Реєстратура з телефоном, але «без інформації»
У Рожищенській поліклініці каламбурні дива не новина: ліфт не працює досі, а до травматолога плигати по сходах на милицях — аж на 3 поверх.
Однак на цьому «гостинність» медзакладу не закінчується. З недавніх пір у реєстратурі районної поліклініки… відсутній телефон! Ні, теоретично, він присутній, але інформацію за номером не надають! А якщо і надають, то не всю.
Кореспондентці Район.Рожище довелося в цьому переконатися особисто.
Сьогодні, о 8 ранку, журналістка зателефонувала в реєстратуру за вказаним номером на офіційному сайті. Щоб 5-річна дитина дарма не пропускала відвідування дитсадка, була необхідна інформація, коли приймає маленьких пацієнтів дитячий стоматолог. Однак реєстратор відмовилася її надати.
— Ми амбулаторія сімейної медицини, ми не даємо таку інформацію! До них треба йти і питати! — констатували в слухавці.
— У реєстратурі поліклініки є телефон? – запитую.
— Немає!
— А чому?
— Бо не знаю.
— А як тоді мені дізнатися, коли приймає дитячий стоматолог, якщо в реєстратурі немає телефону?
— Ідіть питайте в них!
Посперечавшись з реєстратором ще кілька хвилин, почала вимагати покликати до апарату завідувачку поліклініки Тетяну Вінську. І тут чекав «облом», бо, бачите, тепер уже телефон з кабінетом начальника «не спарений», як було раніше.
Довелося телефонувати до головного лікаря району. На тому кінці дроту Віктор Редзій спробував заспокоїти: мовляв, зі стоматологів у лікарні до обіду завжди хтось є і обов’язково прийме. А от коли буде саме дитячий лікар, відповісти не зміг.
Виникає питання: як тоді планувати свій день? Приїхати в поліклініку з дитиною о 8-й ранку, не повести її у садок чи школу, взяти відгул на роботі за свій рахунок, спитати в кабінеті про лікаря і чекати обіду, якщо стоматолог працює після 13:00?.. То для чого тоді взагалі реєстратура?
А як бути мешканцям віддалених сіл, яким потрібна термінова інформація, коли приймає той чи інший спеціаліст? Лікарі, як відомо, — теж люди, і теж бувають у відпустках та на лікарняних.
Це ж якщо спеціаліст вузького профілю відсутній на робочому місці, а реєстратура «може тільки сказати про сімейних лікарів», то пацієнту доведеться по бездоріжжю «пиляти» в райлікарню з глухого села, щоб його біля віконця «обламали», для прикладу: лор чи окуліст — на лікарняному і не приймає. День, сили і гроші витрачені дарма!
Медична реформа переформатувала лікарні, розділивши на поліклініку та амбулаторію. Втім, як показує практика, від перестановки доданків сума і якість послуг аж ніяк не змінилася.
Коментарі