Якщо лічильник на газ бреше…

27 Червня 2016, 14:22
6135

В редакцію Район.Рожище звернулася мешканка райцентру Оксана. Прізвище і адресу попросила не вказувати. Жінка продемонструвала квитанцію на газ за травень місяць. Лічильник, чи то не лічильник «накрутив» аж 81 кубометр газу. Власне і ціна на голубе паливо пізньої весни вийшла «красна» - понад 400 гривень.

«Ми стільки само, бувало і більше взимку платили», - розповіла жінка, - але ж це літо, ми не можемо стільки газу спожити. Плита вмикається лише раз в день, коли варю їсти. Обоє з чоловіком працюємо до вечора, дітей не має, тож стільки газу накрутити не могли», - каже Оксана.

Жінка звернулася в Рожищенську дільницю Ківерцівського управління газового господарства, що  по вулиці Мазепи, 24. Але як виявилося, служба тепер такі звернення не розглядає. Жінку погнали по кабінетах, але нічого конкретно не сказали. Звісно, є жіночка, яка може глянути чи все так як треба з показниками, але на той момент в установі просто не було світла.

Що робити далі, і як дізнатися чи правильно нарахована сума до сплати? Оксана демонструє платіжку за квітень – нараховано 26 кубів, каже у травні сім’я жила аналогічно, за тим же алгоритмом, то чому так вийшло що «спалили» аж на 55 кубів більше?





 

Начальник Рожищенсько дільниці Ківерцівського управління газового господарства Микола Ходзінський пояснив, що тепер до формування платівок їх установа не має стосунку.

«Ми лише передаємо показники лічильника в область, а там у «Волиньгаз збут» займаються формування суми до сплати. Це все робиться автоматично, формує цифру,звіряє покази програма. Чому у мешканки така сума до сплати, ми сказати не можемо. То скоріше всього питання до Луцька, треба їхати і з’ясовувати», - зазначив Микола Ходзінський.

Питання формування цифри до сплати виникають у багатьох споживачів. Приміром, у мешканки села Копачівка Валентини теж виникають питання до так званого «накидання кубометрів «по середньому». Людям не втямки, як так, що ще лише середина місяця, до кінця місяця газу ще не використано, а програма і працівники вже прогнозують, скільки споживач може «спалити» до кінця  місяця? На думку споживачів, прозорою і ефективною була стара система оплати, коли люди платили за фактично використаний газ: від показника, до показника, від числа, до числа.

У випадку з Оксаною може буде одне з двох: або несправний лічильник, і «накрутив» надто багато, або помилково «накинула» по середньому програма в Луцьку: простіше кажучи збій.

Жінка хоче розібратися, звідки влітку взялася така сума, тож перший крок – повірка лічильника за власний кошт. Якщо ж виявиться що прилад справний – штурмуватиме «Волиньгаз збут».

Коментарі
27 Червня 2016, 20:04
не за свій а за рахунок організації, є новий закон від початку 2016 року.
28 Червня 2016, 11:27
а мені прийшло за 15 кубів - 260 грн)))
29 Червня 2016, 15:40
Стаття ні про що. Вже більш як рік, потрібно самому передавати показники і за них переживати. Інакше накидаються показники "автоматично". Навіть якщо вони нереальні просто подаєте правильні показники. Якщо ж багато на лічильнику - перевіряйте лічильник.
29 Червня 2016, 15:46
Кожен повинен передавати свої показники САМ. Чи на сайті, чи по смс, чи на телефон гарячої лінії. інакше буде таке постійно.
29 Червня 2016, 16:51
Так тут мова про те, що програма забагато "накидає". А раз накидає лишнє - треба розбиратися чого. Щоб не сидів народ і не башляв свої гроші просто так, бо прийшла бумажка, хоч не хоч, а треба платити. Їй Богу як телята!
29 Червня 2016, 17:39
Краще ніж ходити і розбиратися вчасно передати покази лічильника в останні числа місяця або зареєструватися на сайті і вносити показники самому. Тоді не буде ніяких проблем,не "башлятимеш свої гроші просто так". Просто привикли нічого не робити, а тільки "обсирати "інших .
01 Липня 2016, 02:08
На думку споживачів, прозорою і ефективною була стара система оплати, коли люди платили за фактично використаний газ: від показника, до показника, від числа, до числа.<br/>І скільки ви готові доплачувати за те, щоб до вас кожен місяць ходив контролер, перегавкувався із вашими собаками і видзвонював коли ви є вдома. Приносив листочки із проханням передати показник лічильника? <br/>P.S. думка споживачів нікого не обходить.
21 Липня 2016, 15:12
Зрозуміло?
Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024
27.03.2024
20:39