У рожищенському магазині вибачились за зіпсований товар

03 Листопада 2018, 09:30
3653

У Рожищі керівництво магазину, в якому продали несвіжий сир, вибачились за зіпсований товар.

Про це пише місцева жителька Ірина Овадюк у мережі Facebook.

«На рахунок вчорашнього посту про сир. Даний інцидент вичерпано. Сьогодні заходила в магазин, керівництво оперативно і адекватно відреагувало, вибачились, гроші повернули і відразу ж перевірили всю партію даного продукту. Відвідуватиму маркет й надалі, адже після цієї ситуації таких прикрих моментів не повинно бути. Всім дякую і вибачте за незручності», - йдеться у повідомленні.

 

Коментарі
03 Листопада 2018, 15:32
Підтримую !!!!!Що ви написали офіційно свій пост з вибаченням.Це доволі відважно з вашого боку та людяно.Ми всі люди,і як каже народний фолькльор,,не плюй в криницю,бо із неї ,тобі не раз доведеться води напитися"
04 Листопада 2018, 17:59
Респект магазину,і Ірині .На щастя людські цінності збережені з обох сторін.
Коментар
18/04/2024 Четвер
18.04.2024