стосовно встановлених Законом України «Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою, згідно з додатком 3 до рішення Рожищенської районної ради від 21.06.2018 № 32/12 (зі змінами);
  • заяву про відсутність у діях особи конфлікту інтересів, згідно з додатком 4 до рішення Рожищенської районної ради від 21.06.2018 № 32/12 (зі змінами);
  • підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України «Про запобігання корупції»).

Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші). Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.

Під час проведення конкурсу кандидати проходять співбесіду та презентують конкурсну пропозицію розвитку комунального некомерційного підприємства «Рожищенський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Рожищенської районної ради.

Документи приймаються з 20 березня до 17:15 16 квітня за адресою: м. Рожище, вул. Грушевського, 12, тел. (03368)21144. Дата проведення конкурсу: 18 квітня. Місце проведення конкурсу: м. Рожище, вул. Грушевського, 12.

Коментарі

Орест

21:48 20.03.2019

За Ореста Кметюка, треба голосувати він за гроші вже третє лікарняне Лесній видає, всі вже бояться а він ні, він принциповий і наполегливий він завжди наполягає на вигоду , навіть в питаннях про кохання, спочатку посада а потім кохання

До 111 .

22:39 20.03.2019

Ну і дочого тут редзіі та заріцька? Головного лікаря обирають в сімейній медицині. Аби ляпати язиками

111

23:56 20.03.2019

а ви підтримуєте принцип стада!!!!!! підтримуйте далі юлька прийде до влади і розжене вашу банду вже коли ви наїстесь здирникі та хабарникі на чолі з редзійом будете там розводити пянки і гулянки в лікувальному закладі та як вам не стидно, подивіться як Заріцька Наташа себе зверхньо веде це людина це жінка з освітою? хай вдома так себе веде но не в лікувальному закладі, вже незнає що і як себе показати перед вищим персоналом лікарями пробачте то ще та су----а весь перший поверх перетворили в розважальний комплекс а ставлення яке до хворих? нема на вас управи,треба скликати мітинг під стіни і їхати в управління охорони здоровя

678

00:15 21.03.2019

оберуть Віту за нею іде колектив потім проводимо аудит і розганяємо бухгалтерію на чолі з Назаручкою і садимо її в турму

рожищанка

09:02 21.03.2019

віта нехай піде попирибирає на могилах батьків. Такий порядок буде і в медичному закладі. Фу як не соромно.

Оксана Фірчук

11:13 21.03.2019

Шановні медпрацівники. Цікаво, кому з вас так "насолила" Заріцька, що ви приплітаєте іі до всіх публікацій щодо охорони здоров'я? Яким боком вона до обрання головного лікаря первинноі мадицини? Яке кому діло до іі одягу. Схаменіться і коментуйте по суті, ящо маєте що сказати (в чому я глибоко сумніваюся)

До 111

11:23 21.03.2019

Знаю Заріцку ще зі школи. Гарна учениця з відмінними знаннями. Не так давно спілкувалися . Нічого поганого не видно. Співпрацювали з її батьками . Прекрасні люди. Знайомий з її братами нормальні хлопці. А не нормальні ті які своєю вульгарщиною і невихованістю когось обгаджують.

555

12:34 21.03.2019

Дійсно .Дочого тут Наташа люди скаменіться Як так можна людину обговорювати як не стидно Це хороша людина і прекрасний працівник.

Ковальовець

13:47 21.03.2019

Голосують депутати. щоб перемогти потрібно 18 голосів, навіть якщо по 100 доларів то 1800 доларів. Басаликі дуже багата сімя, і він вже відвідав депутатів, як начальник поліції має вплив на людей. Такщо перемога за ними. А Віта могла все переграти перевести всіх на ПП і створити асоціацію. Шанси на голосувані в її нуль. потім всеодно Басалики приватизують ПМЗ і це буде їхня приватна лавочка а лікарі в ній будуть і далі бідувати на невисокі оклади.

1234

14:07 21.03.2019

Диванна сотня вже всіх обісрала,і Віту,і Басаликіа і Заріцку з Редзійом,а самі тільки щось заболить біжать до тих же лікаріа за допомогою.Схаменіться,будьте людьми. Що ви без тих лікарів варті,поїдете до Луцька, ага там на вас чекають.

до 678

14:36 21.03.2019

що не кажіть, а віта теж курка ще та, не всі і підуть за нею....бабі на носі 50-тка, а корчить з себе 16-ку, а вже всьо...не вийде..літа взяли своє, на жаль написано на лиці...

Оксана Фірчук

15:23 21.03.2019

Від імені Ковальовця писала зовсім інша людина. Не його це стиль. А писав той, хто ховається за чужими спинами, до того ж в очі посміхається і щебече, як пташечка. Несолідно, шановний

Тому хто ховається під іменем Ковальовець

16:09 21.03.2019

До Вашого відома, по факту все вирішує конкурсна комісія, депутати лише схвалюють те призначення, а не схвалять то є суд - приклад із Горбачем пам'ятаєте...

до підтримуючих

17:46 21.03.2019

Так хотів бути завклубом Горбач та до суду дійшов. Знайшов прихисток в дитячій хаті . Сам нічого не заробив і співмешканці не запропонував. Від сина відказався. На роботу появляється на пару хвилин і то не кожного дня. Така робота буде в Ореста і в ВІти, одна гоп компанія.

Ковальовець

20:06 21.03.2019

Конкурсна комісія теж гроші бере. Безплатно в нас ніхто зараз не голосує. Музика і Басалик то великі друзі у Петровської шанси рівно ноль. Єдине, що вона може зробити це розвалити те ПМЗ перевести всіх на ФОП. Не зробить вона Басалики просто праватизують зроблять своє ТзОВ і буде в нас приватна медицина. Ніхто Вам добра не хоче. Лікарі всеодно підуть на Фопів, або на пенсію.

Ковальовець

20:07 21.03.2019

Голосують депутати. щоб перемогти потрібно 18 голосів, навіть якщо по 100 доларів то 1800 доларів. Басаликі дуже багата сімя, і він вже відвідав депутатів, як начальник поліції має вплив на людей. Такщо перемога за ними. А Віта могла все переграти перевести всіх на ПП і створити асоціацію. Шанси на голосувані в її нуль. потім всеодно Басалики приватизують ПМЗ і це буде їхня приватна лавочка а лікарі в ній будуть і далі бідувати на невисокі оклади.

Ковальовець

20:16 21.03.2019

Найрозумніше це зразу розбігтися на ФОП. Приклад простий в лікаря зарплата скажімо 15 тисяч. Якщо він буде Фопом то заплатить єдиний податок 200гривень, якщо працівником то 19,5 від суми це 3000, відповідно в пенсійний за нього заплатить ПМЗ 22% це знову більше 3000. а на ФОПі він заплатить 800 гривень результат лікар втрачає кожного місяця 5000 гривень. Далі йдуть особливі умови ПМЗ вони хочуть 20% за адмін послуги коли в той час коли міністерство рекомекндує 5%.Приблизний бюджет одної дільниці мільйон. Тобто ПМЗ хоче 200 тисяч в рік в той час як міністерство рекомендує 50 тисяч. 150 тисяч це є зарплата лікаря за рік або півтори ставки медсестри. Смисл іти в таку конфліктну організацію, бо конфлікт вже заложено в грошах? Та ще й з такої золотої посади як призначеня груп. Тільки заради приватизації, впевнений Музика буде співласником того ТзОВ.

Лікар

20:44 21.03.2019

Ковальовець грамотно написав. Виходить мене грабують на 5 тисяч держава і пмх на 10 кожного місяця.

До Ковальовця

21:00 21.03.2019

Ти такий розумний, а оренда приміщення, а обладнання чи ти думаєш Музика тобі віддасть.

333

21:03 21.03.2019

Я не медик але читав, що 20% має йти на адмін.

Ковальовець

21:38 21.03.2019

А що з того адміна треба бугалтер і все. Блок до 1с коштує 900 гривень спеціалізований. ту бугалтерію можуть вести і в Києві. Лікарю дадуть просто дадуть карточку підприємця. Юриста навіть в обздравіділі немає. А от за приміщеня і обладнання то правда не віддасть нічого музика лікарям, тиснутимуть матеріальним і відбиратимуть результат праці. А реально результат праці. По методичці 5% на адмін послуги. 25% лікарю10-15% медсестрі. Такщо реальна зарплата лікаря 25 тисяч - 1000 податки. Нашіж отримають 10-13 чистими. Короче лікарь на ФОПі за рік заробить нове авто на тій різниці. Думаю за 5 років наші ТЦ наприклад як теплоцентр здаватимуть вже готові приміщення просто вимог немає, а за різниця можна буде зробити собі приватну практику, як стоматологи. Такщо це просто прихватизація матбази і експлуатація лікарів.

Лікар

21:46 21.03.2019

Ковальовець правий. Як тільки МОЗ дасть умови для ліцензування, то лікарі купуватимуть обладнання самі, потім то можна буде перепродати при виході на пенсію молодим лікарям разом з базою хворих. Щодо адмін послуг то явно. що будуть великі фірми які цим займатимуться. Це як торгові мережі де все стандартизовано є чітка нагрузка на бугалтера і адвоката. Якщо 1 бугалтер може вести облік в 100 лікарів то він його вестиме. На все є норми це капіталізм тут працівника давлять як лимон. А боротьба йде не за посаду а за прихватизацію майна, яке потім і буде продане ФОПам лікарям.

До 678 перекажете дальше

21:55 21.03.2019

Якби ви менше присували колектив то ще можливо і він би щиро підтримував Віту, а так її роботу знають усі. Краще вчинками щось робіть . Лад у амбулаторії наведіть, а то завідувача ніколи немає на робочому місці, а гроші напевно не малі получає. За моє перебування в Рожищах про них нічого доброго не чув. Вам потрібно ще попрацювати над авторитетом не тримайте людей під тиском і доля вам посміхнеться. А ти Ковальовець по перше, вивчи законодавство, а тоді коментуй, напевно не так і просто відкрити фоп якщо у волинській області не має жодного. Люди будьте добрішими зло породжує зло, а добро добро. І будьте всі щасливі!

Лікар

21:57 21.03.2019

І що складного в адмініструвані мені не зрозуміло. Відкладаєш оплату фонду праці. Інше кидаєш на картку підприємця. Треба топливо заплатив, треба електрику заплатив, Захотів телефон купив поставив як робочий інструмент. оплатив собі звязок, інтернет. А потім бугалтер бере звіт з приватбанка і робить з нього звіт в податкову. Якщо тобі треба юрист раз на рік з тоїж картки пішов заплатив ту тисячу. В медтехніці теж картку приймуть. Раз в місяць нарахувати 5-7 зарплат і це робить програма в 1С бугалтерії. Собівартість однієї платіжки яка? Такщо ФОПам дійсно дорога, а хто сильнго пручається поїде в Польшу на заробітки.

Ковальовець

22:22 21.03.2019

А ФОПа не відкривають бо немає ліцензійних умов.Як тільки будуть ліцензійні умови зразу всі підуть на ФОП і адмін теж буде ФОПом. От тільки будуть ліцензійні умови зразу всі підуть на ФОПа бо міністерство іншого слова не вживає. Навіть слова ТзОВ чи ПРАТ в їхніх документах немає. Поголовний ФОП,

Ковальовець

22:25 21.03.2019

Срач почнеться в липні місяці. Це буде як доміно один перейде оримає в місяць 25-30 тисяч і всі за ним побіжать.

Рожищанин

22:34 21.03.2019

То не посада то кіт в мішку. Чує моє серце побє Музика горшки з Басаликом, здере з нього 5 шкур, а Басалик не відібє грошей. Групи то вигідніша справа. А там намічається дійсно скандали і боротьба за гроші.

Пацієнт

22:51 21.03.2019

Я так розумію, що найбільше тут програю я. Я хочу, щоб мене добре лікували. А щоб добре лікували в Лікаря не має бути лишніх думок і проблем. Я даю 100 гривень. Но якби він дійсно отримав 25 тисяч то цього робити не треба було б. Хочеться. щоб лікар добре харчувався, не мав проблем в дома і не мерз всетаки швидкість його реакцій дуже важлива при лікування, як гострота розуму і мені хочеться, щоб він думав про мої проблеми а не про гроші. а точніше власне безгрошівя. який лікар якщо він після роботи йде глядіти свині. А тим хто несе лікарю конфети і коняк хочу сказати нехай Вас лічать обжирілі алкаші.

Фоп

23:07 21.03.2019

Хочу сказати що із 25 тис. Вам також потрібно сплатити 18% пдфо, 1,5% військовий то виходить із 25 тис. На руки десь 20 150 вираховується 4850 , ще й 22% пенсійних 5500 тис. Разом 10350 тис. Про яку тисячу ти говориш? А ти знаєш які ми платимо орендні приміщення суми, а енергоносії ? У лікарні ви мабуть за оренду не плати те? А що лікар буде працювати без медсестри? А що буде із фапами якщо всі стануть фоп. І знову не буде медицини в районі де вакцинувати дітей.

ФОПУ

23:15 21.03.2019

Це ти про загальну систему. А лікарі потрапляють на єдиний податок.

Дід Панас

23:16 21.03.2019

Я буду головним!

До Ковальовця

23:21 21.03.2019

Я чув що і в нас можуть отримувати по 25 тис. Тільки влада не виділила кошти на світло,газ,на утримання закладів.І ще чув що причина що немає лікарів і ским з аключати декларації . Разом краще можливо все буде добре. А в м.рівне є фоп 1 значить є ліцензійні умови. А заробітна плата фапів теж платиться із коштів лікаря і утримання, якщо так то лікарі нащо ви їх утримуєте вони нічого не роблять напевно одиниці яких можна залишити. І вам буде зарплати 25. Ковальовець а ти хитрий лис мутиш воду і напевно там і робиш, але тебе не долюблюють і ти мутиш.....

ФОПУ

23:23 21.03.2019

Там 2 група єдиного податкку це 834 гривні. До 1,5 мільйони обороту і до 10 осіб. В список обмежень по опадаткуваню не входить. ЄСВ 918 гривень

ФОПУ

23:31 21.03.2019

1754 гривень це явно не 10350, це 103 тисячі в рік. Отак лікар втрачає 103 тисячі в рік не переходячи на ФОП це тільки на податках. А масу речей він може купувати собі і списувати на витрати. Це телефони, паливо. Так лікар може купити паливо на своє приміщення і забрати його додому обійшовши податкові виплати. Велесипед. Купив на практику їздиш сам. Або віддав домочадцям. Це ніхто не контролюватиме. На ФОПі лікар виграє великі гроші на податках, і там де мав вкрасти головний він сам вкраде. Але пацієнт від цього не програє. Бо якщо вкраде головний то лікар мусить на життя десь заробити глядітиме свині надірветься і буде погано лікувати.

обліковець

23:47 21.03.2019

Там дійсно друга група. насправді все досить просто з точки зору податків. Все що залишиться в лікаря на карточці після того як він виплатить зарплату медсестрам і санітаркам. заплатить за оренду, енергоносії, медтехніку і сплатить єдиний податок і внесок всі ці гроші залишаються йому як прибуток. Його справа пройти акредитацію і мати достатньо пацієнтів. Такщо можна заробити і 30 тисяч. якщо вміло підібрати приміщеня перенести витрати на громаду ТА ОПТИМІЗУВАТИ ШТАТ.

До медиків

23:52 21.03.2019

Ви хоть раз подумайте про хворих, а не про гроші? Можливо ви їх і не заслуговуєте за таку роботу. А у вас медсистер більше як пацієнтів. За що вони утримують гроші, що хамлять людям. А ваш гінеколог за прийом бере гроші він повинен приймати безкоштовно чи він приватний? Лікар повинен працювати, а не думати як йому оплати всі його послуги і податки. Бережіть, що маєте до наш район і так всім обділений ще і медицина розпадеться. А за керівну посаду хочу сказати, що має бути віддана людина своїй справі. Віта як ви її називаєте вона не керівник, бувши у лікарні вона там нічого не робила і тут не буде нічого робити, як вище сказано що не вона і не кметюк який тільки думає про гроші до добра вас не доведуть. Сюди потрібен хтось із чужих щоб лікарі із ним блатів не мали. Може запросіть когось із луцька? Думайте про пацієнтів, а то ми всі від вас підемо і ви і фопами не стане те? Заробітна плата ваша залежати від нас. Дякую.

1

23:59 21.03.2019

Фоп не фоп будьте всі людьми на мою думку краще получити 15-20 тис ніж ще думати про інші клопоти.

ДО ПЕРШОГО

00:01 22.03.2019

МОЛОДИЙ ЛІКАР ПРОСТО ПОЇДЕ ДО ПОЛЬШІ І ОТРИМАЄ 2 ТИСЯЧІ ДОЛАРІВ БЕЗ КЛОПОТ

До обліковця

00:01 22.03.2019

А якщо не перенести на громаду? То буде 15

Додо медиків

00:03 22.03.2019

Якщо лікар і медсестра знають, що їх прибуток залежить від пацієнта то вони Вам улибатимуться, а якщо від головного то воним Вам будуть хамити, а улибатися будуть головному. Тобто ложили вони на вас бо любий головний свій чужив набиватиме свою кишеню, а лікар злитиметься. бо йому не дістається.

1

00:03 22.03.2019

А що фопа служба яка дає гроші не буде контролювати вони ж із держави.

ДО ПЕРШОГО

00:05 22.03.2019

Гляньте на склад лікарів, це пенсіонери і передпенсійний вік. Це основна причина чого вони не ФОПи. А молоді, або ФОПи. або Польша. В нас бюджетної медицини вже не буде а через два роки Вас заставлять купувати страховку інакше Ви платитимете налом і даватимуть чек.

1

00:06 22.03.2019

А що буде із фапами?

111

00:19 22.03.2019

що буде з редзійом та заріцькою:???????

2222

00:19 22.03.2019

а моргуна то забули

Медик

00:26 22.03.2019

Так фапи отримуються за наші кошти, якби їх утримувала місцева влада то і ми отримували 25 30 тис. І працювали ще краще. Можливо нам лікарям всім піти до влади і сказати що ми не будемо утримувати їх а ми своїх пацієнтів будемо самі обслуговувати. І не потрібно думати про фопи треба йти до Гайворонської та клебанської хай дають гроші на утримання фп, якщо не дають скоротити.
Щоб ми могли отримувати достойні зарплати. А за головного лікаря хай прийде достойний, працьовитий, чесний .А вам віта володимирівна кметюк, кулюк,мазур спортили всю репутацію до кінця. І моя порада не грайтесь колективом і непримушуйте до деяких недопустимих вчинків....... ви довірились не тім.

Юля Д.

01:15 22.03.2019

розберіться із зарцькою не дала мені працювати в поліклініці

рожищанин

08:33 22.03.2019

Одна мова про гроші, відсотки, а хто ж їх сімейними Лікарями називає, за що???За те що лікарняний видадуть?!!

пацієнтка

08:55 22.03.2019

Кметюк не той лікар до якого черги, раще б йому бути лікарем лугопедом. Амбіції має великі . Дружину хотів зробити директором БДТ тоже мені" вчителька" - не вийшло. Одним словом просто смородить на конкурсах .

1

10:30 22.03.2019

Як Кулюк тільки за гроші

1

10:33 22.03.2019

І партію позорить, Рубльов ти що не можеш позорника присадити із партії таких "геть"

Лікар

10:40 22.03.2019

То капіталізм. Пацієнт просто матеріал з яким працює фахівець. На рахунок якісного адмініструваня то його не було й не буде. Мосійчук забирав весь бензин і іздив в своіх справах. Вічно кричав на лікарів. Вічна проблема з інтернетом, зараз всі рецепти і лікарняні будуть через інтернет а бугалтерія не проплачує. Ящо ти сам підприємець то проплачуєш бо мусиш, а так дзвони проси по пять разів на день. І не дай ти ім перебити каву чи чай. Ласкавій заявили взагалі бери коні і перевозь манаткі в Навіз. Хоча мали б найняти транспортну компанію і гружчиків. Жінка пенсіонер має грузити меблі за іх логікою. Що Мусійчук, що Віта двоє не далекоглядні особи. В нас три барина в колективі головний, замісник, і бугалтер які знімають всі вершки ходять з коронами на голові. Так от Мосійчук вже в кріпосні пішов. Скоро і Віта кріпосною буде. А прийде нова бариня то робитиме те саме. Поки лікарі роботу роблять то адміністрація чаює і вершки знімає. Але недалекоглядні поки влада в руках то зробіть кріпосним полегшення. Хоча може я помиляюся поки влада в руках то треба собі преміі писати, бо все далі треба буде вкалювати, просто полизати комусь дупу не вийде

Рожищанину

10:46 22.03.2019

Лікар то не церковний сан. Гіпократ чітко сказав пацієнт має платити інакше не цінитиме лікування, а лікар має брати гроші інакше не буде вдосконалюватися і хотіти працювати. Клятва гіпократа проте, щоб не давати отруту пацієнту, ділитися знанями, і не шкодити. Там немає нічого проте, що ми щось должни людям. В рядянському впріанті ми клялися розбудовувати комунізм. Але зараз реалія інша.

До лікаря Рожищан

11:42 22.03.2019

Відкривай ФОП, якщо тебе не влаштовує це все, а людей баранами не обзивай може ти і є той самий баран, який і обсирає своє стадо. Піди до керівника і скажи все в очі, а не обсираєш людей ти стань на їх місце може ти би і оленьом став.Керівники таких треба із колективу гнати і у вас все буде добре.Ганьба таким лікарям!!!!!!!!!

До медик

12:02 22.03.2019

Абсолютно з Вами погоджуюсь.А стосовно гопкомпанії....Повний непрофесіоналізм...що Віта що Мазур що Кметюк.Таке враження що з космосу,на жодне питання відповіді не дадуть.На роботу ходять як хочуть.Крім того що бухати нічого не роблять,а мазур спилась страшно глянути,на роботі буха.бардак.То це керівник?Біля кабінету завжди перегаром смердить.Стидоба.Людей скорочують а собі премії гребуть не малі...З ними давно пора розібратись!

Лікар

12:03 22.03.2019

І відкрию. Он вчора спростили ліцезійні умови. Якщо як казав замміністра приймати можна буде і в хліві візьму в друкарні за 2000 в оренду кабінет і приматиму. Чи в теплоцентрі. Такий

Лікар

12:03 22.03.2019

І відкрию. Он вчора спростили ліцезійні умови. Якщо як казав замміністра приймати можна буде і в хліві візьму в друкарні за 2000 в оренду кабінет і приматиму. Чи в теплоцентрі. Такий

Лікар

12:03 22.03.2019

І відкрию. Он вчора спростили ліцезійні умови. Якщо як казав замміністра приймати можна буде і в хліві візьму в друкарні за 2000 в оренду кабінет і приматиму. Чи в теплоцентрі. Такий

Лікар

12:03 22.03.2019

І відкрию. Он вчора спростили ліцезійні умови. Якщо як казав замміністра приймати можна буде і в хліві візьму в друкарні за 2000 в оренду кабінет і приматиму. Чи в теплоцентрі. Такий

Лікар

12:03 22.03.2019

І відкрию. Он вчора спростили ліцезійні умови. Якщо як казав замміністра приймати можна буде і в хліві візьму в друкарні за 2000 в оренду кабінет і приматиму. Чи в теплоцентрі. Такий

Лікар

12:03 22.03.2019

І відкрию. Он вчора спростили ліцезійні умови. Якщо як казав замміністра приймати можна буде і в хліві візьму в друкарні за 2000 в оренду кабінет і приматиму. Чи в теплоцентрі. Такий

до Лікаря від пацієнтів

12:07 22.03.2019

Ей баран, ти би краще працював чи працювала в робочий час, а не дурниці пишеш. Хай керівник перевірить, що ти робиш на робочому місці, а то пацієнтів всіх від себе порозганяєш. Бо вас треба. Може та на Вас пише Гінеколог хтось сьогодні за прийомне заплатив?????????? чи кулюк за лікарняне не дали?

Лікар

12:10 22.03.2019

І відкрию. Он вчора спростили ліцезійні умови. Якщо як казав замміністра приймати можна буде і в хліві візьму в друкарні за 2000 в оренду кабінет і приматиму. Чи в теплоцентрі. Такий самий бізнес як перукарня чи аптека. Тільки от перукарі і провізори заробляють більше. А обладнання за ту різницю яку Ви дерете можна і купити самому. ваги ростомір це не штучна нирка. Хоча і штучна нирка всього навсього 2 тисячі доларів коштує якраз та сума яку Ви обдираєте з мене за рік. Якщо і не на ФОП то можна і до Гнітньова на обслуговування стати за менший відсоток. Там бугалтери теж є. Головне зрозуміти. що в лікаря тепер є вибір декларації складають з ним а не з закладом. В кого більше 1800 спокійно можуть плисти куди схочуть і не терпіти царських осіб і цієї обдираловкі. Зважаючи на цей факт рекомендую Басалику торгуватися з Музикою, бо місце реально як порохова бочка і буде з ним теж саме що з державними перукарнями і аптеками.

До лікаря

12:29 22.03.2019

І відкривай, там не опалюється приміщення і що ти думаєш до тебе в холод підуть люди і маленькі дітки. Ми пацієнти також хочемо гарних умов, а не хлів і вимоги в нас паієнтів будуть більш високими, а на аналізи куди будеш направляти в луцьк .Кошти будеш свої нам давати на проїзд і за аналізи заплатиш? чи без аналізів ти ж профі.... коли маєш час сидіти і писати напевно пацієнтів в тебе немає . А ми люди а не худоба щоб нас у хліві тримати

Лікар

12:51 22.03.2019

В теплоцентрі можна на короктий рукав ходити. За ту різницю я можу собі поставити уфо для діток. І навіть піти на виклик як це робилося раніше. Чи хату свою переробити. он стоматологи купують хати і перероблюють. А у Вас буде холодно, бо не буде грошей за що купити паливо. Це обєктивна реальність. І думаю пише то Назаручка. бо Петровській пофіг вона сама піде на ФОП. То така людина яка кріпосною бути не хоче.

Рожищанин

12:53 22.03.2019

А до чого тут Басалик і який, їх є декілька?

Лікар

12:54 22.03.2019

Ще й Редзій так само може як стоматологам в оренду кабінет здати. Варіанти є завжди і гріх ними не користатися а терпіти оте розкрадання. Назаручка напевне і собі до хати брикет купує за рахунок ПМЗ

Лікар

13:08 22.03.2019

У вас все як по Марксу. тиснути на працівника матеріальною базою, погрожуквати йому та відбирати результат його праці. Це просто крадіжка. Ви і так тих пенсіонерів обкрадаєте. Вам Ласкавої і Вінідіктових не надовго вистачить. Експлуатуєте старих людей. Паразити Ви а не адміністрація. Замість того. щоб підвищити заробітні плати, зробити кращі умови праці Ви вдаєтеся до шантажу. От ти не маєш приміщення а ми маємо і того ми дертимемо з тебе сім шкур. Шкури ви самі. Скажіть як з Вами такими некомпетентними крикливими. високомірними працювати? Діло навіть не в грошах а в розуміні. що ви мстиві, ледачі. несправедливі, жадібні люди. Пісяти з вами в одному полі гріх. а не тощо працювати в одній організації. просто одне позорище і сором. От ваш мосійчук в новий бізнес подався - церковний. вже взяв гроші і робить бучу. А люди підуть туди де їх вилікують. Головний капітал лікаря це його вміння навички і знання. Сам по молодості не одного трупика зробиві нге правильним лікуваням. Кожен пятий вмирає від лікарської помилки. Якщо не практикувати, не вчитися.не мати досвіду то можна зразу з трупарнею договір складати.

До пацієнтів.

13:32 22.03.2019

Зараз буде вирішуватись ваша судьба,як пацієнтів. Якщо ви будете пасивними,то прийде корумпований клан і буде ще гірше. Має бути все чесно і прозоро. Має бути людина ,яка орієнтується в реформі і прагне змін як на користь пацієнтів ,так і на користь працюючого персоналу,щоб усі були задоволені, а головне чесна і порядна. Відстоюйте свої права!

1

14:17 22.03.2019

А саме краще приміщеня то у Ласкавої. Зразу і грибів зібрати можна

Пацієнт

14:20 22.03.2019

ПацієнтКорумпований клан і так прийде. Віта роби ФОП, тобі ніхто не допоможе. Напиши сама собі договір про передачу майна в оренду за 1 гривню, й іншим лікарям піджени такіж договори. Це єдиний спосіб перемогти. Коли затвердять Басаличку ти просто все розвалиш. І нехай іде до Музики вибиває гроші назад. Більше в тебе варіантів немає. Зняти корону і трохи попотіти.

До пацієнта

15:28 22.03.2019

За вчинення дій, вище вами описаних, можна і в СІЗО загриміти, всі договори погоджує райрада...

115

15:38 22.03.2019

Теж професіоналку знайшли.Булоб кого затвержувати.Не смішіть люди.Своїй роботі ради не може дати.Куди преця.

01

17:26 22.03.2019

От і виходить, що райрада в нас просто експлуатує лікарів призначає їм смотрящого. Варварство якесь, щоб трудовий колектив не обирав собі керівника, а якісь стороні люди. Звичайно все буде за гроші. Музика ще той хабарник, а потім знову купить голоси алкоголіків і далі дирибанитиме район.

До Ковальовця.

18:20 22.03.2019

Вже давно можна отримати ліцензії ,та бути ФОПамі. З такими прогнозами лікарі не захочуть ярмо на шию у вигляді Басаликів,да і нема в них поняття ,що то за реформа,аби до влади. Розумні підуть заробляти на себе у ФОП і там буде все-і сервіс і гарне відношення до пацієнтів і якісне лікування. Або все ж таки районна рада подумає про людей ,або сами люди не дадуть працювати головним лікарем-Басаликів.

1

21:07 22.03.2019

Района влада так як будь яка вже давно не думає про людей. Гайворонська от віддала за свою посаду 100 тисяч капусти. А скільки ця посада коштуватиме 10-20 тисяч? В нас вже давно все за гроші. будь яка карєра і будь які посади і "небесна сотня" нічого не змінила. тільки довела, що то все вампіри, немає на них Леніна і Сталіна

012

21:21 22.03.2019

Якщо прийде Басалик жінка то буде порядок і гарне відношення до пацієнтів і якісне лікування. Не порівнюйте чоловіка та жінку. В першу чергу потрібно навести порядок у амбулаторії, а то якщо у фопів буде таке відношення до пацієнтів то і пацієнтів не буде у фопів.

Лікар не той що пише зверху

21:35 22.03.2019

Не залежно хто прийде, але має бути людина чесна, сповнена надією на краще і взаєморозуміння між колективом це найперше. Таке враження що підтим лікарем пише людина, яка взагалі хоче розвалити весь колектив. Лікарі будьте лікарями, а не збирайте плітки лікуйте людей, а час покаже будемо ми фопами чи ні.

До 012

21:49 22.03.2019

Жінка Басалика може навести тільки один порядок -потік ує в свій карман. А так ні поваги, ні честі, а ні совісті. Одне рятує посада чоловіка.

012

21:52 22.03.2019

А які є ще кандидатури?

012

22:24 22.03.2019

І у вас там кандидатур не має читаючи зверху ви там один одного можете з'їсти.

До 012

23:10 22.03.2019

Не треба,провокацію розпізнаю з першої літери. Сідайте,п'ять.

Оксана Т.

08:50 23.03.2019

Кто бы ни стал сейчас главным врачом-придется принимать ряд непопулярных решений,что не добавит народной любви. Но ,кандидат должен не по верхам,а глубоко разбираться в реформе,знать подводные камни и ньюансы. Отойти от старой советской системы управления и быть прежде всего партнёром для своих врачей,быть командным игроком ,иначе его ждёт фиаско. Никто из врачей не будет работать за еду,когда в соседних районах предлагают жилье, подъемные и достойную работу или уйдут на групповые ФОП. Не просто быть управленцем ,а искать нестандартные решения проблем. Посмотрите на Мукачево, на Балту -там, где руководители на своих местах-там довольны все: и пациенты и медики. Необходима четкая стратегия , готовность учиться, самоотдача и порядочность и тогда все получится.
Не получается у того - кто ничего не делает.
Горищак,Луцька,Заставный,Мешко - вывели свои ПМСД на новый качественный уровень -наследуйте примеры .Посещайте Летние и Зимние школы,если вы ,конечно,вообще о них слышали... Надо работать засучив рукава,а не дерибанить то ,что уже и так еле дышит.

Читач

09:25 26.03.2019

Сімейники не хочуть ,щоб Басаличка була головним лікарем. Про неї ніхто доброго слова не скаже. Неприємна людина.

до читача

09:42 27.03.2019

Сымейники не хочуть Петровську і Кметюка ,бо вже зрозуміли,що ця парочка розвалить своїми амбіціями сімейну медицину до кінця.

17 серпня
Сьогодні
Вчора
15.08.2019
14.08.2019
13.08.2019
12.08.2019
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин