Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

У Підгірному гаряче дискутували про скандальний хутряний бізнес голландця

10:11 11.02.2019
5038

Гарячі та емоційні громадські слухання відбулись у селі Підгірне, де голландець побудував хутрову ферми, не спитавши згоду громади.

Про це йдеться на сторінці кампанії кампанії «ХутроOff» у Facebook.

Обговорення проходило у форматі лекції «Як діяльність хутрової ферми вплине на місцевих мешканців». Доповідали відомі зоозахисники з Києва: Павло Вишебаба – координатор кампанії «ХутроOff», член ради Громадської організації «Єдина Планета» та Мар’яна Хала – член ради Громадської організації «Єдина Планета».

З місцевих на зустріч прийшли всі сторони конфлікту: працівники ферми, влада, місцева громада.

Представники ГО «Єдина Планета» детально пояснили мешканцям небезпеку діяльності хутрових ферм та яким чином вони можуть захистити свої права.

Їх грубо усунули від прийняття рішення щодо діяльності небезпечного виробництва на території громади, що порушує статті 4 та 7 Закону впливу на довкілля.

Громада готова відстоювати свої права і наступної неділі, 17 лютого, о 14:00 відбудеться голосування щодо долі незаконної забудови голландця.


Загрузка...
Коментарі

Учасник зборів.

11:01 11.02.2019

Чому кореспондент говорить від імені громади. Так, є люди які проти ферми, але багато за.
Про збори було повідомлено жителів села в суботу після обіду. Місцеву владу , керівництво господарства ніхто про збори не повідомляв. Староста і голова ОТГ були присутні, тому що дізналися від жителів села.
Цікаво, телебачення та преса теж дізнались випадково, в суботу після обіду.

?

11:05 11.02.2019

Де ви бачите, щоб кореспондент говорив від імені громади? Прочитайте ще раз.

До учасника зборів

11:11 11.02.2019

Це була зустріч, на якій подавалася інформація. Ажителі села, влада і представники інвестора на слідуючу неділю будуть проводити громадські обговорення. Вирішувати їм.

Яблунівка

11:29 11.02.2019

Молодці. Давайте закриємо ту ферму. І в Кроватці давайте. І в Березолуках. Давайте ще Хоміча прикриєм. І через 2 роки побачим що буде в цих селах. Будем жити по новому. На городі Борщівник а ми на заробітках в Польщі. Ура Товаріщі.

Ольга

11:40 11.02.2019

Нехай відкриє щось толкове, а не те з чого буде конкретний заробіток для Ерика, а не через років 5 будемо дітей від різних інфекційних хвороб лікувати, і стане питання а звідки то та інфекція береться що то робиться, за то зараз можна буде 2000 в місяць мати.

Житель села

11:45 11.02.2019

Відбулися збори і нарешті всі побачили хто чим дише. Дуже вже себе проявили підопічні сраколизи Еріка. Шановні ви скоро самі станете похожі на звірів, що Вас прийдеться саджати в клітки (хоч якась від них користь буде:))). Ладні своїм односельцям горло перегризати за пару копійок від голландця. Солтис проявив себе як взагалі неврівноварена людина, кричав не давав людям слово сказати. Мусить відпрацювати зароблені гроші. Григорук свого носа всунув куди не слід, треба було керувати, коли був при владі, а не зараз вислужуватися перед Еріком. В коментарях до попередніх статей писали про горілчаний бізнес у Підгірному
Так ось Касіяна і Власюка (снікерса) згадали, забули згадати Кузьмук Нелю, яка є приближеною особою Еріка і активно займається продажем оковитої. Що мало голландець платить, чоловік також в нього працює.
Вона має дітей, внуків і не задумується, що великий гріх споювати людей. МенІ цікаво чи знає Ерік, що вона постачала горілку будівельникам, які будували ту ферму. Боїться Неля втратити тепленьке місце, той розпинається перед кориспондентами. Невже не задумується, куди її внуки будуть приїжджати і яку воду будуть пити.
Звертаюся до тих хто затикає нам роти. Ми маємо свою думку і висловлюємо її. Ми проти ферми і будемо відстоювати свої права. Односельці однодумці дякую, що Ви є:))))) тішить думка, що не всі запроданці, що хоч хтось думає про майбутнє.

До жителів села

11:54 11.02.2019

Жаль дивитись та читати це,бо ви в руках журналістів як маріонетки.Вони вам нав'язали свою думку, а ви і ніби "за".
Судячи з попереднього відео, де знято дроном там видно, що вже побудована повноцінна ферма .Я так розумію вона не за одну ніч побудувалась?Ви де були,не бачили?
Просто тепер все надто стало прозоро - все замовленно.
З такими українцями лиш Польщу піднімати.

Підгірненець

11:57 11.02.2019

А я за ферму. Коли людина вже не знаходить аргументів то починає обливати всіх брудом. Фу аж смердить.

до всіх

12:04 11.02.2019

Завклубші над головою дирка. От роботяга завжди на підпитку !!!

Учасник зборів

12:08 11.02.2019

"Громада готова відстоювати свої права". Не громада, а певна кількість жителів громади.

Місцева

12:11 11.02.2019

Думаю, ніхто не може сказати щось погане про Еріка. Вони всім допомагали і на лікування і на інші потреби громади, школи. Але саме це будівництво, не довівшидо
відома населення, не обговорили всі нюанси і насторожує людей. Чому все так засекречено. Чому раніше не можна було в селі з льдьми зустрітися. Можливо зараз не було такої ситуації. До речі і тепер ні Ольга Воїні, ні Ерік Де Вріс на пряму з населенням не спвлкуються, а посилають то Юру, тоВітю бригадира, то нового управляючого. Людей це дуже насторожує, щось тут не чисте. А ризики для населення є великі. НЕ КУПУЙТЕСЬ НА ОБІЦЯНІ РОБОЧІ МІСЦЯ. ТАМ БУДУТЬ ПРАЦЮВАТИ ВЖЕ ДАВНО НАМІЧЕНІ ОСОБИ. А ОТ ПРО СВОЄ МАЙБУТНЄ ТА ПРО МАЙБУТНЄ ВАШИХ ДІТЕЙ ТА ОНУКІВ ВАРТО ПОДУМАТИ ВСІМ ВАМ, ЖИТЕЛЯМ НАВКОЛИШНІХ СІЛ. ТАК, ДО НЕДІЛІ, БО ЦЕ В ДЕЯКІЙ МІРІ ЩЕ ВАЖЛИВІШИЙ ВИБІР НІЖ ВИБОРИ ПРЕЗИДЕНТА. УСПІХІВ, ВПМ

?!

12:12 11.02.2019

Стільки наробили шуму про ту ферму, що інших статів навіть не видно, давно до простого села не було прикуто стільки уваги, але в мене повстає інше питання журналіти неодноразово писали про Еріка, чому ж вони не згадали Хомича?! Якиц в центрі села тримає гуси... там всі санітарні норми дотримані? На сьогоднішній день зробилася свого роду жижа, все іде в землю, в колодязі, то тут все добре, люди пють "смачну воду" те що автобуси не хочуть літом ставати біля зупинкі, бо сморід такий, що очі виїдає, це норма. На сьогоднішній день на с. Кроватку ніхто не нападає, щоб гуси спасли її як Рим... нажаль цієї проблеми жодний не побачив....

До жителів села

12:12 11.02.2019

Журналісти (наші районні) і ті що з Києва були це люди,які приїхали і поїхали,от за своєю професією лиш тільки шуму наробили,а ви як сиділи в селі без роботи та грошей так і будете сидіти.

Житель села

12:56 11.02.2019

А що хтось надіється на роботу? Вже всім давно зрозуміло, хто там буде працювати. Труїтися будемо всі. Аж смердить тих слухати хто за ферму. Це говорять якраз ті хто працює на Еріка. Нехай він приїздить та поживе на звірофермі. Побачимо на скільки його вистачить. З Кроватки втік у Луцьк, то й звідси втіче. Якщо й помагав комусь на лікування, то це були завчасно виплачені гроші за оренду паїв, наших, а не його. Маючи змогу він міг більше робити для селян. Треба надати перевагу чомусь одному, от дехто й вибирає так мовити робочі місця, гроші. Для інших цінність в житті полягає не в матеріальних благах, а в здоров'ї своїх рідних. До тих хто паплюжить журналістів. Чому ж ви не покликали тих журналістів і масово не оголосили про плани щодо звіроферми, треба було раніше в ЗМІ оприлюднити таку інформацію, а то все тихцем робили. Покликали вони декількох осіб на засідання, чому ці особі мають вирішувати долю всіх підгірненців.

До житель села

13:21 11.02.2019

Незнаю,хто продає сурогат,хто його купує?!Але будівельники які працювали в Еріка,з роботи приходили тверезі це я знаю точно.Ще ніхто,нікому сурогат не заливав силою.Ті,хто схильний до алкоголю будь-де можуть нажитися.Слідкуйте за своїми словами.

В.С.

13:25 11.02.2019

Люди задумайтесь,чому Ерік втік із села?Та у вас сморід буде страшний,а за дітей і внукіа ви подумали.І Совтис там не живе ,йому доходи треба,а ще в кишеню поклали трохи грошенят.Їм всім не смердітиме.

В.С.

13:26 11.02.2019

Люди задумайтесь,чому Ерік втік із села?Та у вас сморід буде страшний,а за дітей і внукіа ви подумали.І Совтис там не живе ,йому доходи треба,а ще в кишеню поклали трохи грошенят.Їм всім не смердітиме.

?

13:32 11.02.2019

Хто дав дозвіл і коли на відкриття «Гусячої ферми»в центрі села Кроватка?Цікаво чи все екологічно чисто?КОРЕСПОНДЕНТИ!!!АГОВ!!!ЧОМУ НЕ РОЗПОВСЮДЖУЄТЬСЯ?Чи ви працюєте на ЗАМОВЛЕННЯ?

Земляк

13:38 11.02.2019

якби був інвестор, то все було б відкрито і з нашою згодою.а так то непонятно хто то. Я думаю вони хочуть зробить з села вирібну яму. Совтис кричить про надходження, про дороги, а де ті дороги? Хто їх ремонтував? Ерік вже давно працює в сільраді і де то ті блага які він створив. А про свиней то й говорити не хочеться. Тож всі знаємо. Та й як будуть у нас якісь притензії, то пошле нас..... в Житомри.

Той хто дихає гусячим послідом

13:39 11.02.2019

До журналістів вже звернувся, надіюсь, скоро візьмуться і за Хомича з його гусьми, а то тільки кормить людей обіцянками що забере їх з центру села. Руслан якщо ти це читаєш, то знай, скоро до тебе приїдуть з камерами знімати твоїх красівих гусок

!!!

13:39 11.02.2019

Ви дійсно такі недалекі чи прикидаєтесь?! Трупи гусей не викидають і не утилізовують на території населеного пункту. Їх продають! Розумієте?!

sos

14:09 11.02.2019

ми розуміємо,і не розуміємо!трупи гусей продають людям? тому що їх не викидають і не утилізують.

111

14:37 11.02.2019

треба було павлу вишебабі задати питання , хто зможе із селян пообідати у його кафе на подолі, і де взяв бабки на його відкриття .запитати хто фінансує його поїздки у таку даль .

До 111

14:45 11.02.2019

Але ти, пан Григорук, краще б промовчав. Про тебе теж багато можна розказати. Вчепився до людини. Яке відношення, має ресторан до здоров'я людей в селі Підгірне?

Житель села

15:42 11.02.2019

Звертаюся особисто "до житель села" Ви, що з тими робітниками спати лягали,що бачили наскільки вони тверезі? Я не хочу паплюжити хлопців, їх роботу видно, вони приїхали заробляти гроші, які до них можуть бути питання, ніяких. Проблема в тому, що людина, яка продає горілку не задумується, що вона робить. Не буду стверджувати офіційно чи ні працювали ті хлопці, але уявіть якщо офіційно і з кимось недай Боже з них стався нещасний випадок. Хто відповідав би , звичайно Ерік, бо це виробнича травма. То нехай Ерік зробить висновок, яких підступних змій пригрів на своєму плечі і чи при зручних умовах вони перші не встромлять йому ніж у спину.

Василь

15:43 11.02.2019

Гусей не продає, навіть трупів. Те що подохло возить в Доросинях ее картоплесховище, кормить там собак.

Депутат

16:38 11.02.2019

Шановні жителі громади!Схаменіться! Звіроферма ще не працюе,а вже стільки галасу.Не потрібно"рубати з плеча" ми повинні надати підприемству можливість попрацювати,а вже потім робити якісь висновки.Тим більше що в нашій державі це не заборонено законодавством,і підприемець вклав своі кошти.В Украіні чимало таких ферм і вони успішно розвиваються,значить не все так погано як нам розказують зоозахисники зіславшись наодне чи два підприемства з якими можливо і е якісь проблеми.Ерік е хороший(Якісний) та добросовісний підприемець.В громаді лише рік і податки сплачуе справно,до речі яякі потрібні не Совтису, а ВАМ щоб щось можна було робити чи то дорогу,чи то осітлення або перекрити дах у клубі.Раніше податки сплачувалися до районного бюджету,а чи з району виділялося ВАМ то ?.Щоб надати можливіть підприемству "Гірсам" працювати,ВИ повині у неділю в присутності керівництва громади, жителів сіл не тільки Підгірного.а також сіл Яблунівка та Березолуки, тому що зоозахисник розповідав, що"потерпати буде також навколишне середовище- навколишніх сіл"в присутності керівництва підприемства "Гірсам"обговорити , погодити та підписати СОЦІАЛЬНИЙ ДОГОВІР як з громадою, так і місцевими жителями села.В якому будуть визначені рамки діяльності підприемства,а також соціальні заходи найбільше потрібні мешканцям.

Шановні,

16:45 11.02.2019

Якщо не будувати хоч якийсь бізнес на території громади - вона приречена. Ви що, не розумієте, що податок платитиметься в отг? З чого заробляти гроші, якщо ви верещите, закривши очі,як ото колись в колгоспах на зборах??? Добре, що є такий голандець. Бо ж українець, в силу своєї розумової обмеженості, не в змозі придумати собі бізнес на своїй землі. Краще втече в Польщу, чи ще куди ( дупи мити), але вдома працювати не буде і комусь не дасть, бо хвороба " жаба" поки що невиліковна у нас))

Саша

16:50 11.02.2019

А слабо побудувати сучасну ферму! Продавати підгірнянське молоко в Польшу! Виробляти смачненькі ковбаски як це роблять в Угринові!!! Ні, потрібно засмородити ... Все гроші. гроші... Європа заборнила вирощувати норки - думаєте просто так...

Житель

17:05 11.02.2019

Все правильно.Кругом одна розруха за 27років знищено все,а як тільки знаходиться людина яка щось хоче зробити-то ні .Якщо вже такі розумні то беріть і робіть самі,та незаважайте іншим, ато тільки і можете скиглити як погано живеться ,чи немае де працювати або малі зарплати чи пенсіі.Запамятайте!Якщо нічого не розвивати,не створювати тобто незміцнювати економіку в краіні то ми і наші діти ще довго будуть небачити кращого і забезпеченого життя.Тобто в злиднях.

до порадників

17:19 11.02.2019

Хто на що спромігся.Кожний будуе свій бізнес по різному,як кому вигідно.Мохете краще -вперед!

Підгірнянин

17:46 11.02.2019

Значить так,я на Еріка зуб не тримаю ,він мужик во ,проте хай їде смердіти собі в голландію ,йому там по зеленомущо у людей хати за сто метрів до ферми, він собі буде в луцьку сидіти а то йдалі а людям смердьож,далі ті чухарі з Рожищ і Копачівки хай не пишуть засранці їм смердіти не буде їм грошики капати в буджет будуть В копачівці будинок культури ,центр ОТГ побудувати треба треба а Підгірному шо сказав би та філософія не дозволяє,далі Нелька вже один чоловік умер від горілки був би я Рузвельт я тобі б такий сухий закон зробив вікна вибив би і сиділа б між чотирьох вітрів,Григорука не чіпіти своя людина .

55

18:16 11.02.2019

Ще таких пару зборів і спалять спочатку норкову ферму, потім свинарник ,обістя , награбоване за рік пропют і будуть щасливо працювати за трудодні . Шкода але нічого нового, все це вже було, і не раз на Україні.Ерік як приїхав то дивувався що клімат мякший земля родючіша а люди бідні . Просто тут раз в сто років всіх заможніших множать на нуль, а той мінус і ферми як в німетчині якій вже 300 років не побачиш .

Читач

18:23 11.02.2019

Чому бідні-бо дурні,а чому дурні-бо бідні.

Житель села

18:40 11.02.2019

Хай той капіталіст херов в своеї голандії відкрие, а тошукають дешеву рабсилу і загадити все

Житель села

18:44 11.02.2019

Підтримую Сашу. Є стільки варіантів вести бізнес не забруднюючи екологію. Шановні "за ферму" Європа вже перейшла на органічну продукцію. В нас на Україні масово створюються органічні підприємств, як тваринництва так і рослинництва. Ці підприємства проходять перевірки з тієїж Європи. І відповідно продукція, яка виробляється на Україні експортується в Європу. Вловлюєте своїми мізками,які це надходження в бюджет.То чому ми дозволяємо відкривати у себе в селі "бомбу сповільненої дії", а органічні підприємства ні? Підгірне гарне село є ставки, які позаростали,але їх можна очистити, розводити рибу, дозволити селянам рибалити за певну оплату. Та кому ж це треба, краще занапастити те село зробити з нього смердючник. Були вчора особи на зборах,які в долоні хлопали, вийшовши з клубу і кричали: "Буде ферма, буде". Шановна Р. До тебе дочки з внуками дорогу забудуть, бо засмердися ти з тею фермою. Чи тобі грошей мало від твого бізнесу (також горілчаного)? Що Ви за люди?

Оксана

18:56 11.02.2019

Якщо не помиляюсь то у вас була ферма біля лісу... Вирощували звірі .. І ото скажіть кого і де лікували . кому вона шкодила. Там зараз люди живуть і нічого...То у чому проблема.. я думаю це просто роздули на замовлення.....

Адекватна

19:21 11.02.2019

Ви серйозно???
Яка ферма??
Потім самі будете не знати чим у вас смердить і де дітей лікувати. ЛЮДИИ, думайте ж трохи головою

Адекватна

19:23 11.02.2019

Ви думаєте чому ця ферма в нас відкривається? Бо там люди думають про себе, а у нас вуха порозвішують для лапши а потім мруть

Житель

19:32 11.02.2019

Особисто звертаюсь до «житель села»якщо самі купуєте сурогат вживайте і не судіть по собі інших.Ніхто нікого не заставляє купувати.І до чого тут працівники?Обговорюється тема ферми.А не хто чим торгує чи купує.

Житель села

19:40 11.02.2019

Звертаюся, до " житель села", що писав про херов капіталіст, пишіть під своїм іменем, поставте хоч якусь цифру. Я відповідаю за свої слова і висловлюю свою думку, Ви за свої, тому давайте не будемо плутати людей . Якщо це та Оксана, яка торгує у Касіяна, то дорогенька, попросіть свого роботодавця, щоб він купив вам рукавички поліетиленові, щоб ви могли обслуговувати людей як слід, точніше, як того вимагають санітарно-гігієнічні норми. А то приходиш в магазин купуєш пряники, а їх набирають голими руками, якими щойно цв'яхи важили. Поважила одне, інше, рук не миють, а нащо їх мити, селяни і так переб'ються. Ніякої культури, фу. Ось тоді і про ферму пиши. Славіка твого, взяли на звіроферму на роботу от ти і виспівуєш. В протилежному випадку ти б по іншому вила б

Житель села

19:41 11.02.2019

Звертаюся, до " житель села", що писав про херов капіталіст, пишіть під своїм іменем, поставте хоч якусь цифру. Я відповідаю за свої слова і висловлюю свою думку, Ви за свої, тому давайте не будемо плутати людей . Якщо це та Оксана, яка торгує у Касіяна, то дорогенька, попросіть свого роботодавця, щоб він купив вам рукавички поліетиленові, щоб ви могли обслуговувати людей як слід, точніше, як того вимагають санітарно-гігієнічні норми. А то приходиш в магазин купуєш пряники, а їх набирають голими руками, якими щойно цв'яхи важили. Поважила одне, інше, рук не миють, а нащо їх мити, селяни і так переб'ються. Ніякої культури, фу. Ось тоді і про ферму пиши. Славіка твого, взяли на звіроферму на роботу от ти і виспівуєш. В протилежному випадку, ти б по іншому вила б.

Житель села

19:55 11.02.2019

Звертаюсь особисто до "житель", я не п'ю сурогат і вам не раджу, але ж ви свій продукт не вживаєте. Що ріже правда в очі, чи думаєте, що це пишуть ваші клієнти. А обговорюється це все тому, що тіж робітники це і є місцева банда горілчаних торгашів.

ддь

19:59 11.02.2019

Совтис вже у Копачівці давав людям добро фірму відкрити а потім все за швагра закрив обіцяв нам людям біля ставка садок посадити ставок у радгоспа взяти на баланс сільради щоб люди могли рибки безкоштовно половити так само буде з звірофермою давайте відкриїм побачим а потім все закрутиться за згодою людей і як буде сморід вже буде пізно бо люди ви дали добро і вас людей зроблять винними що ви дали згоду.Скажіть як зі Львові узнали що біля села Любче є свалка іпривезли сміття ми з одного отг не знали що там є свалка хтось із чиновників їх за бабло навів добре що мисливці їх повернули назад.

тт

20:05 11.02.2019

Ждем коли голова отг перед громадою відчитається ми йому задамо пару питань а то що там роблять куда податкі ідуть хто із підприємців скільки платить скільки появилось інвесторів що для бізнесу робиться .

До тт

20:29 11.02.2019

А скільки може появитися інвесторів ,якщо люди самі цього не хочуть.Для інвестора необхідно створювати умови,а не вставляти"палки в колеса".

Nathaniel

20:31 11.02.2019

Я до цього ставлюсь нейтрально але дивує шо коли одні звинувачують інших у продажі алкоголю то вони самі є продавцями,я знаю що там справді від алкоголю помер чоловік а всіх продавців того пійла треба відчистити добре щоб знали як ту чортівню продавати

Підгірне

20:44 11.02.2019

ще та слоникова продажна свиня морду відкривае скількі вже ерік заце ій дав .чим ти будеш дихати і що пити тупе.

111

20:47 11.02.2019

В Любчому молодці зорганізувалися і не дали обдурити себе. Т ж ви Підгірняни згуртуйтеся і не дозвольте зробити з села смердючник а тобудете потім ой як шкодувати коли ваше село будуть оминати десятою дорогою.

з Підгірного

20:50 11.02.2019

ну з Яблунівкі пишуть коментарі за відкритя ферми або Сальтисон або Колеснікі бо вони в еріка на роботі одне на фермі а одне сраколизом .за ті срані копійкі своіх дітей будуть травити не лінуйтесь працюйте самі на себе і будуть вам гроші а не ждете пана з нагайкою !!!
-

Яблунівка

20:56 11.02.2019

вже по зборах видно якій контенгент там буде працювати. збіговисько продажних свиней які голосують за відкриття .те саме буде й на виборах презедента ті самі морди й за копійкі які потім вилізуть боком....

Березолукі

20:59 11.02.2019

мруть люди від Касіянового і Гардейового спирту тепер ще й від смороду почнуть .

До жителя села який підтримуе Сашу

21:02 11.02.2019

Будь які тваринні відходи чи то від худоби,чи від свиней чи то від норок е органічними.Найнебезпачнішими для людини е забрудненя повітля радіоактивними елементали та газами СО,далі -це забруднення землі хімікатами,які вокористовуються в сільському господарстві і то вони небезпечні тоді коли перевищити норми внесення,бо коли перевищувати норми ми утримуемо бомбу сповільненоі дііі ,бо саме вони е згубними на якість води яку ми споживаемо.Так що перевіряйте вже для майбутнього зрівняння.Далі це відходи промислових підприемсв які зливаються у річки та озера.,е і інші менш значущі.Так що якщо смердить десь біля якоісь ферми гноем,чи гноівкою яку вивезли на поля,то це е найменш небезпечніше для людини.Свині смердять а мясо настолі смердить?Папіросний дим більш небезпечніший і згубний для людини.А норковий гій якщо його правильно переробити і внести буде набагато ефективніший та безпечніший ,як будь які хімічні добрива, наприклад пестициди.

Яблунівка

21:03 11.02.2019

перш ніш будувати потрібно було спитати місцевих .а не коли приперло -то виходить думка рабів для нього нічого не варта . тоді так само ви будете отримувати зарплати- прищами і лишаями в придачу .

Сусід

21:06 11.02.2019

Мені здається що якийсь пузатий дядя кинув оком на паї які Єрік орендує. А тут бачиш-но ферму надумав відкрити. Тобто корні пустити. Тай заказав статтю щоб нашкодити людині. Люди не розуміють що без інвестицій економіка мертва.

Березолукі

21:11 11.02.2019

та ерікова псевдо ВІРА то все показуха вона для того щоб обходдити податкі .те що він там ніби помагае людям то копійкі порівняно з відмитими від оподаткованя .висновок один -брехати вміе-красти вміе -написано не вбивай тварини без потреби -свині понятно а норкі то вже така біда без тих шкурок-БРЕХЛО ГОЛАНДСЬКЕ.

Житель

21:14 11.02.2019

Підтримую на рахунок.Органіки.Ерік знае що робить,навіщо купувати доргу хімію якщо можна добувати свою-органічну.

Підгірне

21:17 11.02.2019

такі вже бізнесмени просунуті - тохай відкриють щось корисне тоді й проти ніхто небудуе-бо тепер всі проти-за тількі ті наймити що в еріка на утримані по зборах видно!!!

Підгірне

21:17 11.02.2019

От скажіть чому льцьк і рожище бояться а наші люди хоть би хни

Кроватка

21:19 11.02.2019

такому інвестору потрібно палкі пхати не в колеса -а в дупу-документи купив а на людей срати хотів.

Березолукі

21:26 11.02.2019

за кордоном працюють всі самі на себе .а не чекають панича з нагайкою а тут привикли- то бортніку жопу лизали-то еріку -працюйте на себе й не нийте і буде вам щастя .

Житель села

21:28 11.02.2019

Якщо комусь пахне гноївка, яку вивозив Ерік і він вважає, що вона є безпечною, то пропоную вивезти 10 т., такого добрива і вилити цим розумахам під хату, ну це ж цілком безпечно. Але нажаль гноївки вже немає. Як вас прада дратує, як швидко ви починаєте шукати виправдання.

з Підгігного

21:29 11.02.2019

луцьк і рожище бояться тому що трохі думають мозгами бо там вже відходами промисловості наілись -а наші за копійки те гівно з під норок навідь істи ладні.

Яблунівка

21:32 11.02.2019

гноівкі то вже нема але можна привезти ті здохлі свині від Еріка якими завалений наш карер там прикопано добряче!!!

Підгірне

21:34 11.02.2019

депутат іди на.. й . гнида продажна зразу видно .

олщ-0

21:40 11.02.2019

в Сальтисона саме більше і червоне рило на зборах було .ще щось мандить там- ерік його добряче відкормив зразу видно хазяйській кабанчик.

ветеринар

21:41 11.02.2019

"Тіла убитих тварин обробляють хімікатами – формальдегідом і хромом. Вони дозволяють уповільнити природний процес розкладання тіл тварин, але в той же час дуже небезпечні для людей. Алергія, мігрень, інфекції дихальних шляхів – такий букет не рідкість серед місцевих жителів в радіусі 10 кілометрів від хутряної ферми. Більш того, забруднення можуть навіть викликати лейкемію та інші форми раку у людини"

ветеринар доповнення

21:46 11.02.2019

Від діяльності ферми залишаються відходи, які потрапляють у грунт і підземні води, не кажучи вже про специфічний запах, який стоїть у повітрі. На хвилиночку: ферма з 10 тисячами тваринок виробляє близько 300 тис. кг фекалій щорічно! Крім того, багато хто не гребує скидати відходи у водойми і поля, зовсім не турбуючись про здоров'я населення.

)))

21:52 11.02.2019

А хтось конкретно казав скільки податків надійде від ферми в ОТГ. З двадцяти працівників це мізер ПДФО, а смороду буде.
Та й гній є дуже токсичним, це вам не з домашніх тварин.

Ветеринар2

21:56 11.02.2019

Підтримую повністю колегу-ветеринара!

Луцьк

21:56 11.02.2019

потібно людям доносити правду бо потім буде пізно !!!

Яблунівка

22:04 11.02.2019

якби не було такіх гнид які все майно розісрали як Бортнік-Григорук-то булоб краще- бо вони все робили на поклон Еріку інвесторів хватало й без Еріка але Сальтисон людям не повідомляв бо не хотів обідити свого панича голанського.

До тих хто про алкоголь.

22:08 11.02.2019

Ось вам і відповідь на проблеми в селі.Все на що здатні люди то це торгувати алкоголем, безпідставно звинувачувати один одного не розібравшись що і як,писати наобгрунтовані дописи,вирішувати чиісь заказні та проплачені ,не зрозумілі для інших ідеі.(Не зрозуміло чому це якісь люди з Киева перейнялися людьми з Підгірного.)А ще замість того щоб співпрацювати з громадою на свое ,же благо,то вони стають "патріотами" свого села ,борцями за справелдивість,Живуть по принципу "моя хата скраю,я нічого не знаю" а як тільки підкинули якусь антиідеюя,так зразу "діловитість" свою демонструють.А як ферма будувалася то де тоді всі були,що не в своему селі живете.Якщо вже такі мудрі то чому не зібралися і не поставили це питання самі,

Луцьк

22:13 11.02.2019

зайшов щоб почитати статю -а тут від коментарів можна лусьнути від сміху я вже знаю всіх місцевих -зірку Сальтисона і решту людей ой хоч насміявся і за ферму вже забув.

з Рожищ

22:19 11.02.2019

тепер треба дивитись в оба. бо свято место пустим не бувае може влізти ще гірше ніж те що будуе- не дайте себе обдурити фермі ні іншим брехунам ні...

Порада

22:57 11.02.2019

Хай в неділю головиха і совтис прозвітують про сплачені Еріком податки. Також хай розкажуть хто з села там офіційно влаштований на фермі

Яблунівка

23:05 11.02.2019

Треба трохі самим починати щось робити .а то привикли ходити під батогом кормлячи вищезгаданих героів
місцевого бізнесу - і чекати коли прийде добрий дядя та й дасть роботу- заглядуючи в чужий карман .не нийте а працюйте на себе й буде вам лежням щастя.

Василь

23:12 11.02.2019

А де це в Підгірному ставки взялись?
В кар'єрі Ерікових свиней немає. Хто знає де вони зариті нехай відриє і покаже місцевій владі.
Не відкриє звіроферму голандець, відкриють інші, ті що неї хочуть віджати. Дальше буде отжим землі та свинокомплексу. Що незрозуміло до чого йде?
Тільки кому від цього буде краще?

Луцьк

23:18 11.02.2019

часто буваю в ціх селах . нерідко бачу працьовитих людей на своіх тракторцях на які вони чесно самі заробили- вони весь час айняті працею ті які мають голову ще й непогано заробляють не ідучи за кордон .Дивуе інше ті люди які побрали техніку на дурняк з колгоспу бо багато іі взяло по блату- а не заробили -тількі те й роблять що ниють нема роботи -не хочете працювати ?!!! е інтернет цікавтесь якщо своіх мозгів немае. роботи вистачить заробку також. нема чого манни чекати з неба ...

Березолукі

23:27 11.02.2019

Вася свиней там немае. е тількі здохлі та закопані штабелями свині.аніхто не буде нікому показувати собі ворогів наживати .бо такі в нас люди горло готові перегризти за пять копійок ерікових .в коментах вище написали правду про здохлих свиней в карері . я також бачив- тількі чиі вони- іх зарито багато не думаю що приперли іх з львова і.т.д.

місцевий

23:33 11.02.2019

пани бються- в халопів чуби рвуться .правди ніхто не знае дурять звідусіль і одні і інші- ми для них наймити . гидко тількі від тих сраколизів з якіми живемо на зборах вони себе проявили гидота продажна.

ssd

23:43 11.02.2019

якщо в бідолаги хочуть віджати то хай пояснить людям- розкаже хто. а не зібрав - федосьову- слониху-бльоха-земледельца-шайониху та решту своіх прихвостнів збудували і поставили перед фактом .то вже не той Ерік гроші свое зробили .Брехня боком лізе.

з малих березолуп

23:55 11.02.2019

треба прийти на збори й дати всім сраколизам пи...ди- щоб морди у всіх були як в Григорука жирні й червоні -тількі не від сала я від синяків !!!

Fagot

01:08 12.02.2019

Читаю коментарі і втухаю від страстей, треба зробити моніторинг ІР...,односельці ви напевне в курсі що ваш ІР з мобільного із пк можна відслідкувати по FB, локації і т д,а давайте скриєм карти і взнаєм хто на кого бочку жене і хто кому що продає,))) думаємо що пишемо завтра будете ворогами :нік Підгірне, Яблунівка, місцевий, березолуки, житель села, )))), житель який підтримує Сашу я в шоці ржу неможу від коментів,оце мочать ))люди добрішайте!, заздрити не можна особливо підтримка Саши)))

Підгірне

01:14 12.02.2019

понятно що потрібен бізнес в селі. бо звідкі мае бути надходженя в бюджет громади але хай пропонують щось корисне ! ніхто ім не боронить. бо з такім успіхом дойде до того що відкриють наприклад радіоактивну свалку бо людям потрібно робочі місця .

)))))

01:21 12.02.2019

Люди будьте добрішими один до одного. Ви пересваритесь один з одним. Поважайте односельців. Вам жити в одному селі. Ви пишете,що Ерік такий поганий тоді чому звертаєтесь до нього по допомогу, коли потрібні гроші. Всім кому потрібна допомога він допомагає. Якби не він стояли б ваші поля пусткою і заводились там вужі та лисиці. А так він взяв землю, виробив її, а зараз хтось хоче її забрати от і підбурює населення. Звичайно, що лекше взяти вироблену землю а не пустку. Це комусь вигідно, а ви пересваритесь один з одним,а помиритись гординя не дозволить. Колись всі і до Григорука звертались по допомогу і до Нелі теж і до того самого Еріка. А зараз вам всі погані. Ви завжди шукаєте собі вигаду. То хто із громади насправді сраколизник?

)))))

01:21 12.02.2019

Люди будьте добрішими один до одного. Ви пересваритесь один з одним. Поважайте односельців. Вам жити в одному селі. Ви пишете,що Ерік такий поганий тоді чому звертаєтесь до нього по допомогу, коли потрібні гроші. Всім кому потрібна допомога він допомагає. Якби не він стояли б ваші поля пусткою і заводились там вужі та лисиці. А так він взяв землю, виробив її, а зараз хтось хоче її забрати от і підбурює населення. Звичайно, що лекше взяти вироблену землю а не пустку. Це комусь вигідно, а ви пересваритесь один з одним,а помиритись гординя не дозволить. Колись всі і до Григорука звертались по допомогу і до Нелі теж і до того самого Еріка. А зараз вам всі погані. Ви завжди шукаєте собі вигаду. То хто із громади насправді сраколизник?

До Василя

01:25 12.02.2019

Ставки в Підгірному є за селом, як на Підсобне їхати. Ти Вася не мєсний по ходу, не знаєш.

Fagot

01:33 12.02.2019

Оце реально прозрів як підняв ІP один односелець пише до свого сусіда який з ним живе хрін зна скільки років п’ють разом горілку ))))а завтра піде дивитися сусіду в очі і лизати дупу не гарно аяяй))))

От Оксані вже погрожують

05:51 12.02.2019

https://lutsk.rayon.in.ua/news/125244-volinskii-zhurnalisttsi-pogrozhuvali-cherez-skandal-z-hutrofermoiu?fbclid=IwAR0KQITwiruBpaUc6ay0fFHdPG_dRFjU_Pja1_JIiOwtZ5wW4cKA8vs7ZcI

222

07:00 12.02.2019

Після цього щоб в це село, з таки людьми, прийшов інвестор і щось побудував треба років сто чекати а може й більше . Такщо злидні або Польща , є ще варіант екологічний Шуберт.

Сусід

09:35 12.02.2019

Нічого не розумію.Люди знають що ферма будується вже рік.Чому мовчали?Тільки коли вклали кошти і все готове,почався бунт.Це комусь дуже вигідно.Віджати і готове взяти.А за Еріка ви встидалисяб щось казати скільки допомагав,нічого він все витримає. але як нам людям дивитися йому в очі після таких коментарів.прикро що так ставляться до людини.

До Совтиса

12:26 12.02.2019

Ти мовчи. Добре взяв. То ти Еріку свиню підсунув. Треба було все мудро зробити а не як злодії. Тепер розгрібай свої діла

Яяя

13:02 12.02.2019

Кошмар, читаю і просто сцюююю зі сміху. А ще тему пропустили, а хто скім переспав, вже все обговорили, а це ще ні, аж сумно

5

13:04 12.02.2019

Зробили б краще кролячу ферму, меньше булоб трупіків, м'ясо дієтичне продавалиб.

))))

13:16 12.02.2019

А рембові тільки працювати на звірячій фермі, бо він на людей кідається, а звірі його зрозуміють, він як п'яний то бігом розжине норок з ферми. І все буде добре.

А це нікого нелякає?

13:47 12.02.2019

https://rozhyshche.rayon.in.ua/news/125151-mozhut-viklikati-leikemiiu-ta-inshi-formi-raku-uliana-suprun-pro-hutriani-fermi

123

13:55 12.02.2019

майже всі коменти правдиві шкода що в очі люди це бояться говорити .коментарі це просто думка про реальні речі потрібно казати на зборах.

123

14:01 12.02.2019

хай хоч почитають поро себе думку людей ті про кого пишуть .бо багато з тих хто був на зборах привели війну в нашу краіну прислужуючи ( партіі регіонів ) а тепер відкривають рот в першу чергу це стосуеться такіх як Тимощук Анатолій Андрійович .чужі тут коменти не пишуть всі один одного знають !

Відкрийте очі, недумайте про самого себе, подумайте про свій майбутній рід

14:05 12.02.2019

Забій тварин на хутряних фермах в Україні відбувається із використанням удушення, смертельної ін'єкції, або електричного струму, коли електроди вводяться в пащу чи пряму кишку. Нерідко шкіру знімають з ще живих тварин, щоб хутро не втратило блиск. Це не тільки жорстоке ставлення до тварин, але й велика шкода для довкілля та здоров'я людей, пише Уляна Супрун на своїй сторінці у Facebook.

Вона наголосила, що за рівнем забруднення довкілля токсичними речовинами Світовий банк відносить хутряні ферми до п'ятірки найбільш загрозливих виробництв. Вони несуть велику шкоду для довкілля – забруднюють ґрунт, водойми та повітря вірусами, бактеріями й токсичними речовинами.

«Адже тіла вбитих тварин обробляють хімікатами – формальдегідом і хромом. Вони дозволяють уповільнити природний процес розкладання тіл тварин, водночас дуже небезпечні й для людей. Алергія, мігрень, інфекції дихальних шляхів – такий букет не рідкість серед місцевих жителів в радіусі 10 кілометрів від хутряної ферми. Більш того, забруднення можуть навіть викликати лейкемію та інші форми раку у людини», – пояснила Супрун.

абв

14:29 12.02.2019

ставкі в підгірному е ! в гачках калюжа наприклад .я сам бачив як там грищук старий плавав. правда трохі морда в болоті але то нічого можна викопати глибше.

123

15:21 12.02.2019

Не від одного Анатолія, мені здається почалась війна.,,,ви про що.... Завість.так і скажіть!Стаття про ферму.,,,а переривається кісти кожному..,,Напнітся один з другим, а не сидите і ждете хто то подасть..

До всіх.

16:41 12.02.2019

Шановні друзі!Несварітьс!.Приіхали люди з ,Киева і навіяли свою думку, а тепер зайдіть в інтернет і прочитайте статтю"НОРКА-НЕ ТОЛЬКО ЦЕННИЙ МЕХ" вісті Придністровя про село Шульгівка Петриковський район ,де не так вже все і погано як нам розповідають зоозахисники.Можливо і думка зміниться.

ддь

18:53 12.02.2019

До всіх . То їдь і там живи.

ддь

18:57 12.02.2019

До всіх . То їдь і там живи.














Їдим всі на збори у Підгірне і поможим місцевим . А то голова отг зарвався зі своїми депутатами і покажем хто на нашій землі хазяїн вони чиновники продажні чи ми народ.

Сором вам називатися журналістами!

20:12 12.02.2019

Чому допис під назвою "Рожищенській журналістці погрожували через скандал з хутрофермою у Підгірному" заблокований для коментарів, можемо лише здогадуватися чому. Мабуть тому що всіх на цьому сайті можна поносити - а "правильних" ні. Хочу знати, бо так і не зрозумів, хто кому погрожував? Поліщук - Петрук, чи навпаки. Обізвав чувак чувіху, а чого вона додому до нього поперла? Від що казав що її вбивати буде. чи що? Навпаки, вона поїхала до чувака в хату, шось хтіла, а він ше винен! То ясно бредятіна. І такий гнилий піар, що вже аж гидко. Не можна так прогинатися не можна! Аж ментів зауважав!

До ддь

20:43 12.02.2019

Молодець що прочитав!

Березолукі

21:28 12.02.2019

Придністровя -це колонія кацапів яку вони віджали в молдавіі -і придністровям іі називають тількі москалі інші краіни іі називають окупованою частиною молдови. а кацапи всім відомо які знімають агітаційні інтервю для свого тб .я там був і не раз!!! ніщета така як і нас- а то ще й гірше .бо бізнес потрібно розвивати не з шкурок бо москалякі більше нічого не вміють тількі грабувати пити й дерти шкури - почитайте історію починаючи з Івана Грозного .а з інших перспективних напрямків.люди не проти Еріка люди проти того відношення до них .Еріка всіляко потрібно підтримувати але в позитивних для людей напрямках...в приклад будьласка (придністровя)не ставте.

До березолуки

14:03 13.02.2019

Шановні фільтруйте базар!Яка московія,які москалі? Село Шульгівка Петриківський район Дніпропетровська область вже 28 років як НЕЗАЛЕЖНА УКРАІНА.,Чи може не так?Так можна і статтю отримати за сепаратизм.В нас стоіть зовсім інше питання-про звіроферму,бути чи небути,шкідлива чи ні,гуманно чи негуманно,та питання економічного характеру і не тільки окремого села чи громади, а й держави в цілому, тому що як прикрити хутрове виробництво то воно вплине і на інші види діяльності які напряму повязані з хутром,наприклад шкіряне та шерстяне виробництво.Чи може видумаете що наші військові в штушному військовому вбрані і взутті із штучноі шкіри вас з нами будуть захищати.Чи може мо в Европи будемо закуповуватите що можимо розвивати самі.Порада.Більше цікавтесь історіею нашоі держави УКРАІНИ і економічним становищем від якого залежать ваші знами зарплати і преміі.

До всіх!

14:40 13.02.2019

Щось невіриться що зоозахисник ,який розповідае що він веганець, користуеться взуттям із штучноі шкіри та носить синтатичну одежу

Небайдужий

18:33 13.02.2019

Зробить голосування тільки по чесному і хай потім люди які зроблять вибір не нарікають на хвороби і екологію а роботу завжди можна знайти навіть в тій Польші а Солтис хай думає що він для людей повинен працювати і приймати рішення громади повинні після того як люди знають всі плюси і мінуси а не робити обговореня в Копачівці і в тебе скоро скінчиться термін так що задумайся в тебе теж є діти

факт

17:38 14.02.2019

Якраз і думае про громаду Совтис,принаймі сьогодні а не ви.Що буде завтра питання часу. Ха буде інший, то що щось змінеться?.Хіба що олігарх стане головою.А на разі будь хто стане головою не випригне вище свого зросту.Громада -гола,без економічного потенціалу.Так що освідомлюйте немае бізнесу- немае грошей.Зато внас е одна проблема-СВІДОМІСТЬ.

До людей

22:37 14.02.2019

Як же так виддали ставок . людей не питали .будують свиноферму в Березолуках . людей не питали будують звироферму .людей не питали розкрали колгоспне майно виних нема хто ми на ций земли ...що дальше .совтис що наступне людей не питаючи будеш продавати.

Щемляк

23:28 14.02.2019

Подумайте про воду в колодязях наших.

20 жовтня
Сьогодні
Вчора
18.10.2019
17.10.2019
16.10.2019
15.10.2019
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин