У міській раді пояснили, як створити ОСББ

12 Травня 2016, 19:00
1835

 Як відомо, 1 липня 2015 р. набрав чинності Закон України «Про особливості здійснення права власності в багатоквартирному будинку», у зв’язку з чим до 1 липня 2016 р. мешканцям багатоквартирних будинків необхідно обрати управителя або створити у своєму будинку об’єднання співвласників багатоквартирного будинку – ОСББ.
   Як показує досвід, ОСББ є ефективним механізмом управління багатоквартирним будинком, який дозволяє у повній мірі, якісно та за розумну ціну отримувати послуги.

   Якщо Ви вирішили сворити ОСББ у своєму будинку, слідуйте за покроковою інструкцією, - йдеться на офіційному сайті Рожищенської міськради.

   Крок 1. Створіть ініціативну групу (від 3-х співвласників житлових/нежитлових приміщень  будинку) та сформуйте план дій з підготовчої роботи для створення ОСББ;

   Крок 2. Проведіть підготовчу роботу з створення ОСББ:

  • поширюйте інформацію про ОСББ, розмовляйте з мешканцями та роз’яснюйте переваги створення ОСББ, наводьте приклади про вже існуючі прогресивні ОСББ, проводьте зустрічі з мешканцями щодо їхнього ставлення до створення ОСББ в вашому будинку;
  • отримайте список усіх співвласників житлових/нежитлових приміщень багатоквартирного будинку із зазначенням розміру площі житлових/нежитлових приміщень;

Особливості
Запит щодо співвласників направляється ініціативною групою (до запиту прикріплюється копія протоколу створення ініцативної групи). Якщо будинок старий, звертайтесь до ЖЕДу або БТІ, якщо новий (побудований після 2012 р.) – до відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Головного управління юстиції.

  • підготуйте Статут майбутнього ОСББ. Варто знати, що ваш статут має бути створений у відповідності до Типового статуту.  Але запам’ятайте, що ви можете внести інші положення до вашого статуту, які будуть регулювати діяльність вашого об’єднання. Головне, щоб ці «інші положення» не суперечили вимогам чинного законодавтсва, тому радимо такі зміни вносити після консультації з юристом. Кінцевий варіант статуту надішліть електронною поштою всім співвласникам житлових/нежитлових приміщень, того щоб вони мали змогу ознайомитись з Статутом і внести свої зауваження/правки;

   Крок 3. Відправте запрошення на установчі збори всім, хто є у сформованих Вами списках співвласників житлових/нежитлових приміщень. Текст запрошення повинен містити день, час, місце та порядок денний проведення установчих зборів.

Особливості
Запрошення потрібно не менш ніж за 14 днів до проведення установчих зборів надсилати рекомендованим листом, або ж особисто вручати під розписку.

   Крок 4. Проведіть установчі збори відповідно до порядку денного. Усі відомості про проведення установчих зборів внесіть до протоколу установчих зборів.

Особливості
 Рішення щодо питання, з якого проводиться голосування на установчих зборах, вважається прийнятим, якщо за нього проголосує «ЗА» більше 50% площі житлових/нежитлових приміщень, які належать співвласникам вашого будинку.

   Крок 5. Якщо рішення порядку денного не набрало «ЗА» більше 50% площі житлових/нежитлових приміщень, які належать співвласникам вашого будинку, у Вас є 15 днів для проведення письмового опитування. Письмове опитування проводиться листками опитування. Типової форми листків опитування Кабінетом міністрів України не затверджено, але ми розробили її для Вас у відповідності до положень Закону України «Про особливості здійснення права власності в багатоквартирному будинку».

Особливості
Письмове опитування проводить ініціативна група, або охочі співвласники житлових/нежитлових приміщень вашого будинку. Опитуйте лише тих співвласників, які не голосували на установчих зборах. Результати опитування внесіть до протоколу установчих зборів та підведіть загальні підсумки щодо всіх питань. Усі рішення, по яких співвласники проголосували «ЗА» співвласники більше 50% площі житлових/нежитлових приміщень вашого будинку вважається прийнятим.

   Крок 6. Через те, що ОСББ вважається створеним з моменту державної реєстрації, готуємо та подаємо наступні документи про реєстрацію ОСББ:

  • 2 екземпляри Статуту прийнятого на установчих зборах (повинні бути прошиті, пронумеровані та опечатані);
  • 2 екземпляри протоколу установчих зборів (у разі наявності листки опитування нумеруюються та підшиваються до протоколу установчих зборів);
  • заповнюємо та подаємо заяву про державну реєстрацію.

Особливості
Якщо документи подаються особисто, пред’являється паспорт. У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження. Обов’язково візьміть примірник опису за яким ви здавали документи.

Зразки усіх документів можна побачити на веб-сторінці міської ради.

Коментарі
13 Травня 2016, 14:30
Брехуни нещасні.Про асоціацію розкажіть ,в яку ви людей тягнете,про кредити.....
14 Травня 2016, 17:40
Так нехай міська рада спочатку зробить в будинках ремонт і визначить прибудинкову територію, а тоді ми будемо створювати ОСББ. Квартплату беруть регулярно , премії собі регулярно виписують, а діяльності нуль !!!
Коментар
29/03/2024 П'ятниця
29.03.2024
28.03.2024