Можливо за маршрутом Луцьк-Рожище курсуватиме автобус із пандусом
Новий автобус, оснащений ручним пандусом для осіб, які пересуваються на візках, курсуватиме або за маршрутом Луцьк – Ківерці або Луцьк – Рожище.
Про це стало відомо під час огляду автобусів-претендентів на приміські маршрути 28 вересня, повідомляєІнформаційне агентство Волинські Новини.
Зі слів директора департаменту інфраструктури та туризму Волинської ОДА Івана Мирки, ще 2 роки тому практика «оглядин» автобусів-претендентів була чимось дивним. Перевізники відмовлялись від цього, а час від часу приїжджали автобуси з фанерою замість одного з вікон, з прогнилим кузовом та салоном тощо.
З того часу багато чого змінилось – для прикладу, зі слів Мирки, нині автобуси без повної технічної перевірки до участі в конкурсі просто не допускають.
«Перевізники скаржаться на нас, подають до суду. Мовляв, техогляд – не обов’язкова умова. Але в умовах конкурсу вказано, що ми маємо впевнитись у безпеці пасажирів, що ми таким чином і робимо», – пояснює Іван Мирка.
Особливим цей конкурс був і тим, що вперше на Волині приміським маршрутом курсуватиме автобус для осіб з інвалідністю. Це – новий «Богдан» 2014-го модельного року.
Його власнику він дістався суттєво дешевше – за 1,3 мільйона, в той час як нині ціни на таку машину починаються з 2-х мільйонів. Причина в тому, що придбав перевізник виставковий варіант.
Його особливістю є ручний пандус для легкого доступу в салон осіб, які пересуваються на візках. Для цього людині потрібно натиснути кнопку біля дверей, після чого вийде водій, який відкине пандус.
Ба більше – підвіска автобуса оснащена пневматичними подушками. Це дозволяє автобусу змінювати висоту дорожнього просвіту, а також нахилятись у сторону для легшого доступу в салон.
Автобус комплектується сучасним двигуном, який відповідає стандартам «Євро-5», має додаткову спинку в салоні для пересування осіб з інвалідністю.
Курсуватиме цей автобус або за маршрутом Луцьк – Ківерці, або Луцьк – Рожище. Про це остаточно стане відомо 4 жовтня, коли відкриють конверти з пропозиціями.
Іван Мирка зазначає, що перевізників-переможців на маршрути визначатимуть ані за допомогою голосування, ані за допомогою оцінок журі. Нині тут керуються спеціальною бальною системою: перевізник отримує додаткові очки, приміром, якщо автобус новий, якщо в перевізника є власна база і штатні медики тощо. Відтак, відповідно до критеріїв, переможе той, хто набере більше всього балів. Рахуватиме їх спеціаліст, який виграв тендер.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром