Пасажирка жаліється на хамське ставлення водія автобуса Луцьк-Береськ
На редакційну пошту Район.Рожище надійшов лист від пасажирка автобуса Луцьк-Береськ Олени Д. Дівчина розповідає, що водій, який здійснює перевезення за цим маршрутом не тільки ображає пасажирів, а й було помічено, що їздить напідпитку.
«Люди добрі скільки цей безлад може продовжуватися? Невже ніхто не може приструнити горе-водія з автобуса Луцьк-Береськ? Він зобов'язаний зупинятися на зупинці на вимогу пасажирів, включаючи і зупинки у Луцьку.
Але таке, як він робить - це вже неможливо. Хамить, ображає різними противними словами, кляне. Говорить, що останній раз я їду у цьому автобусі. Хоча я їду з кінцевого села. Мало того що хамло, ще й, коли просять стати на зупинці ображає людей.
Був випадок, коли виходила пасажирка з дитиною 2-х років. Він не тільки не зупинився на зупинці, а почав ображати її. Вона ще раз сказала зупинитися, бо це його обов'язок. Жінка тримала на руках дитину та два великих пакети. Коли водій різко загальмував, пакети вислизнули з рук і вона ледь не впала з дитиною. Сказала, що більше в цьому автобусі їздити не буде. Та й то ще не все: коли жінка ще не зовсім вийшла з автобуса, водій почав закривати двері . Внаслідок чого вона з дитиною ледве не опинилася під колесами автобуса.
Водій часто їздить напідпитку. Гальмує різко, що люди ледь не падають. А якщо пред’являють претензії, то чують на свою адресу добірний мат. Стан самого автобуса - жахливий. Інформації про перевізника немає, як і графіку, і цін (з інформації на сайті ПрАТ «Волинське обласне підприємство автобусних станцій» перевізником на цьому маршруті є Ліщук І. Д, - ред.).
Сьогодні їхала з роботи в село. Автобус був переповнений людьми, які їхали у Береськ. Але тільки до мене водій мав претензії. Вимагав, щоб я взяла квиток у касі. І знову пішли в хід лайливі слова.
Головне те, що білет до Береська в автобусі коштує 36 грн, а через касу 48 грн. Це як розуміти? Прошу відповідальних осіб провести роз’яснювальну роботу з водієм, доки він не зробив з людей м'ясо в автобусі, коли їде напідпитку», - пише ображена пасажирка.
Що робити в такій ситуації і чи є важелі впливу на таких водіїв, запитуємо у юриста Рожищенського бюро правової допомоги.
«Перш за все у салоні кожного автобуса повинна бути розміщена інформація про те, кому даний транспортний засіб належить. Вказівка перевізника, номера ліцензії, адреси реєстрації та контактних телефонів обов`язково. Перевізником може бути як організація, так і приватна особа (індивідуальний підприємець).
Якщо ж ви зіткнулися з хамським ставленням водія, постарайтеся знайти можливість зібрати докази. Як правило, достатньо переконливими аргументами для транспортної компанії і безпосереднього начальства водія є диктофонний або відеозапис події з вашого мобільного телефону.
Коли водій не зупиняється на зупинці зафіксуйте цей факт. Візьміть номери телефонів у інших пасажирів, які були свідками конфлікту, чи ігнорування водія, заручіться їх згодою підтвердити ваші слова. Ідеальним варіантом буде складання колективної скарги.
Запишіть номер і марку транспортного засобу та всю офіційну інформацію, розміщену в салоні. Першою інстанцією, куди слід скаржитися, є фірма або підприємець, який здійснює комерційні транспортні перевезення.
У ряді випадків вистачає особистої бесіди, але якщо керівництво організації не йде вам назустріч, ви маєте право написати заяву, в якій викладіть суть конфлікту, дії, вжиті водієм, вкажіть ваші вимоги.
Так як контроль над діяльністю приватних перевізників здійснює міське та обласне Управління пасажирського транспорту, а також Департамент транспорту, відповідну заяву Ви можете подати до Рожищенської РДА або у департамент інфраструктури та туризму Волинської облдержадміністрації», - радить юрист.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром
Коментарі