Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

У рожищенському магазині вибачились за зіпсований товар

09:30 03.11.2018
1692

У Рожищі керівництво магазину, в якому продали несвіжий сир, вибачились за зіпсований товар.

Про це пише місцева жителька Ірина Овадюк у мережі Facebook.

«На рахунок вчорашнього посту про сир. Даний інцидент вичерпано. Сьогодні заходила в магазин, керівництво оперативно і адекватно відреагувало, вибачились, гроші повернули і відразу ж перевірили всю партію даного продукту. Відвідуватиму маркет й надалі, адже після цієї ситуації таких прикрих моментів не повинно бути. Всім дякую і вибачте за незручності», - йдеться у повідомленні.

Коментарі

Була у вашій Шкурі ,постраждала Ірина

13:32 03.11.2018

Підтримую !!!!!Що ви написали офіційно свій пост з вибаченням.Це доволі відважно з вашого боку та людяно.Ми всі люди,і як каже народний фолькльор,,не плюй в криницю,бо із неї ,тобі не раз доведеться води напитися"

Я

15:59 04.11.2018

Респект магазину,і Ірині .На щастя людські цінності збережені з обох сторін.

14 листопада
Сьогодні
Вчора
12.11.2018
11.11.2018
10.11.2018
09.11.2018
08.11.2018
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин