«Безлад на районі»: рожищани скаржаться на засніжені дороги та тротуари. ФОТО

22 Грудня 2018, 14:52
7313

 

Рожищани скаржаться на те, що у місті на дорогах та тротуарах не розчищають сніг.

Про це на своїй сторінці у мережі Facebook написала громадська активістка Аліна Кривов'язюк.

«Ну що ж , малята, поїхали. Один з викладачів говорив , що матюки і не зовсім погані слова. За допомогою них ми влучніше можемо виказати своє ставлення і в деяких випадках це допомагає. От і я кажу до мера міста Вячеслав Поліщук і до начальника комунальної служби (надіюсь, ви Вячеслав Поліщук йому передасте) і вибачте, що на російській мові "Е..ть вас некому , а мне некогда"!!! Такі ситуації, як зараз на дорогах і тротуарах не перший рік. Це щороку! Працюйте, шановні. Як можна іти по вузьких, закиданих снігом тротуарах, коли над головою звисають глиби снігу з льодом?! Як перейти дорогу?», – йдеться у повідомленні.






1

 

Коментарі
22 Грудня 2018, 17:16
Наша мерія просто їздить на державних авто, і не відчуває цю мєрзость,яка твориться на дорогах. Грошики ,виділені з бюджету на прибирання доріг вони вже поділили і сидять радіють,просто насміхаються з нас. А люди мовчать, бояться чи що. Повний безлад. Ганьба.
22 Грудня 2018, 17:27
Це просто неподопство, влада нічого не робить для усунення цієї проблеми. Хоча б сніг з тротуарів прибрали. Час був, ще з середи. На мості взагалі ходити не можна, а про центр я взагалі мовчу.
22 Грудня 2018, 17:31
Ганьба. Совісті немають. Повна байдужість по відношенню до жителів.
22 Грудня 2018, 17:45
Підкажіть чи хтось бачив працівників дільниці благоустрою з лопатою не біля міської ради
22 Грудня 2018, 18:05
То все фігня, головне сцену поставили ще на початку грудня... І взагалі таке враження що крім організації святкування чогось, міська влада нічим не займається..
22 Грудня 2018, 18:09
Коли вже той мер щось буде робити жах, ганьба, наш мер, це найбільша помилка рожищан
22 Грудня 2018, 18:28
ялинку прикрасили просто жах,невже неможна ілюмінацію почепити на інші ялинки...щороку одне і тежсаме .
22 Грудня 2018, 19:07
В центрі міста хоч погано, але люди мають, де йти (є тротуари). На малих вулицях нема, де йти, але хоч рух транспорту невеликий. А зі сторони Копачівки, хоч літай. Комунальники рожищенські кажуть, що цю дорогу чистить облавтодор. Ті дорогу прогребли, а до пішохідних доріжок (які реально відсутні) їм діла нема. То ті, хто ходять по вулиці Мазепи рожищани чи хто? Де два хозяїни, толку нуль.
22 Грудня 2018, 19:45
<p>Шановний ви вже певно запрацювалися: ? Ідіть у відставку! не зліть людей</p>
22 Грудня 2018, 19:59
ШАНОВНА РЕДАКЦІЯ!<br/>ЧОМУ НЕ ПИШИТЕ ТАКУ ЧУДОВУ НОВИНУ?:))))))))))))))))<br/>Підписав Закон щодо назви релігійної організації, що керується з держави-агресора.<br/>Люди мають конституційне право вільного вибору віросповідання. Зміни до закону створюють кращі умови для реалізації такого права для тих, хто вирішуватиме, до якої ж православної юрисдикції належати - чи то до новоствореної автокефальної Православної Церкви України, чи то до тієї церкви, яка наполягає на збереженні свого зв’язку і залежності від РПЦ. <br/>Вибір легше робити, коли всі речі названо своїми іменами, коли є достатньо відомостей для того, щоб його добровільно ухвалити. <br/>Реалізація цього закону дасть громадянам усю повноту інформації. Наголошую, зміни до закону дотримуються принципу свободи віросповідання і рівності всіх конфесій, жодного обмеження конституційних прав громадян не буде.
22 Грудня 2018, 20:01
НЕХАЙ ВКАЖЕ ОТЕЦЬ ПЕТРО КУДИ ВІН В РПЦ?<br/>А НІ ДОВЕДЕТЬСЯ ВКАЗАТИ ГРОМАДІ.
22 Грудня 2018, 20:29
Так, в Рожищах треба теж піднімати питання про перехід церкви до нової створеної. <br/>Редакціє, прошу вас зробити опитування з цього приводу на сайті і дати можливість людям висловити свою думку.<br/>Доречно також провести анкетування з цього приводу працівників влади, щоб дізнатись ху із ху. <br/>Питання треба ставити однозначно, щоб не було двозначного трактування, або російська церква, або українська. Також цікавить думка очільників церков УПЦ МП Рожища та району, як вони планують бути далі.<br/>Хто за пишіть + в коментарях.
22 Грудня 2018, 21:00
Дорогі страшні, а машини заставляють чим новіші на розтаможку. Луче начинали про дорогі думати, а потім про машини.
22 Грудня 2018, 21:14
Ти чудо в пірях. Це ти громада, яка буде вказувати? Ти хоч копійку на ту церкву дало чи якесь зусилля приклало? Ти хоч раз поріг тої церкви переступило? Чи так тільки паску посвятити ходиш? Тобі нема куди ходити? Йди в парк чи в кірху, мало? Громада це люди які щонеділі і щосвят туди ходять. Такі будуть вирішувати. Такі нікуди і не захочуть йти. А такі тролі як ти одне з другим, хай краще мера тролять чи ще когось, п до церкви свого носа не пхають
22 Грудня 2018, 21:15
&lt;p&gt;&amp;nbsp;це ще те непотрібство гнати його чим поскоріше,щоб не іздівався з людей&lt;/p&gt;
22 Грудня 2018, 21:15
Шановні в вас ще молоко на губах не висохло, щоб займатися церковними справами і вирішувати куди йти священнику Петру. Мені цікаво у якій церкві вас хрестили часом не у &quot;російській&quot; як ви кажете. Якщо хочете йти до шайки розкольників то валіть, а досвідченним людям не вказуйте . Церква відділена від держави і хто куди хоче той туди і ходитиме, а не такі сосунки ще будуть вказувати.
22 Грудня 2018, 21:33
Підтримую, нам не треба нічого міняти, Порох піде, а церква наша вистоїть. Ще не такі часи переживали!! А дороги канешно хренові)))
22 Грудня 2018, 21:43
гарно сказано
22 Грудня 2018, 21:47
Тільки шановні, варто пам’ятати, що за кожним підприємством чи власником торгової точки закріплена територія на відстані 15 метрів. І при сильних снігопадах чи ожеледиці кожен суб’єкт благоустрою повинен прибирати, звільняти тротуари, сходи до будинків, установ, організацій від снігу, льоду та посипати їх піском. Своєчасно очищати дахи, водостічні труби, карнизи від льоду із забезпеченням заходів безпеки. Сніг потрібно прибирати негайно, з початком снігопаду, щоб запобігти утворенню накату.<br/><br/>За порушення цих Правил винні особи несуть відповідальність, передбачену Кодексом України про адміністративні правопорушення. Де поліція? чому не штрафують власників за порушення правил благоустрою? Ви шановні тільки писати мастаки, обгаджувати. Ялинка вам не така? А якби на ту ялинку потратили стільки грошей, як в Луцьку, то б гадили вже через те, що &quot;відмили гроші&quot;.
22 Грудня 2018, 22:11
Рожищанин (17.59) та Андрію (18.29) ! В цей час йшло вечірнє Богослужіння...де один з другим молився? Політики...
22 Грудня 2018, 22:36
&lt;p&gt;Меньшой &amp;nbsp;так гарно відстоює російсську церкву що складається враження що він з москви з курсів ФСБ приїхав де отримав звання прапорщика російської православної церкви&lt;/p&gt;
22 Грудня 2018, 22:51
Я взагалі то атеїст, хоча хрестився і ходив в цю церкву, а потім і в українську. Річ не в тому.<br/>А в тому що є об'єктивна реальність, це незалежна українська православна церква. І інших українських неповинно бути. Може бути російська, католицька чи будь-яка інша, але українська одна. Те що Порошенко використав це визнання в своїх цілях це правда, як і те що він не буде президентом, маю таку надію. <br/>А ще правда і те, що скоро всім хто проти мене висказався і ще й обізвав все ж треба буде визначитись, в яку церкву вони ходять, в російську чи українську. Не для мене, а для самих себе. Те, що пуйло використовує РПЦ в своїх агресивних цілях ні для кого не секрет. І те, що залишаючи не визначеною віднесеність церкви МП ви граєте йому на руку, а отже і підтримуєте і війни ним розв'язані. Прикро що після 4 років війни ще є люди які цього не розуміють. <br/>П.С. Мене завжди дивували віруючі люди, які так відданно ходять до церкви, так б'ють поклони, але в той же час можуть обізвати поганими словами, приклад, коментарі вище. Хіба заповіді так вчать? Ви точно вірите в Бога чи просто це виставляєте це напоказ? Відповіді можете мені не давати, собі дайте.
22 Грудня 2018, 23:05
Мер наш хороша і порядна людина. А такий безлад скрізь в нашій Україні. Можна подумати , що ви багато би змінили. Оберіть іншого мера. Одну справу добру зробить, галочку поставить , ніби за десять хороших справ , і гроші ще собі покладе в кишеню.
22 Грудня 2018, 23:07
Не кожен праведник спасеться... (Святе письмо) Є всім над чим задуматись.
22 Грудня 2018, 23:13
&lt;p&gt;одна дура запустила скандал і почалося....&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
22 Грудня 2018, 23:40
Саме росіяни більш за всіх обурені тим,що їхню церкву в Україні назвуть росіянською... Щось мені незрозуміло-русофобія якась))
22 Грудня 2018, 23:49
Я в шоці!<br/>По перше я здогадувався, що прихожани РПЦ вміють з такею агресією і так гарно обзиватись, а саме:<br/> &quot;Ти чудо в пірях. Це ти громада, яка буде вказувати? Ти хоч копійку на ту церкву дало чи якесь зусилля приклало? Ти хоч раз поріг тої церкви переступило? Чи так тільки паску посвятити ходиш? Тобі нема куди ходити? Йди в парк чи в кірху, мало? Громада це люди які щонеділі і щосвят туди ходять. Такі будуть вирішувати. Такі нікуди і не захочуть йти. А такі тролі як ти одне з другим, хай краще мера тролять чи ще когось, п до церкви свого носа не пхають.<br/>А ПРО, ТЕ, ЩО ХТО ХОДИТЬ ХТО НЕ ХОДИТЬ І СКІЛЬКИ ДАВ НА ЦЕРКВУ ВИ ЩО ЕКСТРАСЕНС?<br/>Я, ЯК РАЗ ОДИН З ТИХ .БУКВАЛЬНО ДО НЕДАВНЬОГО ЧАСУ У &quot;МИХАЙЛІВСЬКУ ЦЕРКВУ&quot; МОЯ РОДИНА ХОДИЛА НА ВСІ СВЯТА І НЕДІЛІ, І ДАВАЛА СКІЛЬКИ МОГЛА. ПОКИ ВИЩЕ ЗГАДАНА ЦЕРКВА ПРИКРИВАЛАСЯ НАЗВОЮ &quot;УПЦ МП&quot;, А ЗАРАЗ , КОЛИ ВСІ КРАПКИ РОЗСТАВЛЕНІ НАД І.<br/>НА ДАНИЙ ЧАС ЦЕ Є &quot;РПЦ&quot;(РОСІЙСЬКА ПРАВОСЛАВНА ЦЕРКВА). Я ТУДИ НОГОЮ НЕ СТУПЛЮ І МОЯ<br/> РОДИНА. П.С. ХОЧА ЩЕ Є ТРИ МІСЯЦІ, ЩОБ ПЕРЕЄСТРУВАТИСЯ.
22 Грудня 2018, 23:53
Що доброго для міста зробили депутати Шварцкопи?
22 Грудня 2018, 23:59
ЄДИНА Православна церква України і ніяких &quot;МП&quot; і &quot;КП&quot;.<br/>І до речі про &quot;роскольніків&quot;, як прихожани РПЦ(МП) люблять писати. Відтепер згідно всіх законів ви &quot;РАСКОЛЬНІКІ&quot;.
23 Грудня 2018, 00:01
Може самооборона взяти лопати і пройтись містом нічого не роблять
23 Грудня 2018, 00:02
Михайлівська церква почала строїтись в 1936р. При совєтах будівництво припинилось, а в1943р. завдяки націоналістам було закінчено. Люди Рожищ та району написали листа до Рейхстагу,щоб німці дали дозвіл на богослужіння. Церква була УАПЦ аж до 1948р. Потім її забрала до себе Москва,не спитавши прихожан, а меценатів церкви заслали до Сибіру. То чия ця церква ??? Діти які хрестилися до 1948р. хрестилися в український церкві, а після 1948р. вже в російській.Прихожани самі повинні вирішувати де їм молитися в РПЦ, чи в автокефальній ПЦУ.
23 Грудня 2018, 00:04
Депутати?а вони в нас були?це непотрiб
23 Грудня 2018, 00:11
Це факт.<br/>ЦЕРКВА НЕ Є ВЛАСНІСТЮ &quot;МП(російської православної церкви)- це власність громади.<br/>Я так думаю, що потрібно цим питанням зайнятися.<br/>Так, як бажання ходити в Михайлівську церкву є і священники там файні, але чомусь бояться прийняти рішення. Є що втрачати.<br/>Але все залежить від прихожан. Так, що потрібно організовувати процедуру переходу.
23 Грудня 2018, 00:22
Люди як мені вас шкода,ви не розумієте,що церкви московського патріархату в нас немає.Наша церква називається Українська Православна Церква. А цю приставку &quot;московського&quot; придумали журналюги. Те що створтв порошенко єдину помісну церкву питається для чого, в нас вона і так була. Ваш так званий епіфаній ще не встиг прийти а вже Різдво хоче перенести,скоро будете католиками а не християнами з таким нацальніком автокефалісти.Сміхота...
23 Грудня 2018, 00:28
Вибачте, що вступаю у Вашу дискусію.<br/>А я так зрозумів про &quot;молоко на губах не обсохло&quot;- це напевно пишуть старі ВЧИТЕЛИЦІ (вірні РПЦ МП) , які дітям забороняли в церкву ходити чи перестрівали студентів з технікума, щоб не дай Боже Пасочки чи Крашаночки з доми не привезли.
23 Грудня 2018, 00:59
Що робить мокшинська пропаганда. Каже, що немає в Україні МП. Вже немає бо є РПЦ.<br/>І нехай люди подумають куди іти чи в РПЦ ( російську православну церкву) де моляться російською мовою за кіріла, який освячує зброю з якеї вбивають наших воїнів) або в Православну церкву України в якій моляться на рідній мові за воїнів, які обороняють нашу землю.<br/>Тепер про Різдво. Україна відзначає Різдво 7 січня, за старим календарем, який запровадила ще Російська імперія. <br/><br/>«Ми до сьогодні несемо рудимент розпорядження Петра І, який в 1700 році не прийняв Григоріанський календар. Ще з тих часів в Україні існує відмінність від європейських, зокрема православних тенденцій у Європі».<br/>Вже 1923 року відбувся Всеправославний Собор в Константинополі, де було прийнято рішення, що православні християни згідно із точнішим календарем мають відзначати Різдво 25 грудня.<br/><br/>Відтак країни, які не були під впливом Радянського Союзу, погодилося на це. <br/>Так, сьогодні православні християни таких країн як Греція, Румуні, Болгарія та Кіпр святкують Різдво саме 25 грудня.<br/>Натомість Україна залишається у російській матриці, де так само Різдво 7 січня святкують у Казахстані, Киргизстані, Сербії та Грузії.
23 Грудня 2018, 01:05
Я взагалі не розумію в чому проблема?? Зрозуміло що в селі де одна церква можна хотіти кудись перейти, але ж в нас є вибір в Рожищі. І костел, і греко католики, і вже 2 церкви українські помісні. Нащо вам та Михайлівська? Йдіть до Василя, йому перебігати з церкви в церкву не привикати. Він і греко- католиком був, і православним тепер. В чому проблема?? А Петро не піде в розкол на старості літ от побачите
23 Грудня 2018, 01:28
ви читали статут УПЦМП? ..вона э власністю рпц...привавтизована..і ви жодного відношення не маете як громада ...поцікавтися хочаб ...
23 Грудня 2018, 01:30
А якщо в нас були поляки і христилися там,, то ми до смерті мусим бути поляками???логіка зашкалює))))
23 Грудня 2018, 01:36
це ж не його копмпитенція..Його діло вести міжнародну політику і бути головокомандувачем..Яке він відношення має до ваших доріг чи пенсій..У нас парламенсько президенська країна..Е парламент який приймає бюджет гопкіни попкіни юлі сосулі ляшки..Кого вибрали тих питайте..І все що на бігбордах це популізм і брехня
23 Грудня 2018, 01:42
Ви люди чи ви звірі? Вам нічим зайнятися? Самостверджуєтесь на просторах інтернету? Обзиваєте, принижуєте, сваритесь- це мета у вашому житті? Вам легше від того, що ви якомога болючіше вкусите?
23 Грудня 2018, 01:49
В Україні є Єдина Апостольська Соборна Канонічна Помісна православна Церква...Зараз в РПЦУЄ невизнанна Неканонічна Церква ..Бо Україна не є канонічною територією РПЦ.І це історичний факт...Ось бачите і в Бога є почуття юмору...)))Господь дав 20 років на примирення ..Але було тільки чути неблагодатні не канонічні,,,Самі такі і стали..А потрібно було з любовю,повагою,прощенням, так як Господь навчав..Все робиться з волі Божої Не Філарет не Порошенко не Вселенський патріарх створив церкву а Господь.Це промисел Божий.....І будем милотися не за войско русское чи міжусобную брань А за нарід України
23 Грудня 2018, 01:57
У Криму УПЦМП освячує ракети які націлені на нас...Молімся ЗА Кіріла і далі..Донецка УПЦ ОСвячюе зброю Благословляє терористів...Вам що і Рожищі потрібен русскій мір???Де московський батюшка махає кадилом там можуть падати бомби
23 Грудня 2018, 02:10
Я в шоці...почали з мера і доріг а сваритеся за церкву!!!Ще Путіна і війну на сході згадайте (((
23 Грудня 2018, 02:15
ніщо так не надихає людей на гадості, як безнаказаність. в даному випадку анонімність. це ж так круто безкарно обісрати ближнього. у фб під своїми іменами писати сцикотно, а тут просто шабаш людської підлості.
23 Грудня 2018, 02:16
Я не хочу підіймати скандал,але я ходжу в церкву раз у рік,на пасочку,кошика святити. І знаєте що?Мені байдуже,на якій мові моляться, чи по російські, чи українською. Я просто стою, грію свічку,щоб вітер не погасив вогонь, молюсь, хрещусь,коли треба. Жду батюшку, щоб нарешті посвятив мій кошик і йду додому їсти м‘ясо і ковбасу. А Бог один, як то кажуть.
23 Грудня 2018, 02:28
ну і дурень і війна на сході не припиняється і хлопці гинуть і крим кацапи відібрали і попи московські брати по вірі петра вашого бойовиків благословляють і бойовиків і хброю по монастирях переховували і рішення прийдеться приймати про церкву саме не пройде
23 Грудня 2018, 02:35
Люди схаменіться ((нам би краще вийти на вулиці нашого міста от ми б розчистили тротуари швидко...тут стаття взагалі то про нерозчищені тротуари в потоп на вулицях !! Шо ви пишите!!!! Яка церква!!до чого вона тут!!!
23 Грудня 2018, 10:57
При Алієві такого безладу не було з 4-ох ранку вже техніка працювала а мер їздить по заходах грамоти роздає відставка, ганьба
23 Грудня 2018, 11:38
Капець, от дійсно лопатами б так помахали, як язиками))) і мера вже тут не треба, самі справляєтесь))
23 Грудня 2018, 13:43
Люди добрі схаменіться, невже треба так ображати один одного, в Рожищі достатньо церков, кожен може вибирати куди йти. Щодо мера хочу сказати одне, ще ніколи влада не догодила людям, завжди є якісь нарікання і невдоволення, але давайте розпочинати з себе, не смітити, не ламати, той самий сніг який падав двоє суток розчистити 2-3 одиницями техніки по всіх Рожищах просто неможливо, тим більше таку кількість снігу і в добавочку дощ, тут природа.
23 Грудня 2018, 14:00
найгірша істота -це людина
23 Грудня 2018, 14:56
Слава купці людям вернулося справжнє РайонРожище - помийна яма!!! Тепер є де посрати і обісрати тих хто нам не подобається!!!!! В новий рік з новим гамном!!!!!
23 Грудня 2018, 18:54
Надіюсь що скоро ця церква буде українською ,
23 Грудня 2018, 19:10
У формулюванні закону там чітко сказано в регламенті, що побутові і продовольчі <br/><br/>магазини, клуби, офіси, АЗС, таксомотори, автобусні і залізничні станції, державні<br/><br/>(бібліотеки, школи, технікуми, дитячі ясли, лікарні, поліційні, газові, РЕС, ЖКГ <br/><br/>відділи) та приватні(житлові, канцелярні, салони, бари, ресторани, кафетерії, стоянки) <br/><br/>установи зобовязані виконувати догляд чистоти і порядку своєї териториї кожного місяця, <br/><br/>а у випадку стихійного явища усувати наслідки вчасно. <br/> Очевидно, за цим має стежити прокуратура, проте вона аж ніяк не реагує ці факти. <br/><br/>Комунальна служба виконує свої обовязки в межах своїх можливості і потужності техніки <br/><br/>настільки наскільки закладено бюджет від міста.
23 Грудня 2018, 19:19
ходжу в церкву мп і не збираюсь переходити наша церква пережила багато чого і ще багато буде страждати а дописувачам хочу сказати не вбачайте у нас агентів кремля бо ми ваші сусіди і родичі яких ви добре знаєте а назву церкви хочуть змінити щоб податками обкласти бо порошенко немає де гроші на пенсії та заплати взяти та 23 млн доларів вернути які за томос заплатив
23 Грудня 2018, 21:31
До Рожищанки<br/>В яку церкву ходити то Вам вирішувати, тільки тепер будете ходити до Рожищенської філії російської православної церкви а не УПЦ МП. І всі пожертви будуть іти в Москву і будуть використані проти держави Україна у вигляді зброї і т.п. Це важко зрозуміти?<br/>Хай церква лишається, все буде як і раніше але підпорядковуватись не Кірілу а Єпіфанію. Всього-навсього. Варто лише всім прийти на службу і проголосувати за це. І все. <br/>Надіюсь містянам і всім прихожанам вистачить мудрості та в деякій мірі мужності.
23 Грудня 2018, 21:39
Жителі міста наведіть порядок в себе вдомає, а тоді можете писати про всіх, а здохло порося і вкинули на дорозі як їхати на дмитрівку, а тут вже вирішуєте за всіх інших про все.
23 Грудня 2018, 21:41
Цілком згоден з рожищанкою.Давайте не зраджувати своєї віри і церкви.Куди ходили туди і будемо ходити.До слова отець Петро вже давно не молиться за патріарха Кирила.І про томос ваш навіть і не згадує на відміну від так званих священників української церкви як дехто каже. І гроші йдуть не в Росію,а на потреби церкви.Скажу одне Господь усім суддя...І ще одне чому ж обрали епіфанія,а луцького михаїла відсторонили запитайте у вашого філарета
23 Грудня 2018, 22:29
Про сніг добре написано бо дійсно ніхто нічого не робив а тільки чекали &quot;весни&quot;. А дорога що на копачівку що на дубище це жах, а пішком як дійти якщо немає машини? Чи перетерплять? А податки за що платяться? За хамовите відношення в держустановах. Потрібно якось виходити з положення!!! І не треба сюди церкву приплітати.
24 Грудня 2018, 00:03
не треба розказувати нам про гроші на москву багато сільських церков ледь виживає бо люди зубожіли до краю через теперішню владу я так само можу сказати що новостворена церква буде платити дань туреччині але головне в тому як у нас вміють переходити з наболівшої проблеми на церкву говорили про сніг і бездіяльність голови і комунальників і зразуж до церкви вчепились ну все як у державі нашій
24 Грудня 2018, 00:07
Российская православная церковь является нелегитимной, так как она не получила от Константинополя Томос об автокефалии.<br/>Главным патриархом православия считается патриарх Константинопольский. Только он, это единственное лицо в мире, может дать Томос… Если просто собралась толпа идиотов, предположим, которая решила зарабатывать, пугая старушек адом, а это неплохой бизнес, то такая толпа церковью считаться не может&quot;.<br/>&quot;Вы понимаете, что у верующих совсем другой мир. Если принимать всерьез все церковные правила, каноны, то РПЦ абсолютно незаконная организация, то что называется самосвяты, по сути дела — секта&quot;
24 Грудня 2018, 00:15
Шановна &quot;рожищанка&quot; просте запитання.<br/>Хто агресор України, хто влаштував війну в Україні?<br/>Дайте будь ласка відповідь і буде відразу ясно хто Ви.
24 Грудня 2018, 00:33
УПЦ МП знову обдурюють вірян: у статуті російської церкви чітко визначена підконтрольність підопічних Онуфрія Москві https://tsn.ua/…/upc-mp-znovu-obduryuyut-viryan-u-statuti-r…
24 Грудня 2018, 00:56
якщо ви такий начитаний то повинні знати що 400 років назад томос не видавався а видавалися грамоти це перше і друге де був вселенський патріарх всі ці роки чи може тут чиста турецька політика і гроші
24 Грудня 2018, 01:06
війні передують багато факторів а найперший це розкол церкви філаретом тоді почали ділити на українців і росіян а політики зі своєю вигодою це підтримали і в результаті маємо те що маємо були б мудрі політики і нам би ще трохи розуму і дійсно терпимості і божої любові один до одного було б все по іншому
24 Грудня 2018, 01:10
Потрібно, щоб цією &quot;рожищанкою&quot; зайнялося СБУ, а то на вище згадані запитання так і не відповіла.<br/> І так відстоює РПЦ.<br/>P.S. Хто там ще в нашому славному місті Рожище за РПЦ? (Московському Підрозділу в нашому місті не місце!
24 Грудня 2018, 01:38
До Рожищанки<br/><br/>Справа не в патріархові а в нас самих, в Україні. На сьогодні нація дозріла і заслуговує на самостійну церкву, це підтримує більшість людей, що підтверджує масовий перехід парафій від МП до новопроголошеної. Побачите через місяць-другий скільки відданих РПЦ залишиться.<br/>А на рахунок грошей то це правда.<br/>Я дивлюсь на сьогоднішню церкву (не якусь конкретно а загалом всіх і КП і МП) і бачу базар. Все базується на грошах, магазини прямо в церкві. Я вже мовчу про лаври, там то цілі гіпермаркети. На скільки я пам'ятаю Ісус як побачив біля храму продавців то виганяв їх і перекидав їх товар. Та зараз якби побачив то просто вмер би ще раз. <br/>І весь цей грошовий потік має чітку ієрархію, як і сама церква. Села підпорядковуються Рожищу, ми Луцьку, Луцьк Києву, Київ Москві (у випадку з УПЦ МП). І ось остання ланка мене бентежить. Вас ні? Чи Ви заперечуєте? Може я це собі придумав?
24 Грудня 2018, 02:35
Так, Андрію, я з Вами цілком погоджуюся. Я думаю в московській церкві священники слабкі духом, вони боятся тиску зверху, але назад уже вороття немає, світ визнав цю несправедливість, яка існувала багато років. Думаю багато залежить від священника, його слово повинно бути дуже вагоме, особливо молодого, а ще велика відповідальність лежить на громаді, не в тому розумінні хто скільки грошей дав на церкву, а в тому, що ми повинні думати, що в час війни, розпочатої Путіном, до якої церкви ми йдемо, до священників в яких під рясами погони КДБівські, які стали вести службу божу на українській мові та казати, що ми українська православна церква, при цьому в Статуті забравши МП (московський патріархат), а це суті підпорядкування не поміняло. Про те, нехай кожен іде в ту церкву, в яку вважає за потрібне, і молиться там, де йому добре, але якщо ми хочемо бути українцями, то давайте ними бути. <br/>А тепер відносно чисти сніг чи не чистити. Лаяти мера міста, думаю, немає за що. Ще не було такого, який би всім догодив, та він і не повинен нікому годити, ми ж з Вами його вибрали , а він виконує свої обов'язки в межах тих повноважень, які надає йому Закон про місцеве самоврядування за наявності бюджетного фінансування, яке і складається з тих податків, які ми з вами сплачуємо. Кожна установа, організація, підприємство, фізична особа- підприємець здійснюючи господарську діяльність повинен прибирати ту частину території, яку має у власності, оренді чи користуванні, а за все інше відповідають комунальники. Штат їх не є великий, бо все впирається в гроші, кожному потрібно дати зарплату, заплатити податки, придбати спеціальну техніку, а для цього ми з вами повинні вчасно платити всі комунальні платежі та не створювати заборгованості, яка тягнеться роками.
24 Грудня 2018, 03:22
Хватить сваритись в Україні є одна Апостольська помісна канонічна православна церква...і всі туди згодом перейдуть навіть от Петро...Почекаймо отримання Грамоти Автокефалії від вселенського патріарха..І закону верховної ради про перехід громад.Гарантії залишення посад і сану....Не потрібно спішити події ...І я його поважаю за розумну позицію..всьму свій час..Розумні люди це прекрасно розуміють..
24 Грудня 2018, 03:42
Кожен може зайти на сайт Російської православної церкви. Відкрити розділ  Персоналії. І далі вірити або не вірити власним очам.  Російська церква поіменно називає своїм увесь єпископат УПЦ МП. <br/> Йдемо далі. У розділі Організації РПЦ - кожен з вас знайде будь-яку єпархію української православної церкви. Читаємо статут Російської православної церкви. Наводимо лише тези:<br/>- Статут УПЦ - схвалюється Московським  патріархом.<br/>- Предстоятель УПЦ благословляється Патріархом Московським. У статутних документах самої Російської православної церкви є абсолютно чіткий і такий що не надається до якогось двозначного тлумачення пункт 10 статуту. Він каже, що Українська православна церква це структурна одиниця, яка функціонує в межах Російської православної церкви&quot;<br/>Архієрейський Собор РПЦ є церковним судом вищої інстанції для Української Православної Церкви. Це був статут РПЦ. А давайте швиденько переглянемо статут УПЦ.<br/><br/>- Українська Православна Церква з’єднана з Помісними Православними Церквами через Російську Православну Церкву. <br/><br/>- Українська православна церква є самокерованою частиною Російської Православної Церкви.<br/><br/>- Собор УПЦ  втілює у життя рішення Помісних Соборів Російської Православної Церкви.<br/><br/>- Собор єпископів діє на підставі священних канонів Церкви, постанов Помісних і Архієрейських Соборів Російської Православної Церкви.<br/><br/>- Предстоятель Української Православної Церкви, Митрополит Київський і всієї України є постійним членом Священного Синоду  Московського Патріархату.<br/>Ось Онуфрій, наприклад, голосує у Мінську разом з московським Кирилом за розірвання відносин РПЦ зі Вселенським Патріархатом.  Але чи можна це назвати голосуванням. Просто театр, бо статут Російської церкви каже - він так робити зобов'язаний. Це ще раз підкреслює: Українська православна церква є частиною РПЦ. І назва Українська православна церква не відповідає дійсності. Вірян обманюють.
24 Грудня 2018, 12:33
от люди подивіться я висловлюю свою думку про церкву вже лякають сбу а що буде далі вбивати нас будете за те що хочемо ходити у свою церкву були б ви мудрі не розпалювали б ворожнечу то може парафіяни самі іб потянулися до вас а ламання через коліно ні дочого не приведе і ще новостворена пцу не є самостійною патріархією не обманюйте людей а митрополією яка повністю підчиняється константинополю навіть миро там треба купляти і так само гроші будуть лишатися не в україні а віддаватися на фанар
24 Грудня 2018, 13:31
Накінець то дійшло до громадян міста,що Поліщук—це помилка виборців,сидить тільки полеміку розводить,прийшов в часи Майдану ,зроби порядок в місті,а не кришу перекриваєш,безтолковщина.....
24 Грудня 2018, 13:36
Недарма переплелись тут дві теми. Бо керівників на всіх рівнях посилає Господь по наших заслугах. То які можуть бути претензії і до кого? Всі спасають світ, та ви себе спасіть!.. Формула проста - які в мене стосунки з Богом, такі й шанси спастися.. А за своїх Господь попечеться, навіть якщо їх жменька залишиться.
24 Грудня 2018, 22:14
До Рожищанки<br/>Не бійтесь, СБУ не буде Вас переслідувати, у нас немає поки що покарання за не визнання чи заперечення факту агресії РФ стсовно України. Але Вам потрібно задуматись над цим, зв'язок між УПЦ МП та агресією РФ.<br/>Стосовно церкви, я не забороняю чи вказую кому куди ходити і в якого Бога вірити, це вибір кожного і конституційне право. Всього навсього хочу щоб в Україні була Українська церква, не підпорядкована Росії. Скільки років українці були рабами росіян, і зараз схоже багато хто це сприймає як належне. Не будьте рабами, будьте господарями на своїй землі.
25 Грудня 2018, 16:09
СТАТУТ ПРО УПРАВЛІННЯ<br/>УКРАЇНСЬКОЇ ПРАВОСЛАВНОЇ ЦЕРКВИ<br/>РОЗДІЛ І<br/>ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ<br/>Пункт 3. Українська Православна Церква з’єднана з Помісними Православними Церквами через Руську Православну Церкву.<br/>Пункт 4. Українська Православна Церква здійснює свою спасительну діяльність на основі Святого Письма та Святого Передання, неухильно дотримується догматів православної віри та священних канонів і у своєму управлінні керується постановами Архієрейського Собору Руської Православної Церкви від 25-27 жовтня 1990 року та даним Статутом при повазі до державних законів і дотриманні їх.<br/>Пункт 5. Українська Православна Церква об’єднує єпархії, синодальні установи, благочиння, парафії, монастирі, духовні навчальні заклади, братства, сестринства та місії і є самокерованою частиною Руської Православної Церкви.<br/>РОЗДІЛ ІІ<br/>СОБОР УКРАЇНСЬКОЇ ПРАВОСЛАВНОЇ ЦЕРКВИ<br/>Пункт 6. До обов’язків Собору належить:<br/>б) збереження канонічної єдності Української Православної Церкви, а також її канонічної єдності з Руською Православною Церквою та з усіма Помісними Православними Церквами;<br/>в) нагляд за втіленням у життя рішень Помісних Соборів Руської Православної Церкви, Соборів Української Православної Церкви та ухвалених ними статутів;<br/>РОЗДІЛ ІІІ<br/>СОБОР ЄПИСКОПІВ УКРАЇНСЬКОЇ ПРАВОСЛАВНОЇ ЦЕРКВИ<br/>Пункт 5. Собор єпископів діє на підставі священних канонів Церкви, постанов Помісних і Архієрейських Соборів Руської Православної Церкви, а також Соборів Української Православної Церкви.<br/>РОЗДІЛ V<br/>ПРЕДСТОЯТЕЛЬ УКРАЇНСЬКОЇ ПРАВОСЛАВНОЇ ЦЕРКВИ<br/>Пункт 8. Як Предстоятель Української Православної Церкви, Митрополит Київський і всієї України є постійним членом Священного Синоду Руської Православної Церкви.<br/>Це витяги зі статуту, де прямо згадується РПЦ. А скільки там непрямих посилань на церков гундяєва!
Коментар
26/04/2024 П'ятниця
26.04.2024
25.04.2024