У Рожищі вночі продають алкоголь попри заборони

02 Липня 2017, 17:02
7582

«Нічне життя Рожища бурхливе», - переконалися в цьому члени ГФ «Самооборона міста Рожище» після чергового патрулювання міста.

«Вночі з 1 на 2 липня заступали на чергування у складі ГФ Варта Громади. Стали свідками того, як на одній з автозаправок міста нетвереза компанія придбала алкоголь після 22-ї години. Зробили зауваження молодій продавчині. Через деякий час жіночки, які виявились учителями, повернулися за добавкою. Дуже були невдоволені присутністю Варти Громади і навіть звинуватили у шпіонажі», - йдеться на сторінці Самооборони в соціальній мережі Facebook. 

Як зазначають самооборонівці, з трьох розважальних закладів жоден не закрився до півночі. До другої години ночі закрився лише один - бар «Квадрат», а «Джаз» і «Люкс» ігнорують рішення міськвиконкому. Двічі слідували за автівками, водії яких за зовнішніми ознаками були напідпитку. Самим членам Варти наздогнати порушників не вдалося, тому повідомили на 102.

«Головна проблема нічного міста, це відсутність культури вживання алкоголю і зневага до законів», - резюмують самооборонівці.

Коментарі
02 Липня 2017, 20:11
І що зробили ПАТРІОТи.
02 Липня 2017, 20:19
А що зробив ти БОВДУР?
02 Липня 2017, 20:24
А що вас не влаштовує? Закон є і він має діяти! Чи ви жодного разу не нарікали , закони в цій країні не виконуються... Істина проста і банальна - почни з малого! але ж ні, треба когось обсрати, втулити свою жалюгідну думку. Мудило...
02 Липня 2017, 20:24
Молодці хлопці! Стидно за міліцію...
02 Липня 2017, 22:16
А за чим дивиться влада? Невже вони не можуть контролювати роботу барів.
02 Липня 2017, 23:07
Рівень ГО самооборони та Варти порядку загальновідомий, можна було і не підтвержувати словесно у коментарях. З такими саме в Європу іти , хамами і базікалами які тільки що вміють нарікати на бари,міліцію, учителів іт.д. Так законів , розпоряджень дотримуватись мусим і це мусить кожен пропустити через себе якщо хочем бути у цивілізованому світі( словесно також) і чинити так само в рамках закону. Якщо ви взялись за таку справу не потрібно ні докого апелювати і звинувачувати, а звернутись до суду зі всіма прізвищами хто продає і в яких закладах. А якщо просто попіаритись то надаремно бла-бла-бла закінчилось вас ніхто вже несприймає з такими постами. Тому питання 123 вірне а ви хамите.
02 Липня 2017, 23:09
Ще раз говориться про те що поліції у Рожищах немає.... Тільки катаються. Машини ж їм гарні дали
02 Липня 2017, 23:33
<p>А може почнемо контролювати вже нарешті нашу поліцію-міліцію,кажу міліцію,тому,що залишилися всі ті самі! Які ж за наші податки їздять по своїм потребам,возять своїх жінок додому,забирають службовим автомобілем начальників з доми на роботу і з роботи додому. Їздять по центрі з мигалкою на шаленій швидкості,стають де заманеться, ще й за наші гроші нас і штрафують!</p>
02 Липня 2017, 23:39
Можу вислати море доказів і фото,а саме головне забув,кажете хлопці п'яні їздять?! А наше начальство поліції як їздить п'яне,не бачить ніхто? Ось вам і приклад!
03 Липня 2017, 00:07
Палицыя это просто взяточники!!!!Возле рынка каму как угодна так и паркуетса !!!
03 Липня 2017, 01:20
ти загально відомий персонаж все що позитивного відбувається в місті тебе не влаштовує. те що ти неприхильник "Самооборолни" теж відомо то що тоді ти хочеш? чому не в АТО ? чому вкрали гроші на памятник !? чому захопилому владу в місті? чому роздерибанили землю? і це ще не всі твої нездорові підозри. А що зробив ти ! Навчись небоятись говорити лице в лице.
03 Липня 2017, 01:34
«Нічне життя Рожища бурхливе», - переконалися в цьому члени ГФ «Самооборона міста Рожище» після чергового патрулюавння<br/><br/>Що ж це за таємничі охоронці нашого спокою?
03 Липня 2017, 02:43
Представ собі, що є ще люди, які хочуть щось робити для свого міста і своєї країни. Хочуть, щоб таким як ти жилося краще і комфортніше.
03 Липня 2017, 03:03
А тебе поставлять прокурором
03 Липня 2017, 03:34
Правильно, я теж за те, щоб їх вигнати з району.
03 Липня 2017, 04:22
Цитата &quot;Представ собі, що є ще люди, які хочуть щось робити для свого міста і своєї країни. Хочуть, щоб таким як ти жилося краще і комфортніше.&quot;<br/>Мені буде набагато комфортніше і краще якщо питанням порядку у місті буде займатися поліція а не супергерої Бурого і ко.. а якщо людям щось і хочеться робити для свого міста і країни то ходіть сміття збирайте чи що інше... і від того що ви там щось собі хочете для міста зробити - ви неправильно пріорітети обрали... у міста є набагато більше проблем аніж танцюльки до опівночі та алкоголь вчителям на Росах після десятої! Клоуни їйбо
03 Липня 2017, 11:35
Погоджуюся з окремими попередніми коментарями. Так, дійсно, питаннями правопорядку повинні займатися спеціально навчені люди, тобто ПОЛІЦІЯ. Раніше нарікали на те, що мала заробітна плата - нині у порівнянні у масштабах країни вона не така вже й мала, нарікали на відсутність автотранспорту, пального, матеріально-технічного забезпечення і т.д і т.п. - теж ситуація кардинально змінилася. Є вже і нова форма, і нові авто... Немає лише одного - РЕАЛЬНОЇ РОБОТИ. А чому? А тому, що працюють ті ж самі особи, що були &quot;ментами&quot;, ними вони й залишилися, як ментально, так і функціонально. І нічого нам з вами не змінити, бо стара система, на жаль, не просто живе, а процвітає. І навіть якщо до лав нової поліції потрапляє якийсь молодий іделіст, зі своїми справедливими життєвими принципами, система швиденько його ламає і робить таким як усі. Лише окремі мають у собі мужність взяти та піти з органів через власну принципову позицію. Але це скоріше винятки...
03 Липня 2017, 11:52
Та так воно і є. У суботу була свідком цікавої ситуації. Йшла у другій половині дня мимо райвно. Дивлюся стоїть натовп людей та авто. Запитала - а мені кажуть, що це батьки дітей з табору на Світязі зустрічають. Але що цікаво, що серед батьків побачила багато працівників наших доблесних органів, як нинішніх, так і колишніх. Ну і що тут такого скажете ви? Це ж вихідний день. Все ніби так. Але чому цих дітей батьки забирають патрульними машинами. Навіть не просто поліцейськими з синіми номерами. А патрульними, мало не з мигалками. У нас у Рожищах в поліції є така нова велика машина (такий джип який колись був у покійного Фати) без заднього скла, напевно у боротьбі зі злочинністю це скло втратили. Так от ця машина поки я розмовляла зі знайомою зробила три чи чотири ходки - так возила працівників &quot;нової&quot; поліції з їхніми чадами додому. І бензин якого вічно немає виявляється таки є. І час був цілком робочий, бо водій був у формі. То оце вам один маленький штрих про роботу &quot;нової&quot; рожищенської поліції....
03 Липня 2017, 12:11
А де ж у той час була ВАРТА ГРОМАДИ????? П'яні вчительохи бухло купували за свої чесно зароблені гроші. А тут поліція витрачала пальне, куплене за наші з вами податки.
03 Липня 2017, 13:26
такі всі розумні позбиральсь. якщо так переживаєте, то робіть щось для Рожищ. Ватра вам не така, поліція тоже, ще про мера забули за витрачені гроші на &quot;будки&quot; (зупинки) і т.д..........
03 Липня 2017, 13:48
А вчительки з якої школи були?
03 Липня 2017, 13:48
Кожен повинен робити те, що входить до його функціональних обов'язків, те, за що йому громада (це про мера) заробітну плату платить або зарплату з держбюджету виплачують за наші з вами податки (це про поліцію та інші державні контролюючі органи). Бо якщо я, до прикладу, працюючи лікарем буду дороги латати, то навіщо нам дорожники, чи буду злочинців ловити, то за що цілій армії поліцейських країна зарплату платить???? Чи не так? А ця фраза: &quot;то робіть щось для Рожищ&quot;. Я роблю все, що можу і на що мені вистачає мого вільного часу. Але є речі, які повинні виконуватись суто професіоналами, тобто спеціально найнятими для цього людьми. І це якраз саме той випадок. Чи може ви тут пропонуєте, щоб самі автомобілісти почали люки купувати, чи жителі ближніх будинків, чи ще хтось? Всі такі речі давно закладено у тариф на відповідні товари ( у бензин якщо мова про дороги) та послуги (якщо мова про телефонний зв'язок), а тому ми прості громадяни-споживачі за вже й так заплатили. І наше завдання, як свідомих людей, як європейців, якими ми так прагнемо стати, контролювати та вимагати своєчасного та якісного виконання робіт та надання послуг усіма цими державними і не тільки установами, які небідно живуть за наші з вами гроші (податки). Оце і є громадянське суспільство, про існування якого ти мабуть ніколи і не чув якщо пишеш такі відверто примітивні коментарі.
03 Липня 2017, 14:14
якщо ти лікар і працюєш в рожищенській лікарні то я порадивби тобі краще йти латати рожищенські дороги толку там від вас булоб більше.
03 Липня 2017, 14:18
Піди на заправку і запитай.
03 Липня 2017, 15:06
А у мене ідея! Давайте всі порушення нової поліції фоткати та знімати на відео! І викладати в район Рожище,та в газету,може хоть прокуратура займеться ними!
03 Липня 2017, 15:09
Або створити ДК Рожище
03 Липня 2017, 15:11
Зупинки не по госту,знаки практично всі не по шосту,рапортами жодного,бо їх так влаштовує
03 Липня 2017, 15:18
&quot;&quot;Кожен повинен робити те, що входить до його функціональних обов'язків, те, за що йому громада (це про мера) заробітну плату платить або зарплату з держбюджету виплачують за наші з вами податки (це про поліцію та інші державні контролюючі органи)......&quot;&quot;це і вам лікарю за професією зарплату з держбюджету виплачують.Але чогось кожен із вас (лікарів) чекає того гривня в конверті &quot;подяку&quot; за роботу, яку вам оплачує держава. Що не так? Отож кожному потрібно починати з себе, а тоді гадити всіх (варту, міліцію, мерів, вчителів.)
03 Липня 2017, 15:18
Особисто я у Рожищах не працюю взагалі, я стоматолог і працюю у приватній клініці. Зараз у короткій тижневій відпустці. Але мова не про це. Я про тих лікарів з Рожищенської лікарні, які у більшості своїй таки совісно працюють і нічого взамін не вимагають. Маю на увазі того ж Козака, Шкуро, Малиша та ін. І ти, закінчений невігласе, або ще надто молодий і тобі нічого не болить і відповідно немає потреби звертатися до місцевої лікарні, або просто ляпаєш аби ляпати. От хайно створять так звані госпітальні округи і твоїм дідові з бабою чи батькові з матір'ю прийдеться їхати за тридев'ять земель за медичною допомогою, от тоді я побачу, що ти заспіваєш. І взагалі якщо ти захищаєш нашу доблесну поліцію (всі вам не такі), але ганиш лікарів, то якась у тебе абсолютно не зрозуміла та не послідовна позиція. Судячи з твоєї логіки, раз поліція чи дорожники не виконують своїх прямих обов'язків, то значить прості люди мають щось робити для Рожищ і т.д. і т.п. То слідуючи далі: раз рожищенські лікарі так погано працюють як ти кажеш, значить ті ж таки звичайні громадяни і ти в тому числі повинні лікувати людей. Чи не так? Чи я щось тебе не правильно зрозумів? Тут зразу ж напрошується твоє ж питання: а що ти зробив, щоб у Рожищі лікарі краще лікували? Всі тобі не такі. Знайоме формулювання чи не так? Тільки питання в іншоому, а чи хотів би ти, щоб тебе чи твоїх близьких лікувала Самооборона чи Варта громади? Ото ж бо й воно.... Тому ще раз наголошую - кожен має займатися своєю справою, тим на що вчився і за що отрмує зарплату!!! Тільки тоді буде якийсь елементарний порядок
03 Липня 2017, 15:30
Це батьки дітей з табору з Світязя зустрічали. А вас мабуть зачепило, що ваша дитина там не була.
03 Липня 2017, 15:38
Насправді мене зачепило інше, хоча дійсно моя дитина у таборі на Світязі не була. Питання в тому: Чому офіцер &quot;нової&quot; поліції використовує службовий патрульний автомобіль та робочий час не за призначенням? Чому? Своєчасно за викликом приїхати - то немає бензину чи солярки. А на такі різні речі, то будь ласка, все є. Ось тому так і живемо.
03 Липня 2017, 15:43
Ну і що тут такого. Під час навчального року водій швидкої допомоги на Фольксвагені щоранку дитину до Школи № 4 возить. Точно не знаю, бо може ще й забирає. Так що все в нас так.
03 Липня 2017, 16:40
А чому фісувати порушення тільки поліціїї !!!!!!!! А як бути з прокуратурою,вартою ...не знаю чого....<br/>Перед ЗАКОНОМ всі повинні бути рівними......Викинув бурий недопалка на вулицю,а не в урну........фото(можна і відео) в газету,............,перейшов поліщук вулицю у не встановленому місці.....,заробив на шабашці (не сплативши не копійки податку ).......... <br/> P.S. Невже у нас найбільша проблема в тому,що вчителі після 23 хотіли випити пива?????(можливо на бар їм просто не хватило коштів ???)
03 Липня 2017, 17:12
&lt;p&gt;Не часто пишу коментарі, бо вважаю, що обливання брудом один-одного&amp;nbsp;з часом все-одно &amp;quot;вилізе боком&amp;quot;. Але, якось прикро за нас, рожищенці. Кажуть, скільки вовка не корми, а він все-одно в ліс дивиться. А ми виходить гірші вовків, бо можемо не тільки &amp;quot;в ліс дивитися&amp;quot;, а зжерти і на кістках станцювати. Одне мене бентежить, кажете, &amp;quot;що такого коли вчителі купують у великій кількості алкоголь вночі&amp;quot;, а для мене це має велику вагу. Бо вчитель - це другий, після батьків, авторитет наших з вами дітей. Це він стає тим прикладом, ідеалом, до рівня якого тягнуться діти. А ви хочете, щоб ваша дитина тягнулася до рівня п&amp;#39;яного вчителя?&lt;br /&gt; Для мене на все життя залишилися найкращими вчителями Валентина Артисюк та Тетяна Дядичкіна. Це вчителі з великої букви, які не тільки при дітях, а й в суспільному житті були гідним прикладом для наслідування. Від них не тільки ніколи не пахло спиртним, а й слова поганого чути не було. Це справжні наставники, справжні люди, на яких гріх не рівнятися. А деякі теперішні вчителі дозволяють занадто багато для себе: &amp;quot;стріляють&amp;quot; цигарки в учнів, розпивають спиртне біля Стиру і лаються так, що просто &amp;quot;вуха в&amp;#39;януть&amp;quot;. І це навіть не вночі, а підвечір. А діти йдуть і розглядають, чи то їхня завуч, чи ні. То ви вважаєте таку поведінку нормальною? Щодо барів. Подивіться, які там діти сидять! І вони не просто танцюють, а розпивають спиртне. Ваших дітей споюють, а ви шукаєте вину в комусь іншому? Але якщо, не дай Боже, станеться якась біда з вашою близькою людиною - ви запитаєте у власника, чому він проігнорував рішення виконкому і не зачинився вчасно! Спиртне в нашому місті та й в районі - це основна причина всіх трагедій, ДТП, бійок. Подивіться скільки п&amp;#39;яних за кермом і вони нічого не бояться, бо закон писаний для нас з вами, а не для них. Бо тільки той в кого в кишені шелестить, може нічого не боятися. Давайте краще разом думати, як жити далі, а не звинувачувати один-одного, бо як відомо, скалку в чужому оці добре видно, про те, забуваємо про своє.&lt;/p&gt;
03 Липня 2017, 17:29
Підтримую. Що да то да. Явно не найбільша наша проблема - це вчительошки, які хочуть випити. Канікули як не як. Ну не купили б на заправці, то пішли б на точку і купили б самограю отруйного. Бо не отруйний лише для себе женуть. Саме цікаво, що практично всі такі точки дільничні знають, але чомусь вони й далі процвітають. Здавалося б чому???????
03 Липня 2017, 18:07
Насправді це не обливання брудом один одного. У коментарях піднято проблему, що кожен повинен займатися своєю справою. При чому якісно та самовіддано, а не просто відбувати номер. Ваша цитата: &quot;Подивіться скільки п'яних за кермом і вони нічого не бояться, бо закон писаний для нас з вами, а не для них. Бо тільки той в кого в кишені шелестить, може нічого не боятися&quot;. А тепер я хочу задати вам питання. У нас, що немає структур, чиїми прямими, безпосередніми обов'язками є боротьба зі злочинністю, в тому числі й з пияцтвом за кермом? Безперечно є. Так чому ж це ганебне явище процвітає? Та не тому, що в того, хте п'є за кермом у кишенях шелестить. А тому, що є окремі працівники &quot;вже нової поліції&quot;, які завжди готові так би мовити м'яко кажучи &quot;залагодити питання&quot; за частину того, що шелестить. У нас просто не працює загальноєвропейська норма щодо невідворотності покарання. Суворий закон вже є, а на практиці штрафують п'яного діда на возі. Отака вона правда.
03 Липня 2017, 18:20
Так хто за те щоб контролювати поліцію в нашому з вами місті? І хто займеться питанням про дєрєбан державних-наших коштів які вони використовують у власних потребах! Дуже прошу наших журналістів присвятити хвилину свого часу цьому питанню та розповсюдити у всіх газетах та в інтернеті
03 Липня 2017, 18:24
А конкретно хто не знає: Басалика кожен день возять білою шкодою на та з роботи . Порахуйте тепер скільки бензину преба на місяць,щоб тільки ту дупу привезти на роботу, яка від його будинку знаходиться 1 км
03 Липня 2017, 18:27
Присяжнюк,так само , свою дружину возить додому на службовій після 10 - ої вечора,чуть не кожен день і т.д. можна цілий день писати те що бачиш, тільки чи щось зміниться?!?!?!
03 Липня 2017, 18:33
Ну допустимо, коли возять лише начальника поліції, за яким закрпілене службове авто та водій, то це одне. Завжди можна сказати, що це робиться з метою забезпечення мобільності керівника, екномії робочого часу. А робочий час у них там дійсно не нормований. Це факт. Якщо скоєно серйозний злочин у неділю, то все одно всі на роботі - цього не забереш. Але коли патрульні на службових авто малолітніх сцикульок вечорами катають, то це вже вибачте зовсім інше.
03 Липня 2017, 19:00
І скільки ви знаєте злочинів,що розкрила наша поліція?неоднакові крадіжка не розкрита!
03 Липня 2017, 19:00
Жодна крадіжка не розкрита
03 Липня 2017, 19:13
То йди і рокривай, роби щось для Рожищ. Патріот диванний, тільки й вмієш, що по клаві стукати цілий день
03 Липня 2017, 19:32
адміністрація району,лісники,єгері,ратівники,військомат,ургентні лікарі..............давайте хай всі добираються на роботу пішки ......ми за здорове населення!!!!! А правидному чуваку 777 дати авто,щоб він це контрулював!!!!
03 Липня 2017, 19:37
що в картах зачить 777-........отож бо і воно.....нік-відповідає суті...чи ти більше по вінчику.......?????
03 Липня 2017, 22:03
Дайте автомобіль і камеру. Буду фіксувати на благо Рожище
03 Липня 2017, 22:04
Вінчика не п'ю,вибачте!
03 Липня 2017, 22:39
У Рожищах є точки де продають самогон круглосуточно і знають правоохороні органи і місцева влада, а вдіяти нічого не можуть. Ото біда жителям цих вулиць.
03 Липня 2017, 22:40
&lt;style&gt;&lt;/style&gt;
03 Липня 2017, 22:58
777 на скільки я знаю тільки коньячок вживає!!!!!!
03 Липня 2017, 23:08
І коньячок не п'ю
03 Липня 2017, 23:25
О,нас мєнти читають&quot; вживає &quot; це їх улюблене слово при зупинці ТЗ
04 Липня 2017, 00:30
Пси , вам би бєнзік обговорювати і всяку мелюзгу таку як ви. Основна проблема Рожищ- дешева наркоманія і алкоголізм, але я окрім того як бити біосміття нічого не можу зробити , і це не вихід.якщо хто читає з мусарів, зробіть що небуть, врятуйте наше місто, від шлюх рятувати не прошу - вони всі в луцьк свалили заразу розносити по версалях-операх, хто що може підскажіть як врятувати молодь нашого міста від наркоти.
04 Липня 2017, 00:46
&lt;p&gt;В вересні 2016 р. начальник міліції-поліції з колегами з Колібрісу в суботу винесли декілька літрів бухла ( пиво, водка) і закуску, загрузили це все бухло в Ладу з синіми державними номерами і поїхали напевне в райвідділення чи на природу бухати. Питання в тому: ви ж недавно лише перетворилися в нібито зразкову поліцію. А тут серед білого дня алкоголь і службова машина. Позор! І після цього всього ви в п&amp;#39;яних водіїв права забираєте? Ганьба! Позор! Хоча б людей повстидалися!&lt;br /&gt; Звичайно, така сама історія з п&amp;#39;яними вчительками. Позор.&lt;/p&gt;
04 Липня 2017, 00:52
до Самооборони - щоб щось контролювати і вимагати треба клепку мати і бажано в голові. Рішення (Аналогічне) , Київради про обмеження торгівлі спиртним у нічний час, було скасовано в судовому порядку за позовом антимонопольного комітету, як таке що порушує законодавство про конкуренцію, так як даним рішенням не заборонили торгувати і всім іншим установам таким як ресторани, нічні клуби. Отже рішення Рожищенської ради вже по факту являється незаконним. А тому щоб вимагати не порушувати Закони то в першу чергу потрібно не виконувати явно незаконні рішення, накази чи розпорядження. Та ви на жаль (Самооборона) цього мабудь не зрозумієте.
04 Липня 2017, 00:59
Це день міліції святкували ! Не можуть ніяк без цього мєнтовського свята.вони ж всі мєнти
04 Липня 2017, 01:01
А вчителі то після робочого дня купували,но не розпивали ж!
04 Липня 2017, 02:09
вот АТО-то й воно! Де гроші взялися? та мабудь бабушка з Парижу надіслала тому, хто тут серед ночі буде перевіряти &quot;культуру споживання алкоголю&quot;
04 Липня 2017, 02:44
Вони п'яного директора - хочуна не злапали.
04 Липня 2017, 03:05
а тебе жаба давить що у тебе магазину нема чи будинок у тебе не двоповерховий так хто тобі лік5ар. невже ви всі такіц ниці і судите по собі. невже ви до цих пір думаєте що на тих грошах можна було збагатитись. Рожищани схаменіться пара кровосісь яким наступили на хвіст хочуть вселити у ваші голови цю думку вони ніколи не вийдуть і не скажуть це в голос ніколи не скажуть в лице тому що це неправда а за брехню треба відповідати тому вони і хїоваються за ніками і строчать різну маячню.а вас лизоблюди закликаю нарешті перестати бризгати тут жовчю майте сміливість піти і написати заяву в поліцію на шахрайські дії &quot;Самооборони&quot; як ви вважаєте але незабудьте підписатись хоча анонімки для вас цезвісна річ. Бо всі ці ваші коментарі це анонімка сексота комуністичного режиму!
04 Липня 2017, 03:13
А мені цікаво, скільки ви дали на Ато? скільки ваших грошей вкрали?
04 Липня 2017, 09:21
Сам пю сам гуляю сам стелюся сам лягаю
04 Липня 2017, 11:43
Купувати вчителям пляшку горілки чи йогурта це вже їхня особиста справа так як і те коли і як проводити свій віЛьний час, такі ж люди як і всі. А ТЕ ЩО ПРОДАЮТЬ ПІСЛЯ 22 ПРИЧОМУ СКРІЗЬ ОТУТ ВЖЕ ТРЕБА ДУМАТИ
04 Липня 2017, 13:11
Правильно,вони ж не на уроці пішли купувати!
04 Липня 2017, 21:09
ВКОТРЕ ПЕРЕКОНАВСЯ .СКІЛЬКИ НАРОДЖЕНИХ ПОВЗАТИ ХОЧУТЬ ЛІТАТИ
05 Липня 2017, 11:15
А хто тут перевіряє помилки? Тільки вчительки. І то української мови.
06 Липня 2017, 16:04
А що поганого, що вчительки?! Адже районному журналісту не личить показувати свою безграмотність
Коментар
20/04/2024 Субота
20.04.2024
19.04.2024