Українці просять спростити програму ЗНО

23 Лютого 2019, 16:04
Українці просять спростити програму ЗНО 14590
Українці просять спростити програму ЗНО

Українці закликають спростити програму ЗНО на 2019 та наступні роки.

Відповідна петиція за номером 22/050682-еп зареєстрована на сайті Президента Петра Порошенка 19 лютого.

«Прошу розглянути петицію про спрощення програми ЗНО 2019 і подальших років. Станом на 15 лютого 2019 року кількість майбутніх абітурієнтів зменшилася на 30 відсотків відносно 2017 року», – зазначив автор петиції Клим Липовський.

На думку автора петиції, це означає, що на кожне місце у вищому навчальному закладі кількість абітурієнтів, що претендують на місце, буде менша. Конкурс нижчий – менша потреба в балах ЗНО.

«Програма ЗНО передбачає знання теорії з 9 по 11 клас, що є неможливим. Наприклад, програма ЗНО з математики передбачає знання 200 формул і вміння ними користуватися. ЗНО неможливо здати без репетиторів і додаткової літератури, що б'є по гаманцю людей, дохід яких нижче середнього», – зазначає автор петиції.

Автор зазначає, що спрощення програми позитивно вплине на абітурієнтів та не погіршить роботу вищих навчальних закладів. Також це знизить рівень стресу під час підготовки до іспитів.

Читайте такожЗавдання зі ЗНО вперше надрукують шрифтом Брайля

Коментарі
23 Лютого 2019, 20:05
Зробити простішою шкільну програму
23 Лютого 2019, 22:45
треба щоб у старшій школі (10-12 класи) вчилися РОЗУМНІ діти а не всі двієчники,трієчники..тоді і ЗНО буде легко здавати і все інше..<br/>а ті учні що мають низькі бали ,після 9-го класу..нехай ідуть в ПТУ здобувати робітничу спеціальність...<br/>такі люди теж дуже потрібні а не всі мають мати дипломи про вищу освіту...
23 Лютого 2019, 23:21
Чому повинні складати зно у коледжі з трьох предметів коли вчиться на електрика навіщо йому історія ілітература
23 Лютого 2019, 23:54
Враховуючи кількість канікул, карантинів, переповненість класів нереально без репетититорів нормально скласти ЗНО. Можливо і реально але таких дітей одиниці. Сама ідея ЗНО хороша, але потрібно врахувати що не у всіх одинакові можливості. Не у всіх батьків є гроші на репетиторів, не всі сільські школи осучаснені. Я згідна що є професії для яких вимоги мають бути дійсно високі, я для деяких можна і спростити.
23 Лютого 2019, 23:59
Здати зно з англійської, математики то шось нереальне,вони закручують завдання так ,що й самі вчителі деколи не взмозі розв’язати !!!
24 Лютого 2019, 00:01
Та й з української мови не легше,ходячи рік на додаткове
24 Лютого 2019, 00:11
ЗНО треба здавати лише тим, хто вступатиме до внз. Всі інші випускники повинні проходити ДПА у школі! Це зекономить державні гроші і нерви учителів,батьків та учнів!
24 Лютого 2019, 01:04
Вчитися треба, а не фігню тут всяку писати. Якби краще готувалися, часу не було б тут писати. Я написав історію за 20 хвилин і отримав 10 балів. Школу закінчив з відзнакою і срібною медаллю. До репетиторів не ходив
24 Лютого 2019, 01:06
Програма ЗНО не складна. Писав пробне з історії України зі своїми учнями. Не відповів тільки на два питання.
24 Лютого 2019, 01:11
Звичайно необхідно зробити простіше шкільну програму. Нехай діти будуть ще дибільнішими, ніж є зараз. І перша столиця України так і буде у дибілів - Дніпро. І президент України перший Грушевський, а не Кравчук
24 Лютого 2019, 01:37
Програма ЗНО значно простіша програм вступних іспитів у ВНЗ 1990 років... Куди вже спрощувати? З математики матеріал потрібно РОЗУМІТИ, а не зубрити... Звичайно, вже українську освіту догуманітаризувался так, що тепер на 4 уроки математики в 9 класі в школі припадає 4 літератури, 6 мов (це за програмою). Хоча жоден гуманітарій і філолог не позвиває економіку держави...
24 Лютого 2019, 01:58
На рахунок спрощення запитань ЗНО згідний,адже я сам навчаюсь в мед.коледжі,а з теперішніми вимогами здати його просто нереально,тим паче шкільна програма вивчається тільки 1 та 2 курси. Безумовно все забувається
24 Лютого 2019, 01:58
На рахунок спрощення запитань ЗНО згідний,адже я сам навчаюсь в мед.коледжі,а з теперішніми вимогами здати його просто нереально,тим паче шкільна програма вивчається тільки 1 та 2 курси. Безумовно все забувається
24 Лютого 2019, 02:28
В класі 28 учнів . Вчиться тільки одна учениця , яку називають ботаншою . Нема чого спрощувати ! Як каже ця дівчинка : життя покаже хто є хто .
24 Лютого 2019, 03:50
При спрощенні ЗНО (що означає вітсутність знань), як осилити програму ВУЗу? Іяк наслідок,про який рівень спеціалістів можливо тоді говорити? ВУЗи не є обов'язккові для всіх! !! Потрібно вчитись!!!
24 Лютого 2019, 03:50
При спрощенні ЗНО (що означає вітсутність знань), як осилити програму ВУЗу? Іяк наслідок,про який рівень спеціалістів можливо тоді говорити? ВУЗи не є обов'язккові для всіх! !! Потрібно вчитись!!!
24 Лютого 2019, 08:47
Якщо ви майже всі проти ,щоб ЗНО спрощували ,то тоді нехай зроблять більше завдань відкритого типу. А не так ,що одна дитина готувалась до тестів і поклала невірну букву ,бо нервувалась,а інша повгадувала при тому ,що вона не готувалась взагалі ... Потім виходить ,що дитина ,яка готувалась вже гірша ,ніж та ,що вгадувала??
24 Лютого 2019, 08:47
Якщо ви майже всі проти ,щоб ЗНО спрощували ,то тоді нехай зроблять більше завдань відкритого типу. А не так ,що одна дитина готувалась до тестів і поклала невірну букву ,бо нервувалась,а інша повгадувала при тому ,що вона не готувалась взагалі ... Потім виходить ,що дитина ,яка готувалась вже гірша ,ніж та ,що вгадувала??
24 Лютого 2019, 11:29
Я філолог. 20 років тому ми навіть в університеті не вчили того, що зараз вимагають на ЗНО. А грамотнішим ніхто не став. Зайва інформація завантажує мозок і призводить до неврозів, бо все знати неможливо (та й нащо?). Спрощувати треба не ЗН О - шкільну програму!
24 Лютого 2019, 11:45
ЗНО - це можливість для всіх розумненьких дітей незалежно від місця проживання вступити до ВНЗ. Але і допускатимуть до його здачі мають лише діти з відповідним рівнем шкільних балів. Навіщо здавати ЗНО потенційному трієчнику? ДПА в школі - достатньо
24 Лютого 2019, 11:46
Моя дочка навчається в мед коледжі шкільні предмети були на першому курсі і перший семестр другого курсу, багато задають вчитись спец предметів, а тут ще ЗНО, як дитина має все встигнути? Це вам не в школі вчитись, це мед коледж... Коли дитина обрала вже собі професію навіщо ій ЗНО? Після школи я згідна що воно потрібне але не після ПТУ і коледжів, дойде до того, що діти перестануть вступати в ПТУ і коледжі і зникнуть такі професіі, як медсестринство, електрик, сварщик, і т д... І зрозумійте накінець не всі можуть навчатися в інститутах і по грошах і по знаннях, люди бідніють, чим оплачувати за навчання коли на хліб не вистачає?? І ще мені здається як би це ЗНО здавали наші посадовці і показали своіі знання, після здачі ними одного тесту більше б ЗНО не здавав ніхто.... Колись не було ЗНО, що немає хороших лікарів чи вчених, ? Є і якось наші покоління живуть і без ЗНО....
24 Лютого 2019, 15:03
В житті з того що мене вчили в школі пригодилось вісотків тридцять в інституті і того менше відсотків пятнадцять хоч я і працюю по спеціальності . Вчителі віддайте мій даремно страчений час .
24 Лютого 2019, 15:19
Куди вже спрощувати????? Все і так дуже просто... це вже проблема батьків і учнів, які згадують, що через 2 місяці їм здавати ЗНО... думаю, для випускників які знають чого хочуть від життя і впевнені в своїх силах, не буде важким самостійно підготуватися до ЗНО... знаю по собі, це можливо, якщо в голові не гуляє вітер!
24 Лютого 2019, 16:47
Навіщо ЗНО з англійської для вступу у магістратуру???
24 Лютого 2019, 16:50
Здасть учень добре - піде вчитись на бюджет, гірше напише ЗНО - піде навчатись за контрактом. Тут ніякої біди нема. <br/>А на рахунок того, що в коледжах не потрібно ЗНО - не підтримую. Майже всі діти йдуть потім і вступать у ВНЗ, то чому вони мають мати диплом про вищу освіту без здачі ЗНО.
24 Лютого 2019, 17:09
Зно дійсно неможливо здати діти які в школах навчається на 11 балів ,в ЗНО матемуть 160 в середньому . Вчителі в паніці.
24 Лютого 2019, 18:02
ЗНО це розбазарювання державних коштів. Зробили з нього панацею і знущаються над учнями і студентами. Не зрозуміло кого перевіряють дітей як навчилися чи вчителів як навчили чи може самих себе чи класно придумали.
24 Лютого 2019, 21:30
Так, ЗНО ніби й потрібне... Але. Студенти, які навчаються у коледжах перегружені і так над міру. Вони, крім шкільних предметів, вчать і по спеціалізації. І останні роки ЗНО, більше схоже на перевірку вчителів, як навчили.
24 Лютого 2019, 21:30
Так, ЗНО ніби й потрібне... Але. Студенти, які навчаються у коледжах перегружені і так над міру. Вони, крім шкільних предметів, вчать і по спеціалізації. І останні роки ЗНО, більше схоже на перевірку вчителів, як навчили.
24 Лютого 2019, 21:31
Так, ЗНО ніби й потрібне... Але. Студенти, які навчаються у коледжах перегружені і так над міру. Вони, крім шкільних предметів, вчать і по спеціалізації. І останні роки ЗНО більше схоже на перевірку вчителів, як навчили.
24 Лютого 2019, 22:20
Я можливо не всі треба пхатися у ВИШі. На сьогодні у нас склалась ситуація: хто вчиться і не вчиться, а всі хочуть мати вищу освіту. Парадокс...
25 Лютого 2019, 00:08
ЗНО потрібне! Згадайте , як поступали в 90-их. Тільки по блату або за гроші. Сьогодні розумна та старанна дитина поступає на державне в найпрестижніші вузи.
25 Лютого 2019, 00:10
Згідний на всі 100% тому, що дитина вступила до медичного коледжу чи ветеринарного,а потім з другого курса вилетить через математику ,історію чи іншу муйню....
25 Лютого 2019, 00:39
пропоную, спочатку здати ЗНО наближеним до міністерства освіти. Хай покажуть&quot; клас&quot;. А то виходить, що при 1- 1,5 годині <br/>(на рік) навантаження по історії, приміром, учень має &quot; дотягнутись до небес&quot;. Я вже мовчу про підручники, які приходять у другому семестрі.
25 Лютого 2019, 01:39
ЗНО потрібне обов'язково. А от вища освіта не є обов'язковою. Діти теперішні разом зі своїми батьками працюють тільки у початковій школі. А от, починаючи приблизно із 7 класу, потихеньку перестають працювати. Це, у першу чергу говорить про освітній рівень батьків. Звідси і всі незадоволення щодо ЗНО. Батькам простіше купити дитині дорогущий смартфон, аніж заставити вчитися. А репетитор не може свої знання передати дитині, якщо дитина не працює!!!
25 Лютого 2019, 01:39
ЗНО потрібне обов'язково. А от вища освіта не є обов'язковою. Діти теперішні разом зі своїми батьками працюють тільки у початковій школі. А от, починаючи приблизно із 7 класу, потихеньку перестають працювати. Це, у першу чергу говорить про освітній рівень батьків. Звідси і всі незадоволення щодо ЗНО. Батькам простіше купити дитині дорогущий смартфон, аніж заставити вчитися. А репетитор не може свої знання передати дитині, якщо дитина не працює!!!
25 Лютого 2019, 12:12
Так, батьки працюють з дітьми в кращому випадку до 7 класу. Але чому це не роблять вчителі??? Чому програма складена так, що учителю немає часу для того, щоб дати учням <br/>можливість засвоїти матеріал??? Чому так багато зайвих предметів??? Малювання, музика до 7 класу??? Чому ці години не присвятити, наприклад, математиці, фізиці чи ввести в школах іноземну щодня!!! Вважаю ЗНО потрібне, але в випускних класах 2 останні роки вчителі повинні бути наточені на підготовку до ЗНО, відповідно, учні будуть в однакових умовах для підготовки. Але це не вигідно учителям, куди краще за окрему плату (не маленьку!) давати репетиторство
Коментар
18/04/2024 Четвер
18.04.2024